Opel Ampera/Chevrolet Volt

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Lej, če ti delaš malo km, še ne pomeni, da ne obremenjuješ motorja. V enem letu mestne vožnje obremeniš motor verjetno bolj, kot po dveh letih relacij. Zato verjetno proizvajalci postavljajo ti dve omejitvi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Nekako se spet ne razumeva
wink-1.gif


Jaz sem mislil, da je olje po 1 letu zanič...in se ga zato mora menjati, ne glede če smo naredili 1km ali 1km manj od intervala potrebnega za menjavo.
Torej prvič se mora menjati zaradi tega, ker je olje preko svojega "roka", drugo pa je, ko se je naredilo že toliko km, da je olje enostavno preveč "obrabljeno".
In če gledamo prvi pogoj, torej menjava po 1 letu, še nisem videl olja, katero bi se menjalo na daljši rok, četudi naredimo le 1km letno.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ma ne vem, tole z rokom jaz ne verjamem čist. Sem prelil sode olja, pa nobeno po enem letu ni bilo zanič. Mogoče je to kakšna komercialna fora, kemično in fizikalno mi pa to ne pije vode. Lahko pa da se motim in je olje za avtomobilske motorje čist neki ekstra.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ni problem v sami oljni osnovi. Problem je v aditivih. Čista sintetična osnova olja zdrži tudi preko 100.000 km.
Vse drugo je pa hin. V olje se dodaja še cel kup reči, od preprečevalcev korozije, emulgatorjev (da vežejo kondenz na olje), detergentov (da vežejo ostanke izgorevanja in ostale nečistoče na olje) in podobnih reči.
Vsi ti dodatki se starajo, še toliko bolj, če so izpostavljeni kemičnim in fizikalnim obrementivam, kot ponavadi so v enem avtomobilskem motorju. Konec koncev tudi sintetična osnova lahko nase veže s pomočjo prej omenjenih sredstev le omejeno količino sranja in potem jo je potrebno menjat.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Torej je menjava 1x letno realna, ali je to samo malo napihnjeno iz strani avto industrije?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
1x letno je servis delat priporocljivo ze zato, ker se takrat preveri tudi druge zadeve... Vendar nekateri raje pocakajo, da se problemi pojavijo... Zal je takrat ponavadi sanacija precej drazja od preventivnega vzdrzevanja...
 

maxipin

Zelenc'
28. jul 2012
10
0
1
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Osebno se mi tudi zdi Oplova kvaliteta vprašljiva, še posebej če sklepam po novejših modelih, predvsem Astra H (z J nimam izkušenj še), Corsa D ter Insignia, ki so vse prej kot pojem nepokvarljivosti. Obenem pa mislim, da si firma vseeno ne bi privoščila dati na trg slabega hibrida, ker bi si s tem zapečatila usodo ...

Točno zato sem to vprašal, ker poznam kar ene par voznikov novik Oplov, ki imajo zelo resne probleme z avti (meriva, astra, insignia). Glede nato, da gre pri tem avto za trenutno tehnološki višek, mislim, da je bilo vprašanje na mestu.

Tole bi pa tudi mene malo bolj zanimalo na podlagi česa tako pljuvate po oplu. Poznam kar nekaj lastnikov oplov (insignij , aster, cors), nekateri imajo že preko 200 000 km brez problemov. Pomembno je predvsem kako lastnik dela z avtom. Lahko lastnik dela z avtom kot svinja z mehom potem pa pljuva po znamki.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Današnja vožnja iz Ljubljane do Kopra po stari cesti:



Tistih 0.2l bencina je bilo skurjenega klancu pred Kozino, vse ostalo na baterijo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Kaj pa pomeni brake in tisti km spodaj? Kako dobro ampera uporablja kinetično energijo? Imajo kaj tehnologije iz F1 ali "svoj" produkt?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
To je tisto, ko si pisal da bi rad prišel samo na elektriko? Potem ni čisto uspelo, drugače pa čestitke za nakup tudi od mene, se tudi sam ne bi branil take elektro igračke
cheer.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa pomeni brake in tisti km spodaj? Kako dobro ampera uporablja kinetično energijo? Imajo kaj tehnologije iz F1 ali "svoj" produkt?

Brake pomeni kako možno zaviraš. Bolj ko gre kugla s sredine navzdol, bolj neučinkovito zaviraš. Isto velja za acceleration zgoraj.
Z regeneracijo Črnega Kala je bilo pridobljeno toliko energije, da smo do Kopra prišli samo na baterijo.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
To je tisto, ko si pisal da bi rad prišel samo na elektriko? Potem ni čisto uspelo, drugače pa čestitke za nakup tudi od mene, se tudi sam ne bi branil take elektro igračke
cheer.gif

Skoraj je uspelo. Tisti zadnji klanec pred Kozino je bil preveč. Če tistega ne bi bilo, bi uspelo. Samo ok, sem zadovoljen.

Hvala za čestitke
cool-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Takle je pa moj estimated doseg na baterijo, kljub temu, da je že prevoženih 3+km:

 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
kakšna je bila pa poraba za nazaj, ko je skos malo v hrib cesta?
kje si potem v kopru napolnil avto? Si dol na dopustu al si šel samo "obrnit"?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Sli smo dve Amperi. Prva je bila od Avtotehne Vis, kjer smo napolnili baterije, druga je bila moja. Parkirali smo v Kopru v servisu Istra Avta, kjer smo napolnili za nazaj. Nazaj smo sli po avtocesti, s tempomatom na GPS hitrost 100km/h. Nazaj grede je bilo narejeno 122km in pokurjenih 2.88l bencina. Povprecna poraba nazaj grede je bila 2.31l/100km, kar je manj, kot je bila poraba testne Prius Plug In, kjer je bila poraba 4l/100km.