Po Nissan Leafa v tujino, ker eko sklad sanja

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
BYDja se v evropo kot fizična oseba ne da uvoziti (za vsak del vozila posebej bi moral delati homologacijo). Sem probal uvoziti preko GB in se je pri birokraciji tako zataknilo, da sem idejo opustil. Žal tudi EU drži roko nad tem katera električna vozila so lahko na cesti katera pa ne. Na probleme z servisom, rezervnimi deli,... se pa ne sme niti pomisliti
smile-1.gif
Zanimivo je tudi to, da BYD ni pripravljen narediti COC za EU trg. Lahko pa, da se je okoli BYD v zadnjem letu kaj spremenilo.

Zakaj bi se trudili, če še za domači trg ne morejo dovolj avtov naredit?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
COC navaja 15kWh/100km mešane vožnje; nerealno; kar velja tudi za vse benzin in diezel - nerealno; vsi pač lažejo in kupci jim ne stopimo na prste (mi-kupci smo krivi). Ko ne bomo dali več "pare na sunce" jih bo hitro srečala pamet.

Noben načeloma ne laže. EU je predpisala standard in ta je zanič. Če hočeš komu stopit na prste, začni nadlegovat politike.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Nov avto kupiš za to da se voziš brez skrbi. Če imaš že pri novem avtu, ki stane čez 20 k€ omejitve, potem ne vem kaj ti gledaš pri nakupu? Barvo?

Avto kupuješ glede na namen uporabe. In za nekatere namene so EV več kot dovolj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Žal se bom pa moral ta čas, ko FURS opravi svoje spet voziti na benzin (testne tablice danes opolnoči potečejo). Ko bo pa leaf registriran me bo pa težko spraviti v bencinarja:)

Trenutno se ne spomnim najbolje, kako je bilo pri Vectrix-u, ampak če se prav spomnim, sem dobil začasno registrsko tablico za čas, ko sem urejal zadeve.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
EPA L4 test se mi zdi dokaj realen (vsaj za AC):
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf

NEDC testi so pa pravljice za otroke - velja za vsa vozila.

Pred nakupom je smiselno avto vzeti na test - pa makar rentacar.

En smiselen podatek za doseg EV bi bil da se poda doseg pri hitrosti:
130
110
90
70
50

Tako bi bolj realno imel predstavo o dosegu,
razen učinkovitost zaviranja in ogrevanja ne zajema

Drug podatek bi še podal o času potovanja na 1000km
recimo pri optimalni hitrosti in optimalni lokaciji polnilnih postaj.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Trenutno se ne spomnim najbolje, kako je bilo pri Vectrix-u, ampak če se prav spomnim, sem dobil začasno registrsko tablico za čas, ko sem urejal zadeve.
Bom jutri poklical na AMZS, ampak kakor mi je znano, so testne tablice le za 3 oz. 5 dni. Za 21 dni bi pa kar vzel, če se bi dalo in stroški ne bodo previsoki.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
BYDja se v evropo kot fizična oseba ne da uvoziti (za vsak del vozila posebej bi moral delati homologacijo). Sem probal uvoziti preko GB in se je pri birokraciji tako zataknilo, da sem idejo opustil. Žal tudi EU drži roko nad tem katera električna vozila so lahko na cesti katera pa ne. Na probleme z servisom, rezervnimi deli,... se pa ne sme niti pomisliti
smile-1.gif
Zanimivo je tudi to, da BYD ni pripravljen narediti COC za EU trg. Lahko pa, da se je okoli BYD v zadnjem letu kaj spremenilo.

Zakaj bi se trudili, če še za domači trg ne morejo dovolj avtov naredit?

