Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Osebno se mi tudi zdi Oplova kvaliteta vprašljiva, še posebej če sklepam po novejših modelih, predvsem Astra H (z J nimam izkušenj še), Corsa D ter Insignia, ki so vse prej kot pojem nepokvarljivosti. Obenem pa mislim, da si firma vseeno ne bi privoščila dati na trg slabega hibrida, ker bi si s tem zapečatila usodo ...
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
@AndY1 kako je s servisnimi intervali in cenami servisa?
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
@AndY1 kako je s servisnimi intervali in cenami servisa?
1x letno , ali po prevoženih 30.000km, servisira se le bencinski motor ki skrbi za elektriko.
Pa Insignia ni Hybrid.
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Osebno se mi tudi zdi Oplova kvaliteta vprašljiva, še posebej če sklepam po novejših modelih, predvsem Astra H (z J nimam izkušenj še), Corsa D ter Insignia, ki so vse prej kot pojem nepokvarljivosti. Obenem pa mislim, da si firma vseeno ne bi privoščila dati na trg slabega hibrida, ker bi si s tem zapečatila usodo ...
Točno zato sem to vprašal, ker poznam kar ene par voznikov novik Oplov, ki imajo zelo resne probleme z avti (meriva, astra, insignia). Glede nato, da gre pri tem avto za trenutno tehnološki višek, mislim, da je bilo vprašanje na mestu.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Kdo je pa rekel, de je Insignia hibrid?
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Osebno se mi tudi zdi Oplova kvaliteta vprašljiva, še posebej če sklepam po novejših modelih, predvsem Astra H (z J nimam izkušenj še), Corsa D ter Insignia, ki so vse prej kot pojem nepokvarljivosti. Obenem pa mislim, da si firma vseeno ne bi privoščila dati na trg slabega hibrida, ker bi si s tem zapečatila usodo ...