Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
Sv. VW...
Ta Sv. je mišljen kot "Sveti"?
Drugače pa ja - žal, tega bo vedno več, saj iz dneva v dan "rastejo" taki avtomobili, da ko imaš pri lučeh nastavljeno najbolj "komot" opcijo AUTO, ti čez dan svetijo samo sprednje dnevne luči in zadnje so ugasnjene. Žal se pa tudi ponoči (ali zvečer), ko začne "padati" mrak, najde precej takih avtomobilov, katerim senzor za svetlobo ne zazna takoj, da je zunaj temneje, zato se sprednje in zadnje luči ne aktivirajo, ampak svetijo še naprej samo sprednje dnevne.
Kakor vem (iz zgodovine debate), se nekaterim ne ljubi prestavljati tistega stikala iz AUTO na ON, da bi s tem aktivirali vse zunanje luči, ampak se raje peljejo s prednjimi dnevnimi, ker:
- je to nekaterim bolj "fensy", da za nekom pripeljejo z dnevnimi LED lučmi (waaaaaaaaaaaaw
); s tem se pa hkrati ne zavedajo, da ogrožajo sebe in ostale v prometu, katerim niso takoj vidni (recimo tistim, katerim na določeni razdalji vozijo za njim nekje v temi)
- se nekaterim (in teh je žal vse več) ne da prestavljati na ON, kajti ko bi vozilo ugasnili, luči ostanejo prižgane še naprej in je potrebno prestavljati nazaj na AUTO ali OFF (ta "bug" ima kar nekaj vozil kot opažam v praksi; to ima recimo Mazda 3 2013 - vozilo, katerega sem imel)
- si nekateri razlagajo, da očitno mora temu biti tako, če je proizvajalec vgradil tak senzor svetlobe in če ta senzor še vedno ni zaznal, da je zunaj tema, potem je vse OK
- itd. itd.
Lahko primerjam vozila Seat Leon 2008, Peugeot 508 2011, Mazda 3 2013 in Opel Astra 2010:
- Seat, Peugeot in Opel imajo zelo dober senzor svetlobe kar pomeni, da čim se zunaj malo stemni, se takoj aktivirajo vse zunanje luči (enako je v tunelih - pri teh avtomobilih se luči takoj aktivirajo)
- Mazda pa si nikakor ni dala dopovedat, da je zunaj že tako temno, da bi morala aktivirat vse zunanje luči, ampak te je lepo peljala naprej skorajda ne v temi s samo dnevnimi sprednjimi lučmi (čeprav je imela v nastavitvah možnost, da si nastavil "občutljivost" senzorja za svetlobo, ampak v praksi je ta senzor služil več ali manj samo sebi, vozniku nikakor ne; pa še to: tudi, če si hotel sam aktivirat vse zunanje luči, si moral zavrteti tak krogec na ročici za upravljanje s smerokazi, to pa je v praksi pomenilo, da si ostal sredi ceste in sredi noči brez zunanje osvetlitve, kajti moral si 2x zavrteti krogec: ko iz iz AUTO prestavil na naslednji nivo - si prišel na 0 kar pomeni, da si povsem brez osvetlitve
(tudi sprednjih dnevnih nimaš več):, ko si pa drugič zavrtel krogec - si končno prišel na ON); no toliko o "varnosti", da niso mogli naredit nekega zamika pri ugašanju luči pri prestavi iz AUTO na 0 na ON, je res škoda besed zgubljat.
Nekatera vozila, predvsem so to "EU" vozila (med njimi je bil moj Seat) imajo celo možnost, da prek računalnika nastaviš, da ko ti svetijo sprednje dnevne luči, da ti svetijo tudi zadnje luči. Ko pa se stemni, se aktivirajo samo sprednje navadne luči (xenon, led, halogenske itd..) in to je zame rešitev, katero vidim v vsej tej zgodbi in nesreči s temi dnevnimi lučmi in AUTO načinom