Lahko je pustolovščina, lahko pa tudi postane nočna mora. Še Simon, ki že ima leta izkušnj planiranja voženj na daljše razdalje, je imel probleme na vožnji do Škotske.
Kaj se lahko zgodi nekomu brez izkušenj, sredi zime, v drugi državi...
Pri tem sem se spomnil alter uporabnika, ki je 2 leti nazaj kupil Leaf-a (pa je že prej imel eno električno vozilo), ko je družino peljal z Leaf-om, v Strunjan, na kopanje (tam, kamor mi hodimo z družino in ima hotel polnilno postajo).
Polnilna postaja tam ima 10A varovalko. Ker je dal polniti z 16A, mu je varovalka po parih minutah ugasnila polnilno postajo, tako da ko so prišli iz bazenov, so prišli do praznega avta.
Nekako so prišli do Kopra, kjer so Leaf-a dali polniti pri Bonifiki, ki ima le 20A type2 priklop, ni pa vedel, da je 200m stran Petrol s 32A type2 polnilno postajo, kjer bi Leaf-a napolnil v 3 urah (ima 6.6kW polnilnik v avtu), tako pa se je z družino matral po Kopru cca. 5-6 ur. In to je za samo 100km, kolikor ima do doma.
Mislim, da je to opisano v temi o Leaf-u.
Zdaj pa si predstavljaj tako vožnjo 1000km iz Prage do Slovenije. Ja, ko bo enkrat postavljena Electric Highway, kot bodo letos postavljali po srednje evropskih državah, ali pa kot je taka že v UK, ampak, tako kot je sedaj, je 1000km lahko res velika pustolovščina.
Npr., kaj če bodo polnilne postaje, kjer planira polniti, že zasedene z lokalci, ki tam redno vsak dan polnijo, kot npr. v centru Ljubljane, ki se poparkirajo za čas službe, ali pa da polnilne postaje ne bodo delale, ali pa da bi potrebovale kartico za priklop, pa je nimaš?
Ali pa da imaš kartico, polnilna postaja deluje, ne moreš pa do nje, ker je tam delo na cesti? To se mi je zgodilo lansko leto, ko sem šel na Dunaj tukaj: https://e-tankstellen-finder.c...Bad-Waltersdorf
Kaj se lahko zgodi nekomu brez izkušenj, sredi zime, v drugi državi...
Pri tem sem se spomnil alter uporabnika, ki je 2 leti nazaj kupil Leaf-a (pa je že prej imel eno električno vozilo), ko je družino peljal z Leaf-om, v Strunjan, na kopanje (tam, kamor mi hodimo z družino in ima hotel polnilno postajo).
Polnilna postaja tam ima 10A varovalko. Ker je dal polniti z 16A, mu je varovalka po parih minutah ugasnila polnilno postajo, tako da ko so prišli iz bazenov, so prišli do praznega avta.
Nekako so prišli do Kopra, kjer so Leaf-a dali polniti pri Bonifiki, ki ima le 20A type2 priklop, ni pa vedel, da je 200m stran Petrol s 32A type2 polnilno postajo, kjer bi Leaf-a napolnil v 3 urah (ima 6.6kW polnilnik v avtu), tako pa se je z družino matral po Kopru cca. 5-6 ur. In to je za samo 100km, kolikor ima do doma.
Mislim, da je to opisano v temi o Leaf-u.
Zdaj pa si predstavljaj tako vožnjo 1000km iz Prage do Slovenije. Ja, ko bo enkrat postavljena Electric Highway, kot bodo letos postavljali po srednje evropskih državah, ali pa kot je taka že v UK, ampak, tako kot je sedaj, je 1000km lahko res velika pustolovščina.
Npr., kaj če bodo polnilne postaje, kjer planira polniti, že zasedene z lokalci, ki tam redno vsak dan polnijo, kot npr. v centru Ljubljane, ki se poparkirajo za čas službe, ali pa da polnilne postaje ne bodo delale, ali pa da bi potrebovale kartico za priklop, pa je nimaš?
Ali pa da imaš kartico, polnilna postaja deluje, ne moreš pa do nje, ker je tam delo na cesti? To se mi je zgodilo lansko leto, ko sem šel na Dunaj tukaj: https://e-tankstellen-finder.c...Bad-Waltersdorf
Nazadnje urejeno: