Koliko je razvidno iz videja, hvalijo se kako so znova odkrili verigo. To je tiho priznanje, da jermen v olju ni bila dobra zamisel. Posebej ne, ker zahteva posebno olje, katerega dela samo eden proizvajalec. Podobno, kot pri barvnih kartušah za printerje.
Res je jermen v olju dosti cenejši od verige, vendar tu ne gre kriviti inženirja, ki je to konstruiral. Dobil je to nalogo od šefa razvoje, kateri se ni oziral na napovedi, da to ne bo dobro.
Pustili bi klasični jermen, ki je bil pred verigo, in bi bilo manj težav. Optično ga je možno zlahka preverjati, pa zamenjava je tudi enostavna in poceni. Jaz sem na Acentu zamenjal sinhronizacijski jermen sam, na dvorišču pred blokom.
Kaj narediti v tem primeru.
Preveriti, ali garancija in posebej jamstvo krijeta okvare, zaradi jermena. To pri uvozniku. V kolikor krijeta, pustiti tako dokler ne mine. Pri tem imeti na oki merilno palčko za nivo olja. Ko mine jamstvo, in je namen avto uporabljati naprej, takoj menjati jermen, pa ne pri pooblaščencu.
Če je namen avto prodati, potem ni potrebna menjava, to bo naloga novega lastnika.