Opel Ampera/Chevrolet Volt

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Kaj pa takšnega delajo na tehničničnih, da avta ne bi vsak tehnični mogel pregledati? Kake dvižne točke? Saj na tehničnem ne dvignejo vozila. Obese preglejuje tako, da gre v kanal pod vozilo, ker bi obese naj nosile avto in jih je torej smiselno pregledati obremenjene. Meritev emisij tudi ni nič posebnega...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Jaz ti povem da niti Priusa ne znajo na tehničnem pravilno pogledat kaj šele Ampere. Sicer se ne sekiram kaj dosti, samo mi pa vzame ene pol ure časa in naredim konkretno kolono za mano, preden odnehajo.

Glede točk kjer dvignejo avto se pa res nimaš kaj bati, v najslabšem primeru ti ne bodo znali zmerit zavor in izpušnih plinov ostalo ne sme predstavljati problema.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ko sem imel še Clia, se spomnim, da ga je dvignil na eni sredinski točki tam spredaj pri motorju, potem pa z rokami majal kolesa, da je pogledal, če je kaj lufta. Tega ne počnejo več?

Kot drugo pa emisijski test. Vejo, kako se to dela na Amperi? Pri navadnem avtu vem, da je nekaj priklopil na akumulator, da je dobil odčitek vrtljajev motorja, potem pa ročno držal gas na določenih vrtljajih.
Kako je to pri Amperi? Prikop na akumulator mu ne bo nič povedal, ker ni vezan na alternator, ampak na DC-DC konverter. Motor se lahko prižge v servisni način tako, da se pri prižganem avtu dvigne haubo, ne vem pa, ali so takrat vrtljaji motorja kaj odvisni od pedalke za gas. Pa tudi če so, kako bo vedel vrtljaje motorja?
Vem, da po defaultu motor teče pri 1400+ vrtljajih.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Dvomim, da se ne da, drugače avto ne bi mogel biti homologiran, saj neki standardi pa ja morajo veljati za preverjanje tehnične izpravnosti.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Sej, zato pa bom s sabo vzel serviserja s AT VIs, ki ima čez Ampere. On bo že vedel kako in kaj, da se ne bodo tisti učili in eksperimentirali na mojem avtu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Itak boš pa prej prodal avto, kot boš moral delat tehnične, tako da se ne sekiraj
wink-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Če se prav spomnim, se giblje plošča pod kolesi in tako lahko vidijo, če imajo deli podvozja preveliko zračnost. Ne spomnim se, da bi dvigovali avto in z roko migali kolesa... To je tudi dosti premajhna sila, da bi se resničen problem lahko videl. Človek bi na kolo deloval s silo nekaj 100 N, ko pa je vozilo v ovinku, pa je sila precej večja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Emisij plinov meni pri Priusu že dvakrat niso bili sposobni pomerit, čeprav so imeli sprintana navodila od Toyote. Enostavno ni zmeril in dal podatke enega drugega vozila, jaz sem pa čakal še malo dlje v pisarni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Itak boš pa prej prodal avto, kot boš moral delat tehnične, tako da se ne sekiraj
wink-1.gif

Imam občutek, da bo letošnja jesen vroča, kar se tiče ponudbe EV-jev in njihovih dosegov. Nissan je obljubil povečan doseg za Leaf-a, BMW za i3, VW za e-Golfa, Kia za Soula.
Kljub mojemu razočaranju glede toplotne črpalke pri Bolt-u in to, da ga verjetno še vsaj leto in pol ne bo v EU, je pa prinesel prestižni boj konkurence, to je, doseči 200 milj električnega dosega.

