Spletna stran z ugodnimi cenami za polnilne kable, npr. Mennekes -> J1772:
http://evconnectors.com/
http://evconnectors.com/
Citat:
7 / 10 | Polnilna postaja za električna vozila. 
Označuje bližino polnilnice za tovrstna vozila. (Foto: Ministrstvo za infrastrukturo)
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cca uro nazaj me je na gorenjski AC prehitel bel Model S KR registracije. Mislim, da je to isti, ki ima Roadsterja. Bom kasneje nalozil video z moje kamere.
Polnit ga je peljal v City Park
Sem ravno iskal parking in sem se peljal mimo,najprej nisem mogel verjet,da prav vidim,kateri avto se polni tam
Jaz običajno pustim na vidnem mestu enega od listkov, ki jih imam vedno v predalčku:Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Bi se vam zdelo pametno, da si na polnilni kabel ali na rob stekla zataknem vizitko z mojo telefonsko številko, kamor bi me lahko nekdo poklical v primeru, če se je potrebno zmeniti glede polnilne vtičnice?
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri sedanjih električnih avtomobilih s vgrajenim polnilcem
moč nad 3.7kW pogrešam 3-fazno polnjenje
Enofazni polnilec:
Tesla Roadster 230V 70A
Nissan Leaf 2 230V 30A
BMW i3 230V 32A
Trifazni polnilec:
Tesla Model S 22kW
Renault ZOE 43.5kW
Smart Fortwo ED 22kW
Če hočeš Roadsterja polnit na polni moči in nimaš možnosti 70A,
je edina možnost uporabe transformator/pretvornik 3x32A --> 1x96A
Recimo da imaš doma priklop 3x20A ali 3x25A ne moreš polnit
Nissan Leaf 2 ali BMW i3 na polni moči edina možnot je
uporaba transformatorja/pretvornika 3x16A --> 1x48A
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri sedanjih električnih avtomobilih s vgrajenim polnilcem
moč nad 3.7kW pogrešam 3-fazno polnjenje
Enofazni polnilec:
Tesla Roadster 230V 70A
Nissan Leaf 2 230V 30A
BMW i3 230V 32A
Trifazni polnilec:
Tesla Model S 22kW
Renault ZOE 43.5kW
Smart Fortwo ED 22kW
Če hočeš Roadsterja polnit na polni moči in nimaš možnosti 70A,
je edina možnost uporabe transformator/pretvornik 3x32A --> 1x96A
Recimo da imaš doma priklop 3x20A ali 3x25A ne moreš polnit
Nissan Leaf 2 ali BMW i3 na polni moči edina možnot je
uporaba transformatorja/pretvornika 3x16A --> 1x48A
Zanimivo, glede na to, da je na Ecartecu tip, ki je imel na Roardsterju narejenih že 300.000km, polnil direktno iz 32A trifaznega priključka, v vtičnico Roadsterja.