Pri Amperi nisem imel časa gledati teh prikazovalnikov - preveč uživam v vožnji
Priuska Plug-In ti stalno dela slabo vest, če preveč grdo pogledaš pedalo za gas. Ali se ti bar za gas premakne v Power del, ali ti bar za porabo skoči na 10l, ali pa zarohni motor.
Ampera je avto za dušo, Priuska je avto za varčno in učinkovito vožnjo. Jaz sem se odločil za prvo. Spet se bom lahko, kot v časih poceni bencina, vsedel ponoči v avto in naredil en krog čisto za joyride, ne da bi me skrbelo, koliko evrov bencina mi bo pokurilo.
Poleg tega me je Piruska Plug-In EU verzija, zelo razočarala, ker se bo bencinski motor vključil že pri vožnji nad 80km//h. Testna, ki sem jo vozil in ameriške to naredijo šele nad 100km/h. To pomeni, da kljub temu, da ima PiP zadosti električne energije, da me pripelje do službe z enim polnjenjem, se mi bi na relaciji Brnčičeva - rondo Tomačevo prižigal bencinski motor - ravno toliko, da ga bo ogrela, potem bo pa spet ugasnjen.
Poleg tega pa prikazovalnik hitrosti v Priuski laže za 8km/h!!! Torej, šele pri 108km/h se vozi 100km/h po GPS-u. In to ni napačna meritev avtomobila. Iz OBD porta dobivam podatek hitrosti, ki je popolnoma enak GPS-u. Kar prikaže uporabniku, tisto prišteje še 8km/h.
Zdaj vem, zakaj so Priuske med počasnejšimi vozili na cesti. Ko na avtocesti vozijo 100km/h, dejansko vozijo 92km/h - tudi zaradi tega imajo nižjo porabo, ker uporabniku zelo laže s htrostjo.