Opel Ampera/Chevrolet Volt

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.477
10.710
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Zanimivo,pri Amperi se vedno poudarja računica...
Enkrat bi rad doživel,da bi nekdo napisal,da se Ferarri ali Porsche ali Bugatti ne izplača,da ni računice....ali pa da se ženska torbica za 3.000 eurov ne splača,ni nobene računice,ker je čisto uredu tudi tista za 200 eur
cool-1.gif

Pravkar si zmagal in primerjal Ampero s superšportniki. BRavo.
hysterical-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Zanimivo,pri Amperi se vedno poudarja računica...
Enkrat bi rad doživel,da bi nekdo napisal,da se Ferarri ali Porsche ali Bugatti ne izplača,da ni računice....ali pa da se ženska torbica za 3.000 eurov ne splača,ni nobene računice,ker je čisto uredu tudi tista za 200 eur
cool-1.gif

Primerjat Ampero z naštetimi je pa tud malo...

Saj, če jo kupiš samo zato, ker je EV, je vse ok in prav, če pa jo kupuješ zato, da prišparaš je pa vsekakor vprašljivo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:

Pravkar si zmagal in primerjal Ampero s superšportniki. BRavo.
hysterical-1.gif

KJE sem primerjal Ampero s superšportniki? A znaš brat? Zdaj čakam samo še to,da napišeš,da sem jo primerjal z žensko torbico...
bonk.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ko smo gledali primerljivo opremljenega Golfa BMT 2.0 TDI DSG, je bil ta cca. 30kEUR, tako da je trenutno razlike 39.000 EUR - 3.000 EUR subvencije = 36.000 EUR = 6.000 EUR.

Po tem izračunu se investicija izravna pri cca. 70.000km. (pri mojih 52.000km sem privarčeval cca. 4500 EUR).
Moraš pa hudo naloudat Golfa, da te pride 30k€ po ceniku, kaj šele v realnosti
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Moraš pa hudo naloudat Golfa, da te pride 30k€ po ceniku, kaj šele v realnosti

Sem pa šel zdajle čez konfigurator in sem parih minutah prišel do 29.000 EUR za primerljivega Golfa (usnje, kamera, gretje sedežev,...), je pa res, da je od časa članka cena očitno padla iz 30kEUR na 29kEUR, ampak je padla tudi Amperina in 45kEUR na 39kEUR (-3.000 EUR subvencije).
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Moraš pa hudo naloudat Golfa, da te pride 30k€ po ceniku, kaj šele v realnosti

Sem pa šel zdajle čez konfigurator in sem parih minutah prišel do 29.000 EUR za primerljivega Golfa (usnje, kamera, gretje sedežev,...), je pa res, da je od časa članka cena očitno padla iz 30kEUR na 29kEUR, ampak je padla tudi Amperina in 45kEUR na 39kEUR (-3.000 EUR subvencije).
Tista subvencija je itak metanje denarja stran - to sva že enkrat obdelala... + če pri VW vzameš 3 leta leasinga, ti "podarijo" 1.000EUR

OK - res je; usnje, kamera, gretje sedežev - vse je fino imeti; ampak koliko kupcev Golfa to dejansko kupi. Ni kupec Golfa kriv, da so si pri GM-ju zamislili Ampero opremiti v slogu premium srednjega razreda... Navadni Golf se popolnoma spodobno premakne s 105KM dizlom in 7-st DSG-jem; dodaš ergoactive sedeže, radar tempomat (a to Ampera ima); si izboriš nekaj popusta, vzameš leasing in si pod 24k€; verjetno celo pod 23....
Če pa Opel ne zna ponuditi drugega, kot luksuzno opremljeno vozilo... ga bo pač prodajal v luksuznih količinah; ampak Opel ravno sinonim za luksiz ni, kajne?

Pa da se razumeva - mi je žal, da se Ampera poslavlja, ker gre res za spodoben električen avto; verjetno se bo izkazalo, da je bila 7-10 let prekmalu na trgu (pomanjkljiva infrastruktura, recimo).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
OMG spet ta primerjava z osnovno verzijo Golfa. Mi je prav čudno, da mi nisi začel primerjave s Cliom. Sej čisto spodobno potegne. Pa pripelje te od A do B, a ne?

Lej, ne da se mi več vsak mesec ali dva iti čez iste neumne primerjave.

P.S.: Govoriš, kot da se le pri Golfu da dobiti popust? Pred novim letom sem za znanca zbil ceno Ampere iz salona na 33kEUR (brez kamere in park senzorjev, ampak še vedno pa usnje in vse enako kot pri meni) - 4kEUR subvencije, tako da jo je dobil za NETO 29kEUR.

