Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko...
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko, tako kot so ga dali v Avstraliji z Holden-ovo značko, torej edina sprememba, da bi bila le značka in ne cel facelift.
Očitno bo moja Ampera, kot že moj Vectrix, nekoč postala collector's itemzaradi take male serijske proizvodnje.
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Kar se pa tiče cen, ki so po besedah Andyja nepomebne.... ravno popusti so tisti, kateri dejano postavijo koliko je MPC cena vozila. In tukaj Opel prednjači ( z višino seveda) pred omenjenim golfom.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...
Ta, ki se vozi po dolenjski AC se vozi iz Brežic, v Ljubljani polni na polnilni postaji med službo (oz. mislim, da polni kar v službi na navadni vtičnici), tako da se tudi domov pelje del poti na baterijo.
Recimo, da po AC naredi 60km na baterijo v eno smer, pomeni 120km v obe smeri na elektriko, to je recimo 7 litrov dizla na dan (prej je imel Audia A3), to je cca. 10 EUR/dan.
Torej privarčuje samo od voženj v službo in nazaj cca. 200 EUR/mesec, to je samo od voženj v službo in nazaj 2400EUR/leto. Aja, pa rekel je, da z Ampere nazaj na navadni avto ne gre več.