Opel Ampera/Chevrolet Volt

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Tnx
zmaga.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ko smo gledali primerljivo opremljenega Golfa BMT 2.0 TDI DSG, je bil ta cca. 30kEUR, tako da je trenutno razlike 39.000 EUR - 3.000 EUR subvencije = 36.000 EUR = 6.000 EUR.

Po tem izračunu se investicija izravna pri cca. 70.000km. (pri mojih 52.000km sem privarčeval cca. 4500 EUR).
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Pomoje je bolj smotrno vzet 1,4 bencinca z dsg menjalnikom. Pa namesto golfa, raje octavio, da se zbije se mal ceno :p
LP
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
No ja, jaz različnih znamk ne bi primerjal, ker nima smisla že zaradi cenovne politike ki je tam zgolj zaradi znamke (kot si sam ugotovil v primeru škode).

Torej se relativno hitro povrne investicija, če je človek veliko na cesti.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ko smo gledali primerljivo opremljenega Golfa BMT 2.0 TDI DSG, je bil ta cca. 30kEUR, tako da je trenutno razlike 39.000 EUR - 3.000 EUR subvencije = 36.000 EUR = 6.000 EUR.

Po tem izračunu se investicija izravna pri cca. 70.000km. (pri mojih 52.000km sem privarčeval cca. 4500 EUR).

S to razliko da ko boš prišel na nulo v nabavni vrednosti, bo ampera 5000€ manj vredna od golfa
wink-1.gif


Sicer pa mislim da je priemrjava z golfom nesmislena, ker imaš pri oplu Insignijo, ki je večji, bolj uporaben avto z nižjo ceno kot Golf in je investicija spet vprašljiva.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Rumor: GM To Kill Ampera EV –Volt’s Twin– in 2016 Due To Poor Sales:

http://transportevolved.com/2014/07/21/rumor-gm-kill-ampera-ev-2016-due-poor-sales/

Super! Chevrolet pa se umika z Evropskega trga. Torej niti Ampera niti Volt za EU trg
confused-1.gif

Še vedno gre,po članku sodeč,samo za nepotrjene in neuradne govorice...
Moje mnenje glede tega: pri Oplu sicer nikoli ne veš kaj se bo zgodilo,ker je njegov lastnik pač GM in le-ta sprejema praktično vse odločitve glede prodajne strategije Opla.
Dejstva pa so:
- Kljub temu da trdijo,da "the future of the Vauxhall / Opel Ampera looks uncertain thanks to terrible sales",je to malo smešna trditev,ker je Ampera edini tak hibrid s tako velikim dosegom na elektriko. Lahko bi teoretično rekli,da je bila prodaja katastrofalna,če bi recimo VW v istem času izdelal in prodal npr. 10x več Golfov s podobnim pogonom. Pa jih ni,niti jih niso drugi,ker jih preprosto niso imeli v svojem prodajnem programu! Torej je pisanje o slabi prodaji v tem primeru nesmiselno...
- Prihaja konkurenca! To pa je vedno zdrava stvar za razvoj trga! Opel (GM) si po mojem ne bo mogel oz.smel privoščiti,da bi v času,ko najhujši konkurent (VW) pošilja na trg Golfa GTE in EV (pa prihaja še Passat PHEV),ostal brez svojega hibrida!
- Stroški razvoja!! Opel s tem avtomobilom nima nobenih stroškov razvoja,ker je avto razvit v GM-ju! Razlika med Voltom in Ampero je v nekaj malenkostih,sprednji maski in znački,večina bistvenih stvari pa je ista!

Zato bom zelo presenečen,če bodo res ukinili naslednjo generacijo Ampere v Evropi
crazy1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Torej ni problem prenizka cena, oz ker bi se naj delal minus na prodan voz, ampak zgolj to, ker pač prodajo premalo količino in ni dovolj dobička?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:

S to razliko da ko boš prišel na nulo v nabavni vrednosti, bo ampera 5000€ manj vredna od golfa
wink-1.gif

Od kje ti ideja,da bo Ampera manj vredna? Poglej si,za koliko se prodajajo rabljene Ampere na mobile.de ali autoscout24.de,boš zelo presenečen
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
S to razliko da ko boš prišel na nulo v nabavni vrednosti, bo ampera 5000€ manj vredna od golfa
wink-1.gif

Res? Najcenejše 2012 Ampere se prodajajo po 23.000 EUR. Po koliko pa primerljivo opremljeni 2012 Golf-i?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej ni problem prenizka cena, oz ker bi se naj delal minus na prodan voz, ampak zgolj to, ker pač prodajo premalo količino in ni dovolj dobička?