Pa naj začne evropa za kitajce delat, da se malo denarja nazaj v EU povrne
wink-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
Zdele že drugi teden vozim Leafa službeno. Za test kao.
Očitam mu lahko kratek doseg (cca. 120 km realno) in dolg čas polnjenja, čeprav mi v resnici to ne dela težav, ker delam max nekje 60km dnevno.
Ostalo kar se tiče vozila: zakon! Navor iz nule, popolnoma gladko in mirno delovanje, neslišen. Pa še fino stegne, brez nekih "kick-downow" in turbo lukenj. Samo stegne ....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
EPA L4 test se mi zdi dokaj realen (vsaj za AC):
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf

NEDC testi so pa pravljice za otroke - velja za vsa vozila.

Pred nakupom je smiselno avto vzeti na test - pa makar rentacar.

En smiselen podatek za doseg EV bi bil da se poda doseg pri hitrosti:
130
110
90
70
50

Tako bi bolj realno imel predstavo o dosegu,
razen učinkovitost zaviranja in ogrevanja ne zajema

Drug podatek bi še podal o času potovanja na 1000km
recimo pri optimalni hitrosti in optimalni lokaciji polnilnih postaj.

Zakaj pa teh podatkov potem ICE avti nimajo, in imajo samo tiste tri? Tudi pri ICE so velik odstopanja, pa ne skačete na glavo okoli tega, če pa je pri EV enak problem, pa zdaj hočete ne vem kakšne vse podatke imeti zraven napisane...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri ICE te zaradi zavajanja porabe udari po žepu, pri EV zaradi zavajanja porabe ostaneš na cesti, vidiš razliko?

Ampak ocenjevanje porabe za nek odcek ceste ni tako enostavno, EV bi potreboval (pre)pametno navigacijo, kjer bi bile poleg hitrostnih omejitev upoštevane še višinske razlike.

Romzi, je lepo napisal kaj je prednost EV
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
Kdo pa je tako naiven, da bi kljub temu, da mu piše na displayu "do konca še 100km", vztrajal in rekel "eh..saj pa je rekel trgovec da je 200km" ? Saj pa vidiš tam da gre h koncu in ne pričakuješ več...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Zdele že drugi teden vozim Leafa službeno. Za test kao.
Očitam mu lahko kratek doseg (cca. 120 km realno) in dolg čas polnjenja, čeprav mi v resnici to ne dela težav, ker delam max nekje 60km dnevno.
Ostalo kar se tiče vozila: zakon! Navor iz nule, popolnoma gladko in mirno delovanje, neslišen. Pa še fino stegne, brez nekih "kick-downow" in turbo lukenj. Samo stegne ....

Dolg čas polnjenja imaš, ker ga verjetno polniš s priloženim Schuko polnilnim kablom, ki polni le z 10A iz navadne vtičnice. Če bi polnil s 16A iz Schuko vtičnice ali polnilne postaje, bi se ti avto napolnil 50% hitreje.
Če pa polniš z 32A na polnilni postaji z Mennekes type2 kablom ali pa če bi doma imel 32A wallbox, pa se polni 3x hitreje (nekje okoli 4 ure za popolnoma prazno do popolnoma polno baterijo), kot s priloženim kablom (10A).
 
Nazadnje urejeno:

birca

Pripravnik
26. okt 2007
424
19
18
Tudi jaz sem prvič imel priliko voziti EV. V službi sem dobil na testiranje tovorni kangoo za en dan. Zanimivi občutki, lep navor, za naše službene potrebe bi bil verjetno racionalen nakup.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Preizkusnja tablice (nalepke) so 5 dni in stanejo cca. 50€ +!
Izvozne tablice (rumene barve-Alu) je pa cena priblizno 130€ (odvisno od osnovnega zavarovanja) in veljajo od 15 do 30 dni !
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Zdele že drugi teden vozim Leafa službeno. Za test kao.
Očitam mu lahko kratek doseg (cca. 120 km realno) in dolg čas polnjenja, čeprav mi v resnici to ne dela težav, ker delam max nekje 60km dnevno.
Ostalo kar se tiče vozila: zakon! Navor iz nule, popolnoma gladko in mirno delovanje, neslišen. Pa še fino stegne, brez nekih "kick-downow" in turbo lukenj. Samo stegne ....

