Po Nissan Leafa v tujino, ker eko sklad sanja

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pa izpostavljanje neke opremljenosti pri Amperi a niti bixenona ni, da kakšnega radarskega tempomata in ostalih stvari niti ne omenjamo...

Katerih ostalih? Povej mi, kateri navadni avto ima predogrevanje ali predhlajenje avta in možnost daljinskega upravljanja teh dveh funkcij?

Golf ima to na voljo. Zraven tega kot sem napisal še bixenon (doooh, saj smo v 21 stoletju), radarski tempomat, dinamično prilagodljivo povdozje, tudi 14 smerno nastavljivi elektronski sedeži z masažo niso od muh, panoramsko strešno okno tudi prav pride, da celega kupa raznih asistenčnih sistemov ne omenjam.
smile-1.gif

Golf ima, verjetno, na voljo, predogrevanje za doplačilo, Ampera že v osnovi. Ima Golf tudi predhlajenje?

Ima:

Prezračevanje mirujočega vozila pri izključenem motorju dovaja svež zrak, s čimer učinkovito znižuje temperaturo v notranjosti vozila (npr. če je to parkirano na soncu).

Golf v osnovi tudi ne stane 40k eur.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Saj tudi Ampera ni kaj dosti boljša, 10.2s do 100km/h in 161km/h končne. To pač niso zmogljivosti primerljive z 2.0 TDI Golfom pa če se na glavo postaviš, kvečjemu z 1.6 TDI pa še to zgolj pospešek.

Ne razumeš ali pa nočeš razumeti, z EV, PHEV in delno tudi HEV pospešuješ zvezno brez trganja vratnih mišic pri prestavljanju, tistih 10s do stotice imaš na voljo praktično v vseh razmerah na dosegu samo ene stopalke. DSG se verjetno približa, ampak dvomim da je med šaltanjem med 1. in 2. prestavo če imaš zahojenega v poden vsaj približno tako uglajen kot prej našteta vozila.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Prezračevanje na poletnih zunanjih 40¢C ne bo ohladilo avta na 23°C.

Res je, ampak Golf v osnovi nima stvari, ki jih ima Ampera v osnovi. Sicer je pa to že prežvečena tema. Preberi si AM pa bo. Dosti mi je ponavljanja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Saj tudi Ampera ni kaj dosti boljša, 10.2s do 100km/h in 161km/h končne. To pač niso zmogljivosti primerljive z 2.0 TDI Golfom pa če se na glavo postaviš, kvečjemu z 1.6 TDI pa še to zgolj pospešek.

Ne razumeš ali pa nočeš razumeti, z EV, PHEV in delno tudi HEV pospešuješ zvezno brez trganja vratnih mišic pri prestavljanju, tistih 10s do stotice imaš na voljo praktično v vseh razmerah na dosegu samo ene stopalke. DSG se verjetno približa, ampak dvomim da je med šaltanjem med 1. in 2. prestavo če imaš zahojenega v poden vsaj približno tako uglajen kot prej našteta vozila.

Tudi Prius v Power načinu, ko ga zahodiš, potegne impresivno - osebne izkušnje.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Jaz nič ne pljuvam čez EV. Sem napisal kje da je Ampera sranje ali kaj podobnega kar bi bilo podobno pljuvanju? Obreknil sem se zgolj ob primerljive zmogljivosti in opremo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne smeš pozabiti, da je Ampera (Volt) avto, ki je šel na ceste več kot 4 leta nazaj (konec 2010) in je temu primerna tudi oprema. Za konec 2010 je bil to impresivno opremljen avto in tud Golf (2012-) ni imel take opreme, kot jo ima na voljo sedaj.

Mogoče bo bolje, da se počaka Volt2.0, ki je napovedan za konec tega leta. Pospeški 0-100 bodo konkretno izboljšani, nabor opreme pa sigurno tudi temu primerno.
 
