Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Saj imaš, mitsubishi outlander ima PHEV pogon, zato sem v eni temi tudi rekel, da mi je bolj primerna izbira, kot recimo ampera, za family wagon.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Da ne bomo samo hvalili. Škoda, da niso dali pogonski sklop še v kakšnega karavana ali enoprostorca, Pri Amperi-Voltu je za zgrešeno:
Višina prednjega odbijača oz nasplošno višina,
4 sedeži,
ni možnosti hitrega polnjenja,
ni el. zložljivih prednjih ogledal,
manjka zadnji brisalec,
zadnja polica, če lahko rečemo tisti cunji,
majhen prtljažnik (strešni kufer bi bil lahko serijska oprema)
mogoče preveč zaprta baterija, vendar za življensko dobo je to dobro (kakšna kWh bi bila dobrodošla),
končna hitrost,
Čudno delovanje (visoki obrati bencinskega motorja, ko deluje kot generator)
Mogoče še Andy ve za kakšno slabost
evil.gif

Saj ni, da bi samo hvalili. Kot avto mi je Ampera v resnici zgrešena. Vse to, kar si napisal, pa merilniki (vse nastlano), gumbi, občutek na volanu in še kaj ...
Ampak komur tak tip avta ustreza, mu pač ustreza, nad porabo se pa sploh ne da pritoževat. Škoda, da je niso cenovno prav pozicionirali in vztrajali.

Outlandr je fajn, ja. Zato se pa tako dobro prodaja. Ljudje pač cenijo uporabnost.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Govoril sem o slabostih Ampere, kje ti dobiš idejo za čisto drug avto, ki v nobenem primeru ni primerljiv? Ko bom preizkusil to micko , potem pa lahko napišem kaj o tem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Repliciral sem, ker si napisal "škoda da niso dali pogona v karavana ali enoprostorca", pa sem pač poudaril alternativo, ki trenutno obstaja.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
hehe outlender ni nobeden od teh tipov. Drugače pa Ok Darjan, alternativa vedno obstaja,
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Da ne bomo samo hvalili. Škoda, da niso dali pogonski sklop še v kakšnega karavana ali enoprostorca, Pri Amperi-Voltu je za zgrešeno:
Višina prednjega odbijača oz nasplošno višina,
4 sedeži,
ni možnosti hitrega polnjenja,
ni el. zložljivih prednjih ogledal,
manjka zadnji brisalec,
zadnja polica, če lahko rečemo tisti cunji,
majhen prtljažnik (strešni kufer bi bil lahko serijska oprema)
mogoče preveč zaprta baterija, vendar za življensko dobo je to dobro (kakšna kWh bi bila dobrodošla),
končna hitrost,
Čudno delovanje (visoki obrati bencinskega motorja, ko deluje kot generator)
Mogoče še Andy ve za kakšno slabost
evil.gif

Na hitro, s telefona, 7.2kW polnilnik na Volt2.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tretji redni servis je za mano. Narejen je popoln checkup, podvozje je našprical z Wurth sprejem za mast in zaščito pred rjo, dali smo ga na valarje za bremze. Cena 56 EUR, + dobil sem kupon za brezplačno pranje v njihovi avtopralnici, kjer tako avto že perem tam
smile-1.gif


Imam dva vpoklica.
Eden je programiranje BCM-ja za tisti varnostni popravek, katerega link je navedel darjan, to je, če je avto parkiran v garaži in deluje na bencinski motor, da se po določenem času avtu ugasne.
Drugi je brezplačna zamenjava amortizerjev prtljažnih vrat, ker obstoječa pozimi slabo držijo vrata navzgor in se hitro zgodi, da se vrata sama začnejo posedati.

Ob pregledu podvozja smo še ugotovili mast na notranji strani feltne sprenjega levega kolesa, tako da bo zamenjana manšeta, ki je menda v primeru Ampere plastična, kar naj bi bila še posebej obstojna, ampak če je vanjo priletel kakšen oster delec, je lahko nastala mala luknjica, skozi katero beži mast.



Vse tri stvari bodo urejene, ko pride material.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vceraj popoldne, ko sem prisel na Pag, ko sem parkiral in ugasnil avto, se mi je ponovno zgodil 'Service steering column lock' in je avto postal nevozen.
Uporabil sem metodo, ki jo je nekdo napisal v mojem YT videu, ki sem ga objavil s tem problemom 1,5 leta nazaj.
Resitev je delovala, potrebno pa je potegniti ven varovalko F8 (LHD CLM) na levi strani armaturke, vzgati avto, kjer ponovno javi napako, vendar se kljucavnica ne aktivira, potem je potrebno avto ugasniti, ponovno vstaviti varovalko in ko avto ponovno vzges, je vse ok.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Po moje ja. Ocitno, ko se zgodi kaksen robni pogoj, se software od kljucavnice ne zna vec postaviti gor, tako da je najlazja resitev reseta kljucavnice, ki pa ga lahko naredis le po opisanem postopku. Menda izklop 12v baterije in nazaj priklop le te, ne pomaga.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
prej bi rekel, da je problem z zaklepom volanskega droga, nekaj podobnega, kot imajo passati 3C 2005-
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ključavnica tudi v servisnem načinu normalno odklepa in zaklepa volan. Avto je nevozen dokler se ne izvede zgoraj opisane procedure z varovalko.

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Niti ne. Ko enkrat veš, kakšno je zdravilo, je to stvar ene minute. Zgodi pa se, vsaj meni, 2x v treh letih, samo da, ko se je zgodilo prvič, tega zdravila še ni bilo znanega.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Eno vprašanje glede lifetime porabe pri AndY1: pri 82000+ km si imel porabo 0,55L/100 km, po prevoženih cca 480 km nazaj z morja se ti je LT poraba dvignila na 0,60 L/100 km. Če prav računam se je ob povečanju skupne poti za cca 0,5% (pol procenta), povečala skupna poraba za cca 9% (devet procentov). A prav razmišljam?

Kakorkoli eno off vprašanje - a ima kdo kake izkušnje s P 3008 Hybrid4 - 2 litrski dizel in zadnji pogon na elektriko? Naj bi s tem spravili porabo na 3,5 L lifetime, ajde realno 4-5.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Hvala. Očitno bo poraba malo višja kot sem računal, čeprav sedaj žena s C4 dosega tako porabo, ko noben ne verjame (pa ni ovira na cesti!) 4,5-5L

Sem mislil kake osebne izkušnje iz SLo, ker tudi na servisu v MB ne znaj nič kaj pametnega povedat - ali pa nočejo (upam da ne).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
HY4 je 2.0 dizel s sistemsko močjo 200 konjev in štirikolesnim pogonom, poleg tega ima P3008 večji zračni upor kot C4. HY4 se kupi zato da dobiš več avta z zmerno porabo.