Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Na srečo ima večina polnilnih postaj tudi Schuko vtičnico, ker smo na DEVS-u predlagali/zahtevali, da postavljajo combo Mennekes(type2)/Schuko polnilne postaje ravno zaradi takih uporabnikov, ki imajo le Schuko priklop ali pa si ne dokupijo Mennekes(type2)-> J1772 kabla, ker pri avtu dobiš le 10A EVSE, ki gre v Schuko vtičnico, ampak vseeno - takih ne moreš kar odrezati. Seveda so pa tudi skuterji, ki imajo direkt le Schuko vtikač, npr. moj Vectrix.
Na začetku so hoteli postavljati le polnilne postaje z dvema Mennekes priključkoma - ena taka je v Kočevju:
http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=62
pa v Kamniku:
http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=81
pa pred GH Union:
http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=1
ampak, mislim pa, da je to vse.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Super! Zdaj morajo priti samo še avti. Mislim, da in e-Up in e-Golf podpirata DC polnjenje, mislim, da tudi i3.
Zdaj se lahko začenja pokrivati avtocestni križ s combo postajami (DC+22kW AC). Petrol, slišiš?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
In če pomisliš, da je Teslin tanjši in bolj priročen, poleg tega pa gre skozenj lahko 135kW.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ali eno ali drugo, s tem, da je AC omejen s cca. 6kW (ali mogoče samo 3kW?), DC pa cca. 40-50kW pri omenjenih modelih.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Verjetno Chademo ne bo obstal dolgorocno. Type2 DC, ki omogoca 100kW in Tesla SuperCharger, ki omogoca 135kW bosta opciji za prihodnost.
Pri takih moceh, kjer se vsako vozilo polni s 100kW in ce pomislis, da se jih hkrati polni 6, to je 600kW, je po moje ze tezko pripeljati do uporabnikov. Verjetno kje v blizin transformatorskih postaj.
Ampak ce imas vozilo, ki zmore z enim polnjenjem 400km, ne potrebujes velikokrat polnjenja s tako mocjo, razen ce vsak dan delas po 500k.