Nazadnje urejeno:

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Morda nisem bil dovolj jasen: Leaf je šel na avtovleko zaradi mojega mnenja, da je na češkem pomanjkanja ev charging postaj. Z veseljem priznavam, da sem se motil.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sem šel zanalašč delat primerjavo, pa ne ze precenjenim Golfom, ampak sem vzel nekaj Amperi najbližjega - Mazda 3 Sedan. Praktično enaka dolžina, višina, širina, ter malenkost daljša medosna razdalja. Izbran mnotor CD150, diesel. Vzel sem najbolj opremljen model ter avtomatik, ker je kao Ampera top of the top. Cena - 25.690,00€, z DDV, brez popustov. Ampera - 39.900,00€ z DDV, brez popustov.

Edino, kar Mazdi fali, je predhlajenje, pa še to, ker tehnično ni izvedljivo. Predgretje je urejeno z Webastom.
Kaj ima Mazda dodatno? Navigacija ter ogrevani prednji sedeži so pri Mazdi že všteti v ceno, medtem ko je treba pri Amperi doplačat še dodatnih 1.600,00€ za ogrevane sedeže, ter 1.850,00€ za 7" navigacijo (mimogrede, za pol toliko bi že lahko hlajenje v avtu zrihtal).
Kaj ima Mazda še dodatno? Mnogo - bixenon z osvetlitvijo ovinka in samodejnim izklopom dolgih luči, električno nastavljive sedeže, odlično ozvočenje, malo morje varnostnih sistemi, ki jih Ampera ali nima ali pa niso posebej omenjeni.
Motorne zmogljivosti:
Pospešek Ampere: recimo 9 sec, Mazda 8 sec.
Najvišja hitrost: Ampera 161 km/h, Mazda 213 km/h
Navor: Ampera 370 Nm, Mazda 380 Nm

Po dostopnih podatkih ima Ampera kombinirano porabo 3.7l/100km, Mazda kombinirano 3.9l/100km.

Torej, bolje opremljena Mazda 3 Sedan, z močnejšim motorjem ob praktično enaki kombinirani porabi stane 14.300,00€ manj...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Sem šel zanalašč delat primerjavo, pa ne ze precenjenim Golfom, ampak sem vzel nekaj Amperi najbližjega - Mazda 3 Sedan. Praktično enaka dolžina, višina, širina, ter malenkost daljša medosna razdalja. Izbran mnotor CD150, diesel. Vzel sem najbolj opremljen model ter avtomatik, ker je kao Ampera top of the top. Cena - 25.690,00€, z DDV, brez popustov. Ampera - 39.900,00€ z DDV, brez popustov.

Edino, kar Mazdi fali, je predhlajenje, pa še to, ker tehnično ni izvedljivo. Predgretje je urejeno z Webastom.
Kaj ima Mazda dodatno? Navigacija ter ogrevani prednji sedeži so pri Mazdi že všteti v ceno, medtem ko je treba pri Amperi doplačat še dodatnih 1.600,00€ za ogrevane sedeže, ter 1.850,00€ za 7" navigacijo (mimogrede, za pol toliko bi že lahko hlajenje v avtu zrihtal).
Kaj ima Mazda še dodatno? Mnogo - bixenon z osvetlitvijo ovinka in samodejnim izklopom dolgih luči, električno nastavljive sedeže, odlično ozvočenje, malo morje varnostnih sistemi, ki jih Ampera ali nima ali pa niso posebej omenjeni.
Motorne zmogljivosti:
Pospešek Ampere: recimo 9 sec, Mazda 8 sec.
Najvišja hitrost: Ampera 161 km/h, Mazda 213 km/h
Navor: Ampera 370 Nm, Mazda 380 Nm

Po dostopnih podatkih ima Ampera kombinirano porabo 3.7l/100km, Mazda kombinirano 3.9l/100km.

Torej, bolje opremljena Mazda 3 Sedan, z močnejšim motorjem ob praktično enaki kombinirani porabi stane 14.300,00€ manj...

