Planet Golob

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.241
113
Seveda. Tist denar gre po Evropi medtem pa bodo rumeni pobrali in nesli k sebi.
Tole z revozom je ena stara tema na alterju, kjer smo že debatirali o temu kdaj in koliko se bo vrnilo ko se je trosilo denar, lahko kdo poišče če hoče. Dejstvo je namreč da je pač "neka" vlada iz nule postavila tovarno (oz. danes se temu reče tehnološko linijo, ker je revoz samo kup šotorov v katerih so tehnološke linije) čisto iz svojega denarja in renault naj bi bil pri tem pogojen s pogodbami za XXX delavcev, ki bi jih zaposloval za YYY časa. V praksi renault oz revoz kakorkoli gledaš se tega dogovora ni držal striktno zaradi razlogov:
a. ko je manjkalo delavcev smo uvažali tujce (večinoma hrvate v tem primeru, kar pa ni bilo v pogodbi z državo nikjer eksplicitno prepovedano)
b. ko ni bil čas debelih krav je revoz linije pustil na golem minimimu pogodbe ali se šlepal na objekitvno okoliščino, ki se še ni prenesla v kršitev pogodbe (tudi trenutno je tako, kar pa skoraj pokrije subvencijo oz ne dela velike izgube)
(c. zaradi pogodbe z državo in obveze zaposlovanja pri revozu v času debelih krav drugi dolenjski zaposlovalci niso dobili dovolj delavcev, in spet smo uvažali hrvate)

Kakorkoli pogledaš država nima kaj subvencionirat panog, ki so tako prilagodljive kot je avtoindustrija sestava vozil na koncu. Še 1x povdarim da te fabrike niso fabrike ampak šotori v katere poljubna znamka nameče ali samo sprogramira svoje tehnološke linije v enem mesecu in ven pride čisto nek drug avto. Druga stvar so pa podizvajalci oz. izdelovalci polizdelkov, ki jih imamo v sloveniji veliko (največji industrijski cluter v sloveniji je ta avtoindustija polizdelkov), tam so fabrike in linije statične in se jih ne da hitro spreminjat, tam ni nobena državna subvencija padla.

(magna z lakirnico je bil isti tič, ko se je postavilo se je dobilo vsa dovoljenja na lepa oka, potem pa zaposlovalo bolgare ker naši itak niso hoteli za minimalca delat)

Skratka take subvencije pri nas so bile vsaj v teh dveh primerih skoraj 100% enosmeren denar ki ni ostal pri nas. In četudi je ostal v EU to nam nič ne pomeni, vsaj ne iz vzvodov ki se jih omenja. Osnovni vzvod je bil skrb za službe. Če bi skrbeli za službe, bi revoz pustili odprtemu trgu pa bi tam namesto twingota sestavljal zadnjih 10 let landroverje, pa danes mogoče kitajske MGje. Vsi bi imeli službe, delale bi 3 izmene predvsem pa bi bil stabilen sestoj/število delavcev. Tako tudi nam kitajski denar nebi smrdel.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.215
4.296
113
Tole z revozom je ena stara tema na alterju, kjer smo že debatirali o temu kdaj in koliko se bo vrnilo ko se je trosilo denar, lahko kdo poišče če hoče. Dejstvo je namreč da je pač "neka" vlada iz nule postavila tovarno (oz. danes se temu reče tehnološko linijo, ker je revoz samo kup šotorov v katerih so tehnološke linije) čisto iz svojega denarja in renault naj bi bil pri tem pogojen s pogodbami za XXX delavcev, ki bi jih zaposloval za YYY časa. V praksi renault oz revoz kakorkoli gledaš se tega dogovora ni držal striktno zaradi razlogov:
a. ko je manjkalo delavcev smo uvažali tujce (večinoma hrvate v tem primeru, kar pa ni bilo v pogodbi z državo nikjer eksplicitno prepovedano)
b. ko ni bil čas debelih krav je revoz linije pustil na golem minimimu pogodbe ali se šlepal na objekitvno okoliščino, ki se še ni prenesla v kršitev pogodbe (tudi trenutno je tako, kar pa skoraj pokrije subvencijo oz ne dela velike izgube)
(c. zaradi pogodbe z državo in obveze zaposlovanja pri revozu v času debelih krav drugi dolenjski zaposlovalci niso dobili dovolj delavcev, in spet smo uvažali hrvate)

Kakorkoli pogledaš država nima kaj subvencionirat panog, ki so tako prilagodljive kot je avtoindustrija sestava vozil na koncu. Še 1x povdarim da te fabrike niso fabrike ampak šotori v katere poljubna znamka nameče ali samo sprogramira svoje tehnološke linije v enem mesecu in ven pride čisto nek drug avto. Druga stvar so pa podizvajalci oz. izdelovalci polizdelkov, ki jih imamo v sloveniji veliko (največji industrijski cluter v sloveniji je ta avtoindustija polizdelkov), tam so fabrike in linije statične in se jih ne da hitro spreminjat, tam ni nobena državna subvencija padla.

(magna z lakirnico je bil isti tič, ko se je postavilo se je dobilo vsa dovoljenja na lepa oka, potem pa zaposlovalo bolgare ker naši itak niso hoteli za minimalca delat)

Skratka take subvencije pri nas so bile vsaj v teh dveh primerih skoraj 100% enosmeren denar ki ni ostal pri nas. In četudi je ostal v EU to nam nič ne pomeni, vsaj ne iz vzvodov ki se jih omenja. Osnovni vzvod je bil skrb za službe. Če bi skrbeli za službe, bi revoz pustili odprtemu trgu pa bi tam namesto twingota sestavljal zadnjih 10 let landroverje, pa danes mogoče kitajske MGje. Vsi bi imeli službe, delale bi 3 izmene predvsem pa bi bil stabilen sestoj/število delavcev. Tako tudi nam kitajski denar nebi smrdel.
Kitajc nima nekega interesa pri nas... Verjemi mi, ja če bi pripeljali delovno silo. Potem pa bi bil...
ps pa tudi če damo primer Hisensa ima državne subvencije...

Pr nas samo tako lahko neka velika firma funkcionira... enostavno
Če bi bila gospodarska klima ok, flexibilna zaposlitvena politika...... mi teh subvenicij nebi rabili.
Da ne govorim o raznih Iskrah, ali železarski industiji..

Na tone zmentanega denarja, na koncu pa si izplačujejo nagrade.
Lahko pa tudi HSE... pa takoj zatem so si izplačevali po max znesku...
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.687
4.114
113
F7p8kosXQAAt1pT


Zdaj pa hitro spet preusmerit pozornost na znamke avtomobilov...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.439
2.785
113
Pri Asti lahko debatiramo samo ali bi jo ali ne. Kolega, ki je bil v stiku, pravi da bi. :)
Jaz neodločen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

erikson

Guru
25. avg 2007
22.935
6.681
113
Prvi rezultati Golobove odobritve "izražanja stališč". Za jutri pa so v Ljubljani napovedane maskirane Antifa aktivistke.


»Med odmorom so na modno pisto skočile štiri dekleta v rumenih plaščih in s pištolami v rokah, ki pa so bile napolnjene z nekimi bleščicami in vpile Rog. No, ustrelile so, in so ven priletele bleščice in listki s sporočili. Sredi piste so se potem sključile in naredile krog, da jih varnostniki niso mogli dati narazen, nato so jih menda nekako dvignili.«