Kakor koli.... 30k€ za srednji razred, kaj so na glavo padli.
Zadnjič sem šel mimo izložbe T-Roc 40k€. Wtf, Malo povišan Polo.
Zadnjič sem šel mimo izložbe T-Roc 40k€. Wtf, Malo povišan Polo.
Tole z revozom je ena stara tema na alterju, kjer smo že debatirali o temu kdaj in koliko se bo vrnilo ko se je trosilo denar, lahko kdo poišče če hoče. Dejstvo je namreč da je pač "neka" vlada iz nule postavila tovarno (oz. danes se temu reče tehnološko linijo, ker je revoz samo kup šotorov v katerih so tehnološke linije) čisto iz svojega denarja in renault naj bi bil pri tem pogojen s pogodbami za XXX delavcev, ki bi jih zaposloval za YYY časa. V praksi renault oz revoz kakorkoli gledaš se tega dogovora ni držal striktno zaradi razlogov:Seveda. Tist denar gre po Evropi medtem pa bodo rumeni pobrali in nesli k sebi.
Kitajc nima nekega interesa pri nas... Verjemi mi, ja če bi pripeljali delovno silo. Potem pa bi bil...Tole z revozom je ena stara tema na alterju, kjer smo že debatirali o temu kdaj in koliko se bo vrnilo ko se je trosilo denar, lahko kdo poišče če hoče. Dejstvo je namreč da je pač "neka" vlada iz nule postavila tovarno (oz. danes se temu reče tehnološko linijo, ker je revoz samo kup šotorov v katerih so tehnološke linije) čisto iz svojega denarja in renault naj bi bil pri tem pogojen s pogodbami za XXX delavcev, ki bi jih zaposloval za YYY časa. V praksi renault oz revoz kakorkoli gledaš se tega dogovora ni držal striktno zaradi razlogov:
a. ko je manjkalo delavcev smo uvažali tujce (večinoma hrvate v tem primeru, kar pa ni bilo v pogodbi z državo nikjer eksplicitno prepovedano)
b. ko ni bil čas debelih krav je revoz linije pustil na golem minimimu pogodbe ali se šlepal na objekitvno okoliščino, ki se še ni prenesla v kršitev pogodbe (tudi trenutno je tako, kar pa skoraj pokrije subvencijo oz ne dela velike izgube)
(c. zaradi pogodbe z državo in obveze zaposlovanja pri revozu v času debelih krav drugi dolenjski zaposlovalci niso dobili dovolj delavcev, in spet smo uvažali hrvate)
Kakorkoli pogledaš država nima kaj subvencionirat panog, ki so tako prilagodljive kot je avtoindustrija sestava vozil na koncu. Še 1x povdarim da te fabrike niso fabrike ampak šotori v katere poljubna znamka nameče ali samo sprogramira svoje tehnološke linije v enem mesecu in ven pride čisto nek drug avto. Druga stvar so pa podizvajalci oz. izdelovalci polizdelkov, ki jih imamo v sloveniji veliko (največji industrijski cluter v sloveniji je ta avtoindustija polizdelkov), tam so fabrike in linije statične in se jih ne da hitro spreminjat, tam ni nobena državna subvencija padla.
(magna z lakirnico je bil isti tič, ko se je postavilo se je dobilo vsa dovoljenja na lepa oka, potem pa zaposlovalo bolgare ker naši itak niso hoteli za minimalca delat)
Skratka take subvencije pri nas so bile vsaj v teh dveh primerih skoraj 100% enosmeren denar ki ni ostal pri nas. In četudi je ostal v EU to nam nič ne pomeni, vsaj ne iz vzvodov ki se jih omenja. Osnovni vzvod je bil skrb za službe. Če bi skrbeli za službe, bi revoz pustili odprtemu trgu pa bi tam namesto twingota sestavljal zadnjih 10 let landroverje, pa danes mogoče kitajske MGje. Vsi bi imeli službe, delale bi 3 izmene predvsem pa bi bil stabilen sestoj/število delavcev. Tako tudi nam kitajski denar nebi smrdel.
t-cross je poloKakor koli.... 30k€ za srednji razred, kaj so na glavo padli.
Zadnjič sem šel mimo izložbe T-Roc 40k€. Wtf, Malo povišan golf*.
Sem mislu, da je tiguan golf... boo.t-cross je polo
Golob je ptič in lahko kar sam leti, Tina pa naj doma sedi.Ali ni sramota, da moramo druge fehtariti za prevoz? Kot sem nedavno bral, ima Slovaška štiri vladna letala, mi pa razpadajočega falcona.
Vse pokvari ko odpre usta.Pri Asti lahko debatiramo samo ali bi jo ali ne. Kolega, ki je bil v stiku, pravi da bi.
Jaz neodločen.
Z gnarom?Asta ima hčerko in moža, ne vem s čim bi jo ti lahko prepričal![]()