Kot sem že napisal. Ampera je na cesti od leta 2010 -. Mazda3 je od kdaj? Počakaj na popoletje, ko pride ven Volt2.0 pa bomo takrat primerjali:
http://www.autoblog.com/2015/01/12/2016-chevy-volt-detroit-official/

Po katerih dostopnih podatkih ima Ampera kombinirano porabo 3.7l/100km? Uradno ima 1.2l/100km.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ne smeš pozabiti, da je Ampera (Volt) avto, ki je šel na ceste več kot 4 leta nazaj (konec 2010) in je temu primerna tudi oprema. Za konec 2010 je bil to impresivno opremljen avto in tud Golf (2012-) ni imel take opreme, kot jo ima na voljo sedaj.

Mogoče bo bolje, da se počaka Volt2.0, ki je napovedan za konec tega leta. Pospeški 0-100 bodo konkretno izboljšani, nabor opreme pa sigurno tudi temu primerno.

Khm, Mazda 6 je za 31k€ imela leta 2008 vso opremo, ki jo ima Ampera konec leta 2010, pa še par bombončkov zraven. Sveda je potrebno spet odšteti ohlajevanje kabine, je pa imela gretje (še ima).

Edino, česar ni imela, je antena v obliku plavuti morskega psa....
hysterical-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Zasledil na Wikipedii za Volt-a:

Citat:
Under the United States Environmental Protection Agency (EPA) cycle, the 2013/14 model year Volt all-electric range is 38 mi (61 km), with a combined electric mode/gasoline-only rating of 62 mpg-US (3.8 L/100 km; 74 mpg-imp) equivalent (MPG-equivalent)

Drugje sem zasledil podatke res o 1.2 - 1.4l/100km (NDEC, katere pa je že ByeBenzin označil za smešne in neverodostojne)...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
To je vse odvisno od načina, kako avto uporabljaš. Npr. jaz imam Lifetime porabo 0.51l/100km, pa imam v 2.5 letih narejenih 72.000km.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Pa kaj ni za ampero posebne teme, da je potrebno z njo utrujat v popolnoma celem forumu?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Je, ampak kaj morem, če v vsako temo pride folk govoriti, kako EV-ji ne delujejo in potem preidemo na extended range EV in do tega trenutka je bila v Sloveniji Ampera edini EREV na katerega se potem vsi obesimo.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Je, ampak kaj morem, če v vsako temo pride folk govoriti, kako EV-ji ne delujejo in potem preidemo na extended range EV in do tega trenutka je bila v Sloveniji Ampera edini EREV na katerega se potem vsi obesimo.

Pa veš zakaj ? Ker bi vsi radi imeli Ampero, pa ali nimamo dost EUR ali pa nočemo vzeti kredita ali pa nočemo kupiti stare ampere, ker ne vemo kaj je delal prejšnji lastnik. Tole nima nobene veze z AndY1! Ampak Ampera je zame superioren avto. Ne ferari, ne porše, ne audi, ne bmw, ne lamburgini ampak pravi hibrid, kot je ampera. Sicer nočem vedeti, če je BMW i3 tudi 'serial' hibrid, ampak, me že oznaka BMW - preseravanje; odvrne od nakupa. Na pararelne hibride pa gledam, da niso ne tič ne miš.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Evo,še mal offtopica,ker smo ravno sredi razprave o tem,kako "lepo" je imeti 100% EV,še posebej,če daš za njega 100.000 eur
evil.gif

2194579-tesla1.jpg
 

Priponke

  • 2194579-tesla1.jpg
    2194579-tesla1.jpg
    53,6 KB · Ogledi: 177

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Bi prej rekel, da mu je odpovedal DC-DC kontaktor in je zaradi tega ostal na cesti. Tole je fotkano na Tivolski cesti, s smeri Celovške proti Dunajski (zadaj je stavba Telekoma) in je zavijal levo, torej ni imel namena iti proti polnilni postaji pri GH Union ali na tisto, ki je spodaj pod Telekomom. Če bi imel prazno baterijo, bi do polnilne postaje pri GH Union prišel direktno s Celovške naravnost mimo Figovca.

Sem pa tega Modela S videl večkrat v Kranju, tip je kranjčan in je eden od lastnikov BitStamp-a. Temu tudi primerna tablica GO SHA256.

Edit: Dodal linke.
 
Nazadnje urejeno: