Res je. Tudi sam sem upal, da bo brez škatle, ker sem v prvotnih slikah iMiev-a tudi videl. Je pa verjetno bilo prvotno zamišljeno tako, da je iMiev polnil vsemi 16A. Ta prvotni priklop tudi ni imel J1772 standardna na strani avtomobila.
Potem pa so po analizah električnih omrežij ugotovili, da nimajo vsi uporabniki, v svojih domovih, električno napeljavi, ki bi prenašalo dolgotrajne 16A tokove, tako da so bile potrebne omejitve.
To omejitev postavi škatla, katera določa polnilni tok, kot tudi par ledic in gumbov za testiranje električne napeljave. Po mojem mnenju ta škatla ima določen namen, vsekakor pa mislim, da bi lahko bila manjša, oz. še vgrajena v držalo ročke za priklop v avto. Predvsem pa bi bile lahko lažje, ker če ti visi na vtičnici, je to kar breme, tako da če nimaš vtičnice na višini nog, mora biti ali močno narejena vtičnica ali pa da imaš zraven kljuko za tako enoto. Še pri vseh teh EVSE enotah sem videl, da imajo narejeno obešalno luknjo ravno za ta namen.
Sigurno se bo to, skozi čas, pomanjšalo, predvsem pa bo potreben tudi padec cene. Najcenejšega 10A vidim pri Renaultu za 400 EUR, cene grejo pa tudi do 1200 US$ pri Toyoti, tako da bo potrebno paziti na tako EVSE enoto, da ti je ne ukradejo.
Npr. pri produkcisjki Toyoti je na ročaju, ki ga vtakneš v avto, držalo, ki ga moraš stisniti, da se zahaklja oz odhaklja, luknjica, skozi katero lahko brez problema daš žabco in ta preprečuje iztik ročke iz avta, ker ne moreš stisniti ročaja.
Ampera ima rešeno to tako, da če izakneš ročko za polnjenje preden odkleneš avto, se sproži alarm, vendar to ne prepreči, da bi ti tat ukradel tak kabel in htiro zbežal.
Če ga pa lahko zalockaš na avto, pa ga, teoretično, ne moreš ukrasti.