Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko...
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče bodo pa dali ven Volta 2.0, z Oplovo značko, tako kot so ga dali v Avstraliji z Holden-ovo značko, torej edina sprememba, da bi bila le značka in ne cel facelift.
Očitno bo moja Ampera, kot že moj Vectrix, nekoč postala collector's itemzaradi take male serijske proizvodnje.![]()
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Kar se pa tiče cen, ki so po besedah Andyja nepomebne.... ravno popusti so tisti, kateri dejano postavijo koliko je MPC cena vozila. In tukaj Opel prednjači ( z višino seveda) pred omenjenim golfom.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...
Ta, ki se vozi po dolenjski AC se vozi iz Brežic, v Ljubljani polni na polnilni postaji med službo (oz. mislim, da polni kar v službi na navadni vtičnici), tako da se tudi domov pelje del poti na baterijo.
Recimo, da po AC naredi 60km na baterijo v eno smer, pomeni 120km v obe smeri na elektriko, to je recimo 7 litrov dizla na dan (prej je imel Audia A3), to je cca. 10 EUR/dan.
Torej privarčuje samo od voženj v službo in nazaj cca. 200 EUR/mesec, to je samo od voženj v službo in nazaj 2400EUR/leto. Aja, pa rekel je, da z Ampere nazaj na navadni avto ne gre več.