Dolg čas polnjenja imaš, ker ga verjetno polniš s priloženim Schuko polnilnim kablom, ki polni le z 10A iz navadne vtičnice. Če bi polnil s 16A iz Schuko vtičnice ali polnilne postaje, bi se ti avto napolnil 50% hitreje.
Če pa polniš z 32A na polnilni postaji z Mennekes type2 kablom ali pa če bi doma imel 32A wallbox, pa se polni 3x hitreje (nekje okoli 4 ure za popolnoma prazno do popolnoma polno baterijo), kot s priloženim kablom (10A).
To mi je vse jasno, vendar dolg čas polnjenja je tudi 4 ure. Tudi ena uro je predolgo za resno rabo. Kapiš?
 

Nac

Zelenc'
17. mar 2015
18
0
1
Bom še jaz dodal moje izkušnje k debati. Od lanskega leta uporabljam Leaf-a za vsakdanje mestne vožnje občasno pa tudi za relacije. Pri mestnih vožnjah ne vidim problema pri dosegu. Pri relacijah pa doseg z uporabo hitrih polnilnic tudi ni problema. Npr. v enem dnevu sem pri smučarskem izletu do Mokrin-Nasfeld in nazaj v Ljubljano naredil cca 300 km. Seveda se čas vožnje podaljša zaradi dveh postankov na hitri polnilnici v Beljaku, pa tudi hitrost vožnje je nižja od običajne vožnje po avtocesti. Druga stvar pa je zanesljivost polnilnih postaj, tudi v Beljaku in Celovcu se mi je že zgodilo, da hitri polnilni postaji nista delovali.
Andy je omenjal neka pravila pri polnjenju s hitro Chademo polnilnico, po mojem je to bolj stvar nastavitve polnilne postaje, ki pa se lahko razlikuje od polnilne postaje. Npr. v Celovcu je nehala polniti po 35 minutah, v Beljaku pa po 60 minutah. Ne v enem ne v drugem primeru, polnjenje ni bilo vezano na napolnjenost baterije. Je pa res, da hitro polnjenje dvigne temperaturo baterije. V mojem primeru sicer zaradi zimskih temperatur iz 7 na 16 stopinj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Zdele že drugi teden vozim Leafa službeno. Za test kao.
Očitam mu lahko kratek doseg (cca. 120 km realno) in dolg čas polnjenja, čeprav mi v resnici to ne dela težav, ker delam max nekje 60km dnevno.
Ostalo kar se tiče vozila: zakon! Navor iz nule, popolnoma gladko in mirno delovanje, neslišen. Pa še fino stegne, brez nekih "kick-downow" in turbo lukenj. Samo stegne ....

Dolg čas polnjenja imaš, ker ga verjetno polniš s priloženim Schuko polnilnim kablom, ki polni le z 10A iz navadne vtičnice. Če bi polnil s 16A iz Schuko vtičnice ali polnilne postaje, bi se ti avto napolnil 50% hitreje.
Če pa polniš z 32A na polnilni postaji z Mennekes type2 kablom ali pa če bi doma imel 32A wallbox, pa se polni 3x hitreje (nekje okoli 4 ure za popolnoma prazno do popolnoma polno baterijo), kot s priloženim kablom (10A).
To mi je vse jasno, vendar dolg čas polnjenja je tudi 4 ure. Tudi ena uro je predolgo za resno rabo. Kapiš?

Zato pa ima Leaf Chademo port za hitro polnjenje.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
In ti ponovno hočeš primerjati neopremljenega dizelčka za 15kEUR ali manj z avtom, ki ga po opremljenosti in z zmogljivostmi lahko primerjaš z Golf7 2.0 TDI BMT DSG, ki stane 30kEUR.

Mimogrede, ko že govoriš, da ekonomsko ni upravičen. Naredi primerjavo med Golf GTI, Golf GTD in Golf GTE.

razen da rabis za 1000 km dva dni...res računica in primerljivo...