1. Razumem.
2. Tudi jaz sem bil navdušen. Še posebej, ker sem lahko direktno primerjal Prius Plug-in in Ampero. Imel sem enkratno priložnost, da sem na dan, ko sem vrnil Prius Plug-In-a, dobil na testiranje dobil Ampero; dejansko, ko sem Priusko vrnil, sem čez eno uro že vozil Ampero, ki sem jo dobil za 5 dni.
Priuska je avto za varčno vožnjo, Ampera je pa avto za dušo. Je pa res, da če bo Tesla Model S, z baterijo najnižje kapacitete, ki ponuja 160 milj (250km) na polnjenje, stal 50.000 EUR ali manj, da zna biti to dobra alternativa, ker v tem primeru stane samo 5.000 EUR (ali še manj glede na izbrano opremo Ampere) več. Seveda je pa pomembno, da stane 50.000 ali manj, ker se subvencijo 5.000 EUR dobi le v primeru, če avto stane =< 50.000 EUR.