Kaj boš pa rekel sedaj?
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kateri Golf ima v osnovni verziji dsg, ergoactive, rad. tempomat kar je naštel NigelM?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Moraš pa hudo naloudat Golfa, da te pride 30k€ po ceniku, kaj šele v realnosti

Sem pa šel zdajle čez konfigurator in sem parih minutah prišel do 29.000 EUR za primerljivega Golfa (usnje, kamera, gretje sedežev,...), je pa res, da je od časa članka cena očitno padla iz 30kEUR na 29kEUR, ampak je padla tudi Amperina in 45kEUR na 39kEUR (-3.000 EUR subvencije).

Pri Insigni prideš tudi po konfiguratorju na ceno 35k € ... pa vsi vedo da je nebodo toliko plačali...tako da tudi golf po konfiguratorju 29k , bo cena kar dosti manj...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vsekakor. Ampak, kot sem zgoraj napisal, enako velja za Ampero. Za znanca iz DEVS-a smo jo pred novim letom dobili eno iz salona za 29kEUR z odšteto subvencijo.

Ravno zaradi tega v računicah ne upoštevam popustov, ker za vsak avto se da zdilat za popust, tako da je to itak konstanta, ki končne računice bistveno ne spremeni.

Mimogrede, je to res, da samo še vi prodajate Ampero v Sloveniji?
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Meni se zdi primerjava Ampere in Golfa kot prepir o oslovi senci. Če se avto te velikosti že opremi z usnjem in podobno premium opremo, potem je verjetno bolj smiselno gledati A3....
To gre bolj za problem pozicioniranja Ampere na trgu. Zakaj so se pri Oplu oz. GM-ju odločili, da Ampero pozicionirajo tako visoko, ne vem - očitno jim pa ni uspelo

BTW: nikjer nisem pisal o osnovni verziji Golfa, ta je pod 20k€
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Očitno jih je res tiščala ta Ampera da so jo prodali v minus, ali pa so brez denarja in so se morali znebiti avta, druge razlage ni.Če mislis da si se tako super izpogajal,pojdi iskat še eno ali pa dve
grin1.gif


Govorimo o novi Amperi, brez prevoženih kilometrov na probne tablice, itd.

To nikakor nemore biti merodajno...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Meni se zdi primerjava Ampere in Golfa kot prepir o oslovi senci. Če se avto te velikosti že opremi z usnjem in podobno premium opremo, potem je verjetno bolj smiselno gledati A3....
To gre bolj za problem pozicioniranja Ampere na trgu. Zakaj so se pri Oplu oz. GM-ju odločili, da Ampero pozicionirajo tako visoko, ne vem - očitno jim pa ni uspelo

BTW: nikjer nisem pisal o osnovni verziji Golfa, ta je pod 20k€

Veš kaj je bolj zanimivo. Da se v Evropi da dobiti Volta ceneje kot Ampero. Verjetno so tudi zaradi tega Amperine številke nižje, ker jim je Volt pobiral prodajo.

Ampak, kaj bo v bodoče? Chevrolet se umika iz Evrope, tako da očitno Volta ne bo, Ampere pa tudi ne. Kaj to pomeni, da naslednje generacije sploh ne bo v Evropi?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Očitno jih je res tiščala ta Ampera da so jo prodali v minus, ali pa so brez denarja in so se morali znebiti avta, druge razlage ni.Če mislis da si se tako super izpogajal,pojdi iskat še eno ali pa dve
grin1.gif


Govorimo o novi Amperi, brez prevoženih kilometrov na probne tablice, itd.

To nikakor nemore biti merodajno...

Vem, vem
smile-1.gif
Ker sem vedel, da jih tišči, sem se tako izpogajal. Ampak vseeno. Dobili smo jo za 29kEUR neto na cesto + brezplačna takojšna menjava olja (je stala 1.5 leta v salonu) in novo 12V baterijo.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
To gre bolj za problem pozicioniranja Ampere na trgu. Zakaj so se pri Oplu oz. GM-ju odločili, da Ampero pozicionirajo tako visoko, ne vem - očitno jim pa ni uspelo

Kako to misliš,pozicionirajo tako visoko? V primerjavi s čim? Kako pa so se pozicionirali ostali plug-in hibridi (s 70 kilometskim EV dosegom! ) drugih prizvajalcev.
Aja,ups...sploh niso obstajali
grims-1.gif

Ta avto preprosto nima (ni imel) prave konkurence! Še najlažje bi jo lahko primerjali z BMW i3 ReX,pa recimo,pogojno,z novim Golf GTE. Lahko jo primerjamo s čimerkoli,od Insignie do Golfa TDI,ampak dejstvo je,da to ni prava konkurenca! Zato je,dokler ne pride na trg več takih vozil,nesmiselno govoriti o neki napačni pozicioniranosti na trgu...