Ne vem kaj točno jih v resnici matra,da nonstop poudarjajo ta minus
smile-1.gif

To,da ne delajo dobička jim ne verjamem! Zakaj potem (očitno) dela Nissan dobiček z Leafom?
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
S to razliko da ko boš prišel na nulo v nabavni vrednosti, bo ampera 5000€ manj vredna od golfa
wink-1.gif

Res? Najcenejše 2012 Ampere se prodajajo po 23.000 EUR. Po koliko pa primerljivo opremljeni 2012 Golf-i?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...0Highline%20DSG

recimo.. ker primerjamo verjetno naloadanega golfa in pa ampero ki po opisih sodeč že ima iste stvari... pa ... mpc je nabavni bil vsaj 6000€ višji... počakaj še 2 leti pa boš videl... golfa.. in pa ampero.. pa bognedaj da skenslajo prodajo ampere... jo boš samo še za v izložbo imel... k rabljene ne bo niče hotel kupiti... ker insignija se bo vedno lepo prodajala... že zaradi tega ker jih je masovno veliko več, ker je očem mnogo bolj prijeten in pa pri starejših boš lažje dobil kakšno rzeervno stvar...


samo moje mnenje .. notri pa zgleda porazno
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Pa se lahko ampera primerja s insignio? Ni slednja en razred višje in je ampera bolj na ravni astre?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
S to razliko da ko boš prišel na nulo v nabavni vrednosti, bo ampera 5000€ manj vredna od golfa
wink-1.gif

Res? Najcenejše 2012 Ampere se prodajajo po 23.000 EUR. Po koliko pa primerljivo opremljeni 2012 Golf-i?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...0Highline%20DSG

recimo.. ker primerjamo verjetno naloadanega golfa in pa ampero ki po opisih sodeč že ima iste stvari... pa ... mpc je nabavni bil vsaj 6000€ višji... počakaj še 2 leti pa boš videl... golfa.. in pa ampero.. pa bognedaj da skenslajo prodajo ampere... jo boš samo še za v izložbo imel... k rabljene ne bo niče hotel kupiti... ker insignija se bo vedno lepo prodajala... že zaradi tega ker jih je masovno veliko več, ker je očem mnogo bolj prijeten in pa pri starejših boš lažje dobil kakšno rzeervno stvar...


samo moje mnenje .. notri pa zgleda porazno

A veš, kaj vse se je govorilo dve leti nazaj z EV-ji, da bo, pa ni. Tako da, prosim, ne napoveduj prihodnosti
wink-1.gif


P.S.: Pa kaj, če je MPC pri Amperi višji. Sem ti že zgoraj pokazal, da se Ampera povrne po 60-70.000 kilometrih (v primerjavi z Golf-om), potem si pa samo še v plusu.
Tvoj link je pa samo še dokazal, da je tudi prodajna cena Ampere še vedno višja od primerljivo starega in opremljenega Golf-a.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Ni vedno tako. Kot sem preverjal jaz, bi bil konkurenčen avtomobil vsaj 10.000€ cenejši, če ne še malo več, vožnje pri meni bi bilo cca 75- 80% na elektriko, ostalo bencin, če bi skočil v LJ, imam za dobro eno stran in malo za po LJ elektrike, nazaj na bencin. Ker ne bi iskal vtičnice pri vsaki hiši. Ker ga ne bi polnil pri prijateljih ali sorodstvu na obisku. Ker bi se v A zapeljal v metro, nakupil, kar potrebujem in šel nazaj, polovico na bencin. In na koncu računica ni več tako ugodna...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Zanimivo,pri Amperi se vedno poudarja računica...
Enkrat bi rad doživel,da bi nekdo napisal,da se Ferarri ali Porsche ali Bugatti ne izplača,da ni računice....ali pa da se ženska torbica za 3.000 eurov ne splača,ni nobene računice,ker je čisto uredu tudi tista za 200 eur
cool-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Ni vedno tako. Kot sem preverjal jaz, bi bil konkurenčen avtomobil vsaj 10.000€ cenejši, če ne še malo več, vožnje pri meni bi bilo cca 75- 80% na elektriko, ostalo bencin, če bi skočil v LJ, imam za dobro eno stran in malo za po LJ elektrike, nazaj na bencin. Ker ne bi iskal vtičnice pri vsaki hiši. Ker ga ne bi polnil pri prijateljih ali sorodstvu na obisku. Ker bi se v A zapeljal v metro, nakupil, kar potrebujem in šel nazaj, polovico na bencin. In na koncu računica ni več tako ugodna...

Računica je za vsakega drugačna, tako kot električni avto ni za vsakega. V mojem primeru je ta računica kar ugodna, zato pa moraš vnaprej izračunti, kaj se splača.
V tvojem primeru bi se ti bolj splačal BMW i3 s podaljševalnikom dosega, ki ima daljši električni doseg, pa še vedno tudi bencinski motor, da ne ostaneš na cesti.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Po eni strani mi je škoda ampere, dejansko je to na kratkotrajni rok (5-10 let) edini uporaben EV avto, torej plugin tehnologija. Upam, da drugi proizvajalci ne bodo obupali nad to idejo in jo bodo samo razvijali in naredili cenovno bolj ugodno.