To in če se bo res povečala subvencija na 7.500 EUR... bo še zanimivo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Če se prav spomnim, se giblje plošča pod kolesi in tako lahko vidijo, če imajo deli podvozja preveliko zračnost. Ne spomnim se, da bi dvigovali avto in z roko migali kolesa... To je tudi dosti premajhna sila, da bi se resničen problem lahko videl. Človek bi na kolo deloval s silo nekaj 100 N, ko pa je vozilo v ovinku, pa je sila precej večja.
Včeraj imel kamper na tehničnem, je bilo kar nemalo težav, da so ga spredaj dvignili, najprej na levi in potem še na desni strani. Prepozno prebral tvoj post, da bi jim povedal, da se to ne dela....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ne vem kaka vozila imate, da še tako preprostega testa kot je tehnični pregled ne prenesejo in ima preglednik problem pri tem s 1000 drugimi vozli v istem dnevu pa nima? Oziroma kdo in za kak denar je takim vozilom podelil homologacijo.
Kaj se šele zgodi, če tako "komplicirano" vozilo rabi nalaganje na avtovleko?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Prejsnji teden niso dvigovali vozila. Vcasih pa po spominu res so dvigovali. Sedaj ga na plošči "odrine".
Pepe: In ja verjamem, da imajo na tehnicnih tezave s pregledi. Problem je v tem, da imajo ti avti "nov" protokol pregleda, katerega v "spodnjem dupleku" se niso osvojili. Nemc se je pa ze naucil.
Andy: pravilno si se odlocil glede tehnicnega
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
VOLT VS. PRIUS: WHAT'S THE BEST WAY TO USE ONE GALLON OF GAS?

Citat:
The silver lining (nay, lithium lining) is that the Volt’s battery inadvertently imparts great ride quality and quietness. At the same speeds in the Prius, you’re twisting up the music’s volume; meanwhile, the Volt feels like a very large sedan on a small sedan wheelbase

Citat:
The well-to-wheel distance where the Prius and Volt have produced equal amounts of CO2 is a whopping 115 - beyond the length of virtually any daily trip.

Bo treba počakat na primerjavo Volt vs. Prius plug-in
grims-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Pri Toyoti še študirajo,kako veliko baterijo naj vgradijo,da bodo za silo konkurenčni Voltu pri EV dosegu
cool-1.gif

(ampak uff,kako je grda....)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
VOLT VS. PRIUS: WHAT'S THE BEST WAY TO USE ONE GALLON OF GAS?

Citat:
The silver lining (nay, lithium lining) is that the Volt’s battery inadvertently imparts great ride quality and quietness. At the same speeds in the Prius, you’re twisting up the music’s volume; meanwhile, the Volt feels like a very large sedan on a small sedan wheelbase

Citat:
The well-to-wheel distance where the Prius and Volt have produced equal amounts of CO2 is a whopping 115 - beyond the length of virtually any daily trip.

Bo treba počakat na primerjavo Volt vs. Prius plug-in
grims-1.gif

Trenutno nimam časa brati celotnega članka? Je to spet primerjava vožnje na bencinski motor?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Je zelo obsežen članek in se primerja vse mogoče, spodaj imaš tudi primerjalno tabelo izmerjenih in tehničnih specifikacij.

IMO je Voltov velik minus notranja prostornost (poleg cene seveda).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kot berem, Gm proda vse Volt-e, ki jih proizvede. Poleg tega pa daje še konkretne diskontne cene, vključno s subvencijami, kot berem na gm-volt forumu, so le-te zelo ugodne.

Sicer pa ne razumem, zakaj se Priusa toliko primerja z Volt-om. Priusa naj se primerja s hibridnim Malibujem, Volta pa naj se primerja s PiP-om.

Volt ima baterijo kapacitete 18.4kWh, ki zahteva svojo ceno in prostor v avtomobilu. Ampak, seveda, to je v očeh Prius fan-ov minus, ker to, da pa se voziš 80km na elektriko, pa pozabimo, kajne? Glejmo njegov bencinski motor, ki dela tiste parkrat na mesec in ga primerjajmo z vozilom, ki ima bencinski motor optimiziran za stalno delovanje.

Ne vem, kaj vam je s to vašo obsesijo primerjati Priusa z Volt-om.

Mimogrede, Malibu je vsaj lep za pogledat: http://www.chevrolet.com/malibu-mid-size-sedan.html
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sem zelo pazil katere komentarje sem citiral iz članka (vse v prid Voltu), če ti je primerjava glupa jo mirno ignoriraj in preberi ven samo test Volta.

Ne vem kdo je tu obseden?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Se opravičujem, ampak sem imel tako malo časa, da tudi v celoti nisem prebral, kar si napisal. Samo kliknil sem na link in dobil ponoven občutek primerjave vožnje na bencin pri Voltu in pri Priusu.

Zato sem tudi vprašal, če članek govori o primerjavi bencinskih motorjev, ker nisem imel časa niti preleteti, pa sem mislil, da berem že 'prebrano zgodbo'.

Si bom popoldne/zvečer vzel čas in prebral detaljno.

Se še 1x opravičujem.