Polnilne postaje za vozila na alternativni pogon

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Ali je že kdo polnil s Petrolovo kartico na Zaloški cesti naproti Toplarne? Meni tam še vedno ne dela. Me prav zanima, če je problem v kartici ali polnilni postaji.
 

EV123

Zelenc'
8. apr 2013
22
0
1
Si sledil navodilom, ki jih ima na svoji strani objavljena Petrol?

http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/elektromobilnost/polnilnice

"Identifikacija z uporabo Petrol klub kartice je hitra in enostavna:

Zgornji levi rob kartice približate čitalcu kartic, ki je jasno označen na polnilni postaji.

O uspešni identifikaciji ste obveščeni z zvočnim signalom in ustreznim besedilom na LCD zaslonu polnilne postaje. V nekaterih primerih je potrebno kartico pridržati ob čitalcu nekaj sekund, da lahko čitalec uspešno prebere kartico.

Za prekinitev polnjenja zadostuje, če kartico ponovno približate čitalcu ali preprosto izklopite polnilni kabel."

Včasih je potrebno kartico malo premakniti levo-desno medtem ko jo držiš ob čitalcu, da jo le-ta zazna. In pa seveda je potrebno imeti pravo kartico - na tej postaji bodo delovale le posebne Petrolove kartice za elektromobilnost, vsaj dokler ne zaživijo prvi roaming sistemi
smile-1.gif
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Po katerem drugem postopku pa bi lahko polnil? Kartico sem obračal že na sto in en način in vedno napiše uporabnik neznan. Seveda imam tudi kartico elektromobilnost. Spraševal sem, če je že kdo polnil s osebno Petrolovo kartico in ali je ta polnilnica sploh že delovala? Lahko da Petrolu deluje, ker ima dostop do vsega, samo za druge kartice pa kaže da to ne drži. Petrolu sem predlagal, da bi se dobili pri polnilnici in jim pokažem, da kartica ne deluje, vendar žal ne pride nobeden.
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Hvala zelenec za odgovor. Ali bi se ti lahko enkrat ustavil pri toplarni, da bi poizkusila, če je problem v kartici?
 

Zelenec

Pripravnik
Z edupom sva ugotovila, da njegova karttica ne deluje, na Etrelu so potrdili težave Petrola s karticami. Neuporabne kartice je dobilo veliko uporabnikov v zadnjem času. Sicer pa Etrel zatrjuje, da postaja po odpravi starih težav deluje normalno.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Hvala @zelenec za tvoj čas, da sva ugotovila, da ni problem v meni ampak v kartici. Oglasili so se tudi iz Petrola in so mi obljubili, da mi bodo v najkrajšem možnem času poslali novo kartico. Na Petrol sem javil tudi za problem časovnega polnjenja in so obljubili, da bodo rešili težavo. Kot so mi razložili naj bi bil problem v mikro stikalu na vtičnici.
Lp
 

Zelenec

Pripravnik
Težavo z mikro stikalom je Etrel odpravil že dolgo tega. Čudi me, da se tega na Petrolu sploh še spomnijo. Napako sem naredil sam, ker sem hkrati na razdelilec priklopil še 700W kalorifer za gretje kabine, s čimer sem presegel 16A zmogljivost šuko vtičnice. Zaradi preobremenitvene zaščite se je polnjenje prekinilo.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
No, to vsekakor ni varno. So se že avto vžigali zaradi prižganih kalorfierjev v avtih (pa ne električnih). Poleg tega se zaradi tega dogaja, da drugi uporabniki prihajamo na nedelujoče vtičnice zaradi sproženih varovalk.

C-Zero ne zna predgreti avta?
 

Zelenec

Pripravnik
700w grelec ne bo povzročil škode, če sediš v avtu. Brez pa včasih tudi ne gre, če imaš otroke v avtu, zunaj pa npr. -10.
C-zero nima predgretja, niti ne moreš gretja vključiti med polnjenjem. Tako je dodatni grelec edina rešitev.

Varovalke v sodobnih polnilnih postajah ob preobremenitvi prekinejo polnjenje in naslednjemu obiskovalcu postaja nudi normalno polnjenje. Tako deluje tudi postaja ob Tetolu.

Na mnogih postajah (npr. v Zagorju) so tokovi višji in se da med polnjenjem tudi segreti kabino brez težav, sploh pa, če je na voljo še dodatna vtičnica.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
No, seveda, če je dodatna vtičnica. Ne pa 16A za avto + 700W za grelec iz ene Schuko vtičnice.
 

Zelenec

Pripravnik
Tudi če je samo 16A varovalka, je teoretično seštevek obeh porabnikov (polnilca in 700W grelca) nižji od 16A. Varovalke se sprožijo samo, če je napetost nižja. Običajno imajo varovalke še nekaj "rezerve". Zato sem tudi izbral 700W grelec, da ne bi bilo težav s preobremenitvijo. Doslej mi je ven vrglo samo pri Tetolu, drugje ni bilo problemov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Meni Ampera izmerjeno vleče konstantnih 3.3kW (ne glede na napetost - pač pri padcu napetosti dvigne tok) pri polnjenju s 16A EVSE ali na Mennekesu, le zadnjih 15 minut moč pada, ker balansira celice.
Pri taki odjemni moči redko vidiš še 230V na vtičnici. Večinoma pade nekje na 220V, to je nekje med 14A-15A.
700W = cca. 3A, tako da ali dajejo notri v polnilne postaje 20A varovalke na Schuko vtičnice in je ne sproži, ali pa C-Zero polni z nižjim tokom.

P.S.: Sem mislil, da kalorifer pustiš prižganega samega v avtu in greš. Če si zraven je, seveda, drugače.
 

Zelenec

Pripravnik
C-Zero polni (izmerjeno na vtičnici) z močjo 2,9 kW, kar pri 230V znese 12,6A, kalorifer doda 3A, skupaj 15,5A. Ampera ti verjetno vleče 3.3kW, ko si priklopljen na mennekes, ali tudi iz šuko vtičnice?

Jaz imam navado, da je kalorifer prižgan med polnjenjem ves čas, če ostanem v avtu. Običajno je to med krajšimi polnjenji. Če grem ven, ga vklopim zadnjih 15 minut, da se avto segreje in ni treba takoj greti iz baterije.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampera vleče tudi iz Schuko 3.3kW s 16A EVSE-jem.

Glede na to, da ti polni le z 2.9kW, ja, potem ni problema. Načeloma bi 16A varovalka morala zdržati konstantnih 3.7kW.