Ja, hebeno je zdejle avto prodajat. Skoraj noben ne kliče, no danes je naša kantica našla novega kupca (vsaj upam, ara je položena, formalnosti uredimo drugi teden). Bemu, do sedaj najboljši nakup avta z moje strani. V skoraj dveh letih smo pušili 410 EUR (cca. 7% vrednosti kante)Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Ja veliko sreče s prodajanjem tvojega avta!
To tud ne bo lahko veš! Edin če ga boš ful pod ceno prodal.
To je tak začaran krog zdele...
Citat:
Uporabnik barracuda pravi:
Kolk jaz vem je tako da če želiš lahko plačaš davek gori ker so v EU, seveda se to splača ker majo 19% in ne 20% tako kot pri nas. Potem plačas še onih 13% in nekaj stroškov imaš z homologacijo. Drugega tu ni
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Tako tut jaz menim, da ti naš 20% ddv ne uide)
Če piše ausweisbar pomeni, da ti ga lahko odbijejo od cene in ga moraš plačat pri nas. Če si fizična oseba ga normalno kupiš z vključenim davkom in to je to.
In ja...kake cene so res ugodne, jaz se zaradi enega nenakupa žrem že mesece....
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ko (fizična oseba) pripelješ nov avto v slovenijo VEDNO plačaš DDV. Vedno (ne glede na to, kaj si kje zunaj plačal). Plus seveda še DMV in to.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne drži čisto tale tvoja o zalogi... Če si koncesionar v primarni mreži ti vsaj vsak mesec ali pogosteje pripeljejo na dvorišče šleper ali dva avtov na zalogo. In jih moraš vzeti na svojo zalogo... Vsaka neposlušnost se kaznuje z odvzemom koncesije... Drugače že nekaj časa ne bi bilo avtomobilov na zalogi ampak samo po naročilu, saj je tak način za trgovca ugodnejši... Think a bit
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
To ti misliš. Moraš ali izgubiš koncesijo. Mogoče pa bo Lost1 kaj več povedal, glede na to da dela v primarni mreži?
Sekundarni pa ni treba ničesar naročati...