To se mi ne zdi primerljivo. Dokler EV ne bo imel vgrajenega generatorja, ne bo primerljiv z sedanjimi vozili, baterija pa bo služila samo za akumulacijo in kompenzacijo trenutne porabe.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
To se mi ne zdi primerljivo. Dokler EV ne bo imel vgrajenega generatorja, ne bo primerljiv z sedanjimi vozili, baterija pa bo služila samo za akumulacijo in kompenzacijo trenutne porabe.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Leta 1990 sem z R4, 850 TL letnik 1977, odšel iz Lj v Frankfurt za kar sem porabil 11 ur s postanki brez spremstva in porabo cca 7 l/100 km. Leta 2015 pa naj bi se vozil iz Prage do MB dva dni, pa še to del poti s avto vleko.
Ja sej avto je tvoj in prav tako naložba je tvoj minus. Če se tebi zdi kot pametno, je to najbolj vredno. Sem pa pričakoval kakšen konkreten podatek, koliko kW/km po AC kar Nissan omogoča, koliko km po avtocesti z enim Chademo polnjenjem, kako naraste temperatura baterije z tem polnjenjem čeprav je še zimsko obdobje..... Že veš kam boš vozil na servis, da bo veljala garancija?Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Leta 1990 sem z R4, 850 TL letnik 1977, odšel iz Lj v Frankfurt za kar sem porabil 11 ur s postanki brez spremstva in porabo cca 7 l/100 km. Leta 2015 pa naj bi se vozil iz Prage do MB dva dni, pa še to del poti s avto vleko.
Ne mešati "uvoza" in aplikativne rabe. Spomnite se, kake težave so imeli naši starši, da so prišli do Jugeca iz Beograda. VIP; čakalna doba; vlak;...
Tudi ne razumem zakaj tako "sovraštvo" do EV vozil. Saj ni zakona, ki prepoveduje nakup bencijskih oz. dizelskih avtomobilov. Kdor ne mara EVja ga pač naj ne kupi. Aka: vege vs non-vege.
Po drugi strani sem pozitivno presenečen nad slovensko razgledanostjo tako mladih kot starejših. Do sedaj se mi je samo enkrat zgodilo, da sem v RL slišal kritiko nad EV; pozitivnih pa že ogromno. Kdo si bi mislil...
PS: Post ne leti na nobenega direktno in/ali indirektno !
Pozabil pa si napisati glavni podatek ceno, ki nikakor ni ekonomsko opravičjiva. Vsak dizelček je bolj ekomomsko upravičen in lažje prodan, pa ne vpletaj ekologije, ampak tržno ekonomijo.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
To se mi ne zdi primerljivo. Dokler EV ne bo imel vgrajenega generatorja, ne bo primerljiv z sedanjimi vozili, baterija pa bo služila samo za akumulacijo in kompenzacijo trenutne porabe.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
Govoriš, kot da ni nobenega takega na trgu. Imaš Ampero, i3, Outlander PHEV, Golf GTE, pa verjetno bi se še kaj našlo.
Kaj ti koristi vsa tehnika če avto ne omogoča večjega dometa kot 120 km in zahteva veliko odrekanja. Je to napredek? Vsak omenjeni avto to omogoča, kar se zdi veliko bolj smotrni nakup. Ža, prepričaj v drugačnost. Pa prosim ne vmešaj Ampere ker ni čisti EV.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
In ti ponovno hočeš primerjati neopremljenega dizelčka za 15kEUR ali manj z avtom, ki ga po opremljenosti in z zmogljivostmi lahko primerjaš z Golf7 2.0 TDI BMT DSG, ki stane 30kEUR.
Mimogrede, ko že govoriš, da ekonomsko ni upravičen. Naredi primerjavo med Golf GTI, Golf GTD in Golf GTE.
Iz tega je razvidno, da težko narediš čez 100 km z enim polnjenjem po AC. Upravičenost nakupa lahko oceniš le, ko boš prodal avto in vidiš razliko med dano in dobljeno ceno. Če si za pot od Prage do MB potreboval dva dni se mi to ne zdi pameten nakup, ki bi opravičil visoko ceno. Je pa res, da če boš avto uporabljal samo za vožnjo do 100 km dnevno in imaš čas za polnjenje je to sorazmerno pameten nakup. Še vedno pa potrebuješ en navaden avto, ali bo ta vreden pod 10 k€? Kje je logika, da bo avto ki bo bolj zanesljiv in uporabnejši tudi cenejši?Tudi sam sem računal in nekako naračunal, da bi z EV prišparal pri 100 kkm okoli 5 k€, saj tudi elektrika ni brezplačna. Če se tebi izide, ti privoščim ta nakup.Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Glede na namembnost vozila, mi naložba prinaša plus in ne minus (sem si zelo vzel čas v excelu preden sem ga kupil).
Podatke pa prav rad objavim (in bom vesel, če jih bodo tudi drugi uporabniki pure EV; zaradi referenc in ne tekmovalnosti):
- AC 80-90km; 15.7kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.2 namesto 2.5)
- AC 90km-100km; 16.7kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.2 namesto 2.5)
- AC obroč okoli Ljubljane, mestna vožna 16.1-16.2 kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.6)
Hitrost merjena na vozilu. GPS ne od nissana ampak Garmin kaže manjšo hitrost kakor Leaf.
COC navaja 15kWh/100km mešane vožnje; nerealno; kar velja tudi za vse benzin in diezel - nerealno; vsi pač lažejo in kupci jim ne stopimo na prste (mi-kupci smo krivi). Ko ne bomo dali več "pare na sunce" jih bo hitro srečala pamet.
Sem probal tudi vožnjo za šleparjem; poraba drastično pade; vendar sem vozil premalo časa, da bi lahko na forumu podal realne podatke. Poudarek na realne! Po drugi strani vožnja v klanec porabo drastično dvigne (brez tovornega vozila pred mano), kar je logika. Ko gre po klancu na vzdol pa seveda - regeneracija. Če bi imel OBD2 s sposobnostjo logiranja, se bi dalo marsikaj ugotoviti (% učinkovitost regeneracije) seveda v kombinaciji z geo-spatial podatki.
Chademo mi nikoli ni dvignil temperature nad polovico. Vožnja čez češko in avstrijo je potekala okoli 0-2C (zunanja temperatura). Li 2 beli črtici (kar je manj kot pol). Češka sneg; del avstrije sneg; od MB naprej nisem več redno sledil zunanji temperaturi ampak recimo cca 8C je bilo maks. Min. nebi vedel. V MB sem naredil prekršek in chademota recyclal (prvo polnenje do 80%; drugo 97%). Temperatura Li točno polovica. Koliko km naredim na en chademo? Ne vem. Hipotetično za chademo 80% Li kapacitete deljeno z zgoraj navedenimi indeksti. 80% ker na chademo če je pod 50% se na toliko napolni (spet cca). Polnenje z chademotom nad 80% pa bojda ni pametno.
Servis: Celovec ali pa Graz
Ker nisem še navajen, da v tanku nimam za 300km+ ne glede na tako kako vozim, manj kot 2 beli črtici do sedaj še leaf ni pokazal.
Žal se bom pa moral ta čas, ko FURS opravi svoje spet voziti na benzin (testne tablice danes opolnoči potečejo). Ko bo pa leaf registriran me bo pa težko spraviti v bencinarja