Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Problem je tudi v tem, ker so v Evropi (v Slovenii ne), prodajali tudi cenejšega Chevrolet Volta, tako da so delali sami sebi konkurenco.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ampak še vedno to ne pomeni,da je bila napačno pozicionirana na trgu!
Sicer pa nikjer nisem zasledil,ali pa sem spregledal,da bi bila novica o umiku uradna? Kakor je pisalo,naj bi šlo zaenkrat za špekulacije?
Na trg prihajajo hibridi najhujših Oplovih konkurentov (Ford,VW)...če v Evropi ne bo naprodaj nova generacija Ampere (ne glede na prodajne številke aktualne generacije),bo to skrajno neumna poteza GM-ja...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.477
10.714
113
za njih očitno ja, kakorkoli že obračaš in razumeš, ampak če nekaj umakneš, si napačno "pozicioniral" . Lahko se sicer gremo zdaj haklat na pomen besed. Dejstvo ostaja, če umaknejo, so se pač nekje zaj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Mogoče pa je dokaj enostavna logika...vidijo, da se prodaja volt bolje kot ampera in da ne bi bila en drugemu konkurenca, bodo ampero skinli, volt pa ostaja?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Hja,vprašanje je,kaj je v resnici v ozadju te odločitve...
Pri GM-ju se že nekaj časa pojavljajo neke čudne odločitve,samo poglej kaj so naredili iz Saab-a (in kako uspešen je po drugi strani Volvo v kitajski lasti),pa recimo recimo umik Chevroleta z evropskega trga po samo nekaj letih,pa sedaj ukinitev edinega Oplovega plug-in hibrida.
Kakor sem rekel,če res ne bo nove generacije Ampere,bo to GM-jeva zelo čudna poslovna poteza!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko, tako kot so ga dali v Avstraliji z Holden-ovo značko, torej edina sprememba, da bi bila le značka in ne cel facelift.

Očitno bo moja Ampera, kot že moj Vectrix, nekoč postala collector's item
smile-1.gif
zaradi take male serijske proizvodnje.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko...

Nekaj bodo morali dati ven,preprosto zato,ker bo to ponujala konkurenca! Razen če bo Opel vložil cel kup denarja in po vzoru Golfa GTE iz Astre razvil Astro plug-in in Astro EV,ampak to bi bila šele neumnost,glede na to,da bodo imeli na razpolago novega Volta,ki mu lahko zamenjajo samo značko in ga postavijo v salone
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko, tako kot so ga dali v Avstraliji z Holden-ovo značko, torej edina sprememba, da bi bila le značka in ne cel facelift.

Očitno bo moja Ampera, kot že moj Vectrix, nekoč postala collector's item
smile-1.gif
zaradi take male serijske proizvodnje.

Zgleda, da bodo v Evropo pripeljali Volt-a 2.0 z Oplovo značko:

http://insideevs.com/general-motors-confirms-death-of-opel-ampera/
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Pustimo se presenetiti.

Sicer pa, če bi Volt hotel tekmovati z Leaf-om, bi ga morali, tako kot Leaf-a, začeti proizvajati lokalno, torej v EU. S tem bi ga lahko pocenili, ker ne bi bilo uvoznih tarif in stroškov prevoza iz USA.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Kot že miljonkrat prežvečeno.. ampera in vsi ostali so obsojeni na propad, saj 90% ljudem je avto zadnja stavr s katero se bodo obremenjeval če ima polne baterije ali ne. Tudi če ima pomoč bencinskega motorja bo še vedno problem, ker potem kupci povedat zakaj stane astra 20k€ manj.

Kar se pa tiče cen, ki so po besedah Andyja nepomebne.... ravno popusti so tisti, kateri dejano postavijo koliko je MPC cena vozila. In tukaj Opel prednjači ( z višino seveda) pred omenjenim golfom.

Mogoče so hibridi (egolf ipd trenutno ) malce v prednosti, saj imajo nek "eko" imiđ, hkrati pa so še vedno prijazni lastniku. In ne predragi.

Tretja po mojem najboljša verzija pa je CNG. Gorivo z trenutno najnižjo ceno, amapk zopet samo z dvema črpalkama. In pa v kombinacijah z downsizeing motorji tsi (ipd) z nižjim stroški za prevožen kilometer.

Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti... in verjamem da se da prišparat... vožnjo z 100 na uro so že leta 2000 prakticirali lastniki hond VTI ki so imeli ultra nizke porabe. :p
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Napisal si cel kup samih neumnosti....sploh tisto o CNG...pa vidim,da ne veš kaj sploh so hibridi (eGolf??)
bonk.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...

Ta, ki se vozi po dolenjski AC se vozi iz Brežic, v Ljubljani polni na polnilni postaji med službo (oz. mislim, da polni kar v službi na navadni vtičnici), tako da se tudi domov pelje del poti na baterijo.

Recimo, da po AC naredi 60km na baterijo v eno smer, pomeni 120km v obe smeri na elektriko, to je recimo 7 litrov dizla na dan (prej je imel Audia A3), to je cca. 10 EUR/dan.

Torej privarčuje samo od voženj v službo in nazaj cca. 200 EUR/mesec, to je samo od voženj v službo in nazaj 2400EUR/leto. Aja, pa rekel je, da z Ampere nazaj na navadni avto ne gre več.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Kar se pa tiče cen, ki so po besedah Andyja nepomebne.... ravno popusti so tisti, kateri dejano postavijo koliko je MPC cena vozila. In tukaj Opel prednjači ( z višino seveda) pred omenjenim golfom.

Kar se tiče popustov očitno nisi razumel, kaj sem mislil - pri vseh avtih se da dobiti popust, zato je to konstanta, ki se jo lahko pri izračunu zanemari, ker važna je samo razlika med nabavnima cenama med različnima avtomobiloma. Ne moreš pa reči, da za VW dobiš popust, za Opel pa ne.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
mal sem zajebu.. mislil sem na GTE golfa... se pravi bencin za pomoč pa elektrika... ne vidim razloga zakaj neumnosti... samo moje meneje o teh električnih avtomobilih
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hja, potem pa res ne vem, kako in zakaj uspe Tesli prodati vsak avto za 100kEUR, ki ga sproducijrajo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...

Ta, ki se vozi po dolenjski AC se vozi iz Brežic, v Ljubljani polni na polnilni postaji med službo (oz. mislim, da polni kar v službi na navadni vtičnici), tako da se tudi domov pelje del poti na baterijo.

Recimo, da po AC naredi 60km na baterijo v eno smer, pomeni 120km v obe smeri na elektriko, to je recimo 7 litrov dizla na dan (prej je imel Audia A3), to je cca. 10 EUR/dan.

Torej privarčuje samo od voženj v službo in nazaj cca. 200 EUR/mesec, to je samo od voženj v službo in nazaj 2400EUR/leto. Aja, pa rekel je, da z Ampere nazaj na navadni avto ne gre več.

Me zanima kako dolgo bojo lastniki firm gledali zaposlene, ki se bodo na štrom priklapljali, sploh če to ne bo le en ali dva v firmi.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Nič kaj dolgo, čeprav je strošek majhen za enega uporabnika ( cca 30€ na mesec) , ampak jim bo šlo pa verjetno v nos da imajo plačane potne stroške,pa se polni na račun firme
grin1.gif