Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Rumor: GM To Kill Ampera EV –Volt’s Twin– in 2016 Due To Poor Sales:
http://transportevolved.com/2014/07/21/rumor-gm-kill-ampera-ev-2016-due-poor-sales/
Super! Chevrolet pa se umika z Evropskega trga. Torej niti Ampera niti Volt za EU trg
Še vedno gre,po članku sodeč,samo za nepotrjene in neuradne govorice...
Moje mnenje glede tega: pri Oplu sicer nikoli ne veš kaj se bo zgodilo,ker je njegov lastnik pač GM in le-ta sprejema praktično vse odločitve glede prodajne strategije Opla.
Dejstva pa so:
- Kljub temu da trdijo,da "the future of the Vauxhall / Opel Ampera looks uncertain thanks to terrible sales",je to malo smešna trditev,ker je Ampera edini tak hibrid s tako velikim dosegom na elektriko. Lahko bi teoretično rekli,da je bila prodaja katastrofalna,če bi recimo VW v istem času izdelal in prodal npr. 10x več Golfov s podobnim pogonom. Pa jih ni,niti jih niso drugi,ker jih preprosto niso imeli v svojem prodajnem programu! Torej je pisanje o slabi prodaji v tem primeru nesmiselno...
- Prihaja konkurenca! To pa je vedno zdrava stvar za razvoj trga! Opel (GM) si po mojem ne bo mogel oz.smel privoščiti,da bi v času,ko najhujši konkurent (VW) pošilja na trg Golfa GTE in EV (pa prihaja še Passat PHEV),ostal brez svojega hibrida!
- Stroški razvoja!! Opel s tem avtomobilom nima nobenih stroškov razvoja,ker je avto razvit v GM-ju! Razlika med Voltom in Ampero je v nekaj malenkostih,sprednji maski in znački,večina bistvenih stvari pa je ista!
Zato bom zelo presenečen,če bodo res ukinili naslednjo generacijo Ampere v Evropi