Polnilne postaje za vozila na alternativni pogon

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Eto Schuko->J1772 polnilnega kabla brez nepotrebne škatle, lučko v pištoli in Amp selektorjem na sami pištoli:

http://www.charge-amps.com/um-evse

IMG_6558_500x333.jpg


IMG_6567_500x333.jpg


IMG_6581_500x333.jpg


IMG_6591_150x100.jpg
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Kako je z polnenjem na polnilnih postajah? Je kje opisan postopek, kje dobiš identifikacijsko kartico, registracijo in dostop, itd.? Ali lahko kdo opiše postopek, da ne bom prišel recimo v Maribor in ne bom mogel filati na polnilnicah.
hvala
Lp
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Na te strani, ti na večini polnilnih postajah piše način aktivacije: http://www.elektro-crpalke.si/

Tukaj se tudi splača registrirati, saj boš lahko preko SMS-a vklapljal polnilne postaje Elektra Ljubljane.

Recimo za City Park in Interspar Vič potrebuješ kartico, ki jo dobiš na Info točni City Parka v prvem nadstropju.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Pogled na tegale Modela S, ki se je polnil v CityParku mi je dalo misliti:

Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cca uro nazaj me je na gorenjski AC prehitel bel Model S KR registracije. Mislim, da je to isti, ki ima Roadsterja. Bom kasneje nalozil video z moje kamere.

Polnit ga je peljal v City Park
smile-1.gif

Sem ravno iskal parking in sem se peljal mimo,najprej nisem mogel verjet,da prav vidim,kateri avto se polni tam
cheer.gif




26102013269-1.jpg


Pri sebi imam in Mennekes kabel in 16A EVSE Schuko->J1772 kabel. Recimo, da pridem na polnilno postajo in še ni tam nobenega. Najbolj priročno mi je priključiti Ampero na Mennekes priključek, ampak, če se pripelje Model S ali pa 6.6kW Nissan Leaf (edup-ov), se bo le ta polnil le s Schuko vtičnice, ki mu da le 1/6 ali 1/2 tistega, kar bi lahko z Mennekesa. V tem primeru, bi bilo bolje, če bi Ampero polnil preko Schuko 16A vtičnice, ker tak polnilec imam.
Ampak, kaj pa če za menoj pride Leaf ali pa iMiev, C-Zero ali predelava, ki ima le Schuko vtikač? Potem sem njemu zasedel vtičnico, ker če nima Mennekes kabla, ne more nič, razen če me izključi.

Bi se vam zdelo pametno, da si na polnilni kabel ali na rob stekla zataknem vizitko z mojo telefonsko številko, kamor bi me lahko nekdo poklical v primeru, če se je potrebno zmeniti glede polnilne vtičnice?
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Zaenkrat nas je še bolj malo, bo pa to sigurno postal problem s povečanjem števila EV. Jaz zaenkrat še nimam tistega meenekes kabla, vendar ne bi mogel biti toliko brezobziren in kogarkoli izklopiti. Raje bi se odpeljal na naslednjo polnilno postajo.
lp
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Vsekemu uporabniku električnega vozila priporočam naj ima v avtu vsaj 2 kabla za polnjenje
enega za šuko vtičnico in enega za mennekes vtičnico.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Pri sedanjih električnih avtomobilih s vgrajenim polnilcem
moč nad 3.7kW pogrešam 3-fazno polnjenje

Enofazni polnilec:
Tesla Roadster 230V 70A
Nissan Leaf 2 230V 30A
BMW i3 230V 32A

Trifazni polnilec:
Tesla Model S 22kW
Renault ZOE 43.5kW
Smart Fortwo ED 22kW


Če hočeš Roadsterja polnit na polni moči in nimaš možnosti 70A,
je edina možnost uporabe transformator/pretvornik 3x32A --> 1x96A

Recimo da imaš doma priklop 3x20A ali 3x25A ne moreš polnit
Nissan Leaf 2 ali BMW i3 na polni moči edina možnot je
uporaba transformatorja/pretvornika 3x16A --> 1x48A
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri sedanjih električnih avtomobilih s vgrajenim polnilcem
moč nad 3.7kW pogrešam 3-fazno polnjenje

Enofazni polnilec:
Tesla Roadster 230V 70A
Nissan Leaf 2 230V 30A
BMW i3 230V 32A

Trifazni polnilec:
Tesla Model S 22kW
Renault ZOE 43.5kW
Smart Fortwo ED 22kW


Če hočeš Roadsterja polnit na polni moči in nimaš možnosti 70A,
je edina možnost uporabe transformator/pretvornik 3x32A --> 1x96A

Recimo da imaš doma priklop 3x20A ali 3x25A ne moreš polnit
Nissan Leaf 2 ali BMW i3 na polni moči edina možnot je
uporaba transformatorja/pretvornika 3x16A --> 1x48A

Zanimivo, glede na to, da je na Ecartecu tip, ki je imel na Roardsterju narejenih že 300.000km, polnil direktno iz 32A trifaznega priključka, v vtičnico Roadsterja.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri sedanjih električnih avtomobilih s vgrajenim polnilcem
moč nad 3.7kW pogrešam 3-fazno polnjenje

Enofazni polnilec:
Tesla Roadster 230V 70A
Nissan Leaf 2 230V 30A
BMW i3 230V 32A

Trifazni polnilec:
Tesla Model S 22kW
Renault ZOE 43.5kW
Smart Fortwo ED 22kW


Če hočeš Roadsterja polnit na polni moči in nimaš možnosti 70A,
je edina možnost uporabe transformator/pretvornik 3x32A --> 1x96A

Recimo da imaš doma priklop 3x20A ali 3x25A ne moreš polnit
Nissan Leaf 2 ali BMW i3 na polni moči edina možnot je
uporaba transformatorja/pretvornika 3x16A --> 1x48A

Zanimivo, glede na to, da je na Ecartecu tip, ki je imel na Roardsterju narejenih že 300.000km, polnil direktno iz 32A trifaznega priključka, v vtičnico Roadsterja.

Za polnjenje je uporabil samo eno fazo, izkoristil samo tretjino kar ponuja vtičnica,
Tesla S ima že trifazni polnilec.

Pomanjkljivost VW e-up in BMW i3 je, da ne ponujata trifazno polnjenje 11kW ali celo 22kW,
oba sicer imata DC polnjenjenje preko mennekes combo
DC polnilnic bo veliko manjše število kot AC 11kW ali 22kW
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Petrol je katastrofa!! Najprej sem rabil skoraj pol leta, da so mi dodelili pravo kartico, ampak še sedaj ne morem polniti nasproti TE TOL na Zaloški.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Hvala Andy, so mi že odgovorili iz Petrola, da naj bi sedaj polnilnica delovala. Bom preizkusil in javim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sicer pa se itak dobimo, tako kot smo zmenjeni, samo da Simon pride nazaj
smile-1.gif
Naj bi prišel tudi ta Petrolovec, ki ima zdaj Ampero (je pa z njo full zadovoljen).