Passat 2006+ program servisiranja

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Torej za Passat 1.9 TDI 105KM in 2.0 TDI 140km me zanima program servisiranja.
Kdaj je predvidena menjava olja, zavor, sklopke itd...

lp
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.098
139
63
okolica mesta
Nisem vedel, da je v programu servisiranja (če je ta OK) tudi menjava sklopke
smile-1.gif
 

o0o0ki

Pripravnik
21. apr 2008
323
0
16
Ljubljana
Če avto šele kupuješ, se izogibaj 2.0 tdi 140KM, ker so imeli ravno v letu 2005-06 velike probleme sami s sabo!
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Šele kupujem, rabim karavana. Passat bi znal bit bulletproof, pa pričakujem, da bo dobro držal ceno. 1.9 TDI Bluemotion se mi še najbolj dopade - nizka registracija, dolga prestavna razmerja za kruzanje po AC.

lp
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Zavore in sklopko menjaš enako kot pri Yugotu - po potrebi glede na obrabo. V nobenem programu ni zapisano "menjava na XX km" pač pa samo "kontrola". In če vlačiš tonske prikolice čez Ljubelj boš menjal sklopko pri 30k, drugače pri 300k.

Servisi (olje & co) so s fiksnim intervalom na 15k ali pa variabilni longlife (z ustreznim oljem). Slednji te pokliče na servis odvisno od stila vožnje, recimo po nekaj čez 25k.

Bluemotiona boš mlajšega od 2008 težko dobil. Je res, da ima drugačno razmerje v diferencialu, posebno olje, posebne gume, bla, bla, bla... ampak samo 5 prestav.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
kaj pa "veliki" servis?
Filter goriva?

Na citroenu se pakne menjajo na 40-60k cena pa 80eur, filter goriva na 60k, cena spet 80eur. Zato sprašujem.

lp
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Evo, prepisano iz servisne knjižice (Passat DPF, modelno l.2010):

Menjava zobatega jermena za pogon odmičnih gredi:
120.000 km samo 2.0 SDI
150.000 km samo 4-valjni TDI z vbrizgavanjem preko šob s tlačilkami
180.000 km samo 2.0 FSI 110 kW, 2.0 TFSI 147 kW, TDI Common rail, razen TSI


Menjava olja za CR TDI DPF, 1 leto ali 25.000 km, oziroma kaj je prej.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
kaj pa "veliki" servis?
Filter goriva?

Na citroenu se pakne menjajo na 40-60k cena pa 80eur, filter goriva na 60k, cena spet 80eur. Zato sprašujem.

lp

Pakne se menjajo kot je napisal blazko: po potrebi. Jaz sem jih menjal pri 70k km. Pa itak imaš senzor, da ti javi obrabo. Filter goriva se menja pri 90k km, če je dizelsko gorivo v skladu s standardom EN 590. Če ni, potem na 30k km. Pri nas je ( vsebnost žvepla pod 2000 ppm). Kabinski protiprašni filter se menja na 60k km ali 2 leti, zračni pa na 90k km. To itak sam menjaš, po potrebi še večkrat, če se rosi v kabini. Zavorna tekočina v začetku na 3 leta, potem na 2 leti. Čeprav ni glih kake potrebe.
Pri Passatu PD 2002 je menjava zobatega jermena na 90k km.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
"Kabinski protiprašni filter se menja na 60k km ali 2 leti, zračni pa na 90k km"
O M O J B O G!!!
shocked-1.gif
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Obema: tekst je prepisan iz servisne knjižice. Zračni filter se na vsakem servisu pregleda, očisti in po potrebi menja (pod Obseg servisnih del)

Citat:
Uporabnik ForeignBreed pravi:
"Filter goriva se menja pri 90k km"

ta je še hujša... pol pa ko se izloči parafin ker voda zmrzne v filtru je pa jok
smile-1.gif

Če misliš na klasične dizle z Bosh pumpo, pol se strinjam. Ampak teh TDI ni več po letu 2001. Ali pa če tankaš cviček. Če pa tankaš disel po standardu EN 591 pol očitno ni potrebna menjava prej.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
večkrat v tej temi sem zasledil omembo standarda EN591. Kje imajo tako nafto? na jugu?