Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Kaj pa vem, to se mi zdi tako, kot prehod s starega televizorja na nove digitalne sisteme. Tam sem lahko snemal, imel PIP in še par podobnih reči, sedaj tega nimam več, ker veste, to je druga tehnologija, ampak mate pa EPG in veliko boljšo sliko... EP... qwa??? Če je nova tehnologija, hočem vse, kar sem imel in še boljše, ne ti men, da mam zdaj vse to, kar prej sploh nisem vedel, da potrebujem.
Isto je pri E avtih. Sedaj se usedem in odpeljem 1000 kilometrov, če je treba, ni mi treba mislit, kolk imam goriva, na prvi črpalki ga bom nakrmil in teral dalje. Res je, da 350 dni na leto ne naredimo niti blizu teh 60km, kaj pa tistih 15 dni. To ljudi odvrne, osveščal ali ne, Čist realno bi takrat lahko vzeli rent a car, kar bi se mogoče celo splačalo, samo čez komot ga ni.
Raziskave so pokazale, da ti ne spadaš pod veliko večino...Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Bemtiš, velikokrat, delam 150-200 km v eno stran. Spet sva tam, kjer prej. Za prvi in edini avto mi elektrika res še ne paše, če imaš dva, je pa OK. Zdaj sem navajen, da mam na dolge rute pri obeh avtih mir vsaj 700 kilometrov, če sem priden, še veliko več. in ko zagori lučka, opravim v petih minutah, da je spet mir. Da bi to mirno presekal na tretjino ali celo četrtino ob tem, da moram, ko spraznim baterije še prespat, da se nafilajo, tega velika večina ni pripravljena sprejet.
Verjetno bom moral jutri na ukrajinsko mejo, lepih 800 kilometrov v eno stran, tam bom dve uri in nazaj.
Citat:
GM said in a statement today that "minor changes to the material composition of the battery cell chemistry" and a boost in overall battery capacity from 16 kWh to 16.5 are responsible for the increase. Allowing the car to use more of that capacity – 10.8 kWh now, up from 10.3 before – also helps.
Citat:
The 2013 Volt goes on sale in August and its starting price will be the same as the 2012 version, Farah said. The 2012 Volt starts at $39,145
Poglobljene in dolgotrajne raziskave.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Raziskave so pokazale, da ti ne spadaš pod veliko večino...Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Bemtiš, velikokrat, delam 150-200 km v eno stran. Spet sva tam, kjer prej. Za prvi in edini avto mi elektrika res še ne paše, če imaš dva, je pa OK. Zdaj sem navajen, da mam na dolge rute pri obeh avtih mir vsaj 700 kilometrov, če sem priden, še veliko več. in ko zagori lučka, opravim v petih minutah, da je spet mir. Da bi to mirno presekal na tretjino ali celo četrtino ob tem, da moram, ko spraznim baterije še prespat, da se nafilajo, tega velika večina ni pripravljena sprejet.
Verjetno bom moral jutri na ukrajinsko mejo, lepih 800 kilometrov v eno stran, tam bom dve uri in nazaj.
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
a so imel vsi kandidati isti krog in avto za vozit?
Model je iz 8l prišel na 5.8l, en pa je prišel celo na 4.9l? Kako so mogoče take razlike?