Opel Ampera/Chevrolet Volt

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.428
10.675
113
čestitke, dost tihih kmjev ti želim..;)

verjetno smo že pisali o tem a nisem zasledil. Kako je potem z vzdrževanjem? enkrat na dve leti malo pregledat tekočine?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hvala!

Tako je. Olje zdrži 2 leti. Na glavnem roletnem meniju se ti v % kaže, koliko je olje še ok. Če ne delaš dosti kilometrov na bencinski pogon, je to torej 2 leti
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hvala!

Tako je. Olje zdrži 2 leti. Na glavnem roletnem meniju se ti v % kaže, koliko je olje še ok. Če ne delaš dosti kilometrov na bencinski pogon, je to torej 2 leti
smile-1.gif

Tole me dokaj skrbi, če ne kar pošteno. Ogromno delovnih mest lahko kar odpišemo, če avtomobili več ne bodo potrebovali redno servisiranje. Tu so ogromni lobiji v igri.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.475
5.004
113
Zakaj? Tako na oko bi rekel, da je sprememba pri servisiranju samo pri motornem olju, dveh ali treh filtrih in svečke. Vse ostalo (npr. zavore, kabinski filter, klima...) se še zmeraj servisira. Res pa je, da se je motor na notranje izgorevanje na koncu kar ustavil, če za olje nisi poskrbel, zato so zato poskrbeli tudi "blond" vozniki.
Verjetno pa tudi električni del pričakuje neko minimalno servisiranje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Že ja, ampak kakšen je interval navadnega "servisa" in kdaj se menjujejo zavore in ostali deli avtomobila?

No..sicer pa nam bo andy to povedal še najbolj točno, kakšne servisne intervale ima zapisane v navodilih?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Če se v glavnem voziš na elektriko, se obrabljajo le gume, še zavore se ne obrabljajo, ker zaviraš regenerativno.
No, zamenjati pa je potrebno kabinski filter, pa vzdrževati klimo itn.

Pri popolnoma električnem (npr. Nissan Leaf ali iMiev) je vzdrževanja še manj, kot pri Amperi ali Prius Plug-In-u, ki imata tudi bencinski motor, vendar si tam omejen z dosegom.

Bom pa kasneje pogledal v knjižico.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Torej kakšen Tesla, sploh ne potrebuje servisov, razen klime, ki pa so itak le 1x na 2 leti in stanejo cca 50 eura?

No o tem sem govoril...tovarne torej več nimajo postranskih zaslužkov preko servisa in nadomestnih delov, kar pa je velik minus za štrom avte.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej kakšen Tesla, sploh ne potrebuje servisov, razen klime, ki pa so itak le 1x na 2 leti in stanejo cca 50 eura?

No o tem sem govoril...tovarne torej več nimajo postranskih zaslužkov preko servisa in nadomestnih delov, kar pa je velik minus za štrom avte.

Pa na računalnik ga dajo, da vidijo, da je vse ok. To je več ali manj vse.

Stvar je v tem, da je treba iti v koraku s časom. Izgubo pri servisih je potrebno nadomestiti s storitvami, npr. navigacijo, dostop do avtomobila preko mobilnega telefona,... odprla se bodo nova delovna mesta, ki bodo pač drugačna.
Pač, tko je in še dobro da je tako, ker drugače nikoli ne bi bilo napredka.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
sej te v štartu tolko bol opipajo
grin1.gif

Ja saj...zato pa še nekaj časa ni za pričakovati "poceni" štrom only avtov, čeprav Tesla je nekam sumljivo poceni...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Ja...čakamo na ceno, ki bo v EU.

Ampak davka ne bodo mogli pretirano nabijat, če ima 0g CO2, etc...