Opel Ampera/Chevrolet Volt

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Zakaj mislim,da pišeš neumnosti?

Recimo že prvi stavek:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Kot že miljonkrat prežvečeno.. ampera in vsi ostali so obsojeni na propad,

Svetovna prodaja plug-in avtomobilov se že nekaj let (vsako let zapored!) poveča za okoli 100% glede na prejšnje leto,ti pa pišeš da so obsojeni na propad??
13.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Sicer pa dostikrat opazujem enega lastnike Ampere ki se vozi na relaciji po dolenjski avtocesti...

Ta, ki se vozi po dolenjski AC se vozi iz Brežic, v Ljubljani polni na polnilni postaji med službo (oz. mislim, da polni kar v službi na navadni vtičnici), tako da se tudi domov pelje del poti na baterijo.

Recimo, da po AC naredi 60km na baterijo v eno smer, pomeni 120km v obe smeri na elektriko, to je recimo 7 litrov dizla na dan (prej je imel Audia A3), to je cca. 10 EUR/dan.

Torej privarčuje samo od voženj v službo in nazaj cca. 200 EUR/mesec, to je samo od voženj v službo in nazaj 2400EUR/leto. Aja, pa rekel je, da z Ampere nazaj na navadni avto ne gre več.

Me zanima kako dolgo bojo lastniki firm gledali zaposlene, ki se bodo na štrom priklapljali, sploh če to ne bo le en ali dva v firmi.

Mogoce so se pa zmenili, da placa porabo po stevcu? Saj ne veste, kako je zmenjen. Mimogrede, on je vodja elektromobilnosti v njihovem podjetju. ;-)
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Kot že miljonkrat prežvečeno.. ampera in vsi ostali so obsojeni na propad, saj 90% ljudem je avto zadnja stavr s katero se bodo obremenjeval če ima polne baterije ali ne. Tudi če ima pomoč bencinskega motorja bo še vedno problem, ker potem kupci povedat zakaj stane astra 20k€ manj.

Taki kot ti bodo kupili avto na bencin/dizel/LPG/CNG.
Nekateri kupijo plug-in hibrid (ampera, i3 rex, ... ).

Jaz bom v prihodnosti kupil popolnoma električno vozilo,
in zraven uporabljal en običajen avto starejši nad 10 let.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Eee, mitja155, tu si pa stopil v osje gnezdo
smile-1.gif
! Lepo, da izraziš svoje mnenje ampak z glavo skozi zid pa ne bo šlo !


LP, Yagi
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Yagi v končni fazi mi je vseeno. Sam imam do električnega vozila pomisleke razvno zaradi 100% mobilnosti. Imeti za tak namen 2 avtomobila, kot je omenil n75 je spet popolnoma brezveze, ker nisi s tem nič naredil

Tesla in prodaja? Seveda da se... USA je top trg za take stvari, plus daš ga 5im filmskim zvezdam in vsi norijo okol. Kupiti električni avto, ki na cesti izgleda kot Jaguar za minimalno 75k € je v tem trenutku malo huda.. moraš biti res drugačen da kupiš tole čudo, s katerim ne morem odpeljat familije v minhen v ZOO v nekem realnem času (reciva 5ih urah)

Sam vidim prihodnost EV v majhnih in cenovno dosopnih vozilih, katera se uporablja kot druga za skakanje po mestu... da se bom po centru vozil z 450cm dolgim avtom je tut malo bosa... seveda vse pod pogojem da lahko napolniš avto za cca 200km v 5ih minutah... to bi še delno šlo
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Ko se superchargerji pomnozijo pol bo tesla zakon. Je Bjorn lepo pokazal kaj se da in kaj je trenutno slabost EV. V SLO se en cas ne bo tko, ma kakor je sedaj recimo na Norveskem, je EV zakon in sploh ni ovir. J del norveske kjer je (govorim na pamet) 95% prebivalcev sploh ni vec dvoma na vprasanje...EV da ali ne.

LP
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Kupiti električni avto, ki na cesti izgleda kot Jaguar za minimalno 75k € je v tem trenutku malo huda..

Tole kupujejo v glavnem ljudje,ki imajo ponavadi (vsaj) nekaj miljonov na računu...v čem je torej problem,če si nekaj želiš in si to lahko mimogrede privoščiš?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
To meni tudi ni jasno, ljudje pozabljajo da drugod po svetu ni take revščine kot pri nas in da nekomu dat 100.000$ ni ravno problem, pa če je uporabno ali ne.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ampak na tak način razmišljanja se bo prej ali slej ustavila 100% letna rast. Ker miljonarjev je precej manj kot lastnikov-uporabnikov avtov.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Enkrat se bo 100% letna rast sigurno ustavila,ampak verjetno še nekaj časa ne...mogoče si spregledal,ampak v ta izračun so všteti VSI plug-in avtomobili (Volt/Ampera,Leaf...),prodani po svetu,in ne samo Tesla!
Na svetu je več kot miljarda avtomobilov,od tega jih je trenutno okoli pol miljona plug-in (plug-in hibridi + plug-in EV).kar pomeni 0,05% vseh vozil na svetu,kar pomeni da je prostora za rast še ogromno. Največji potencial ima tukaj trenutno predvsem Kitajska.
Pri omenjeni rasti bi prišli v petih letih na približno 1,5% tržni delež,v nadaljnih petih letih pa na približno 50% tržni delež (torej leta 2024),novo prodanih vozil. Prva številka je realna,druga pa verjetno utopična,ampak vseeno,važno je,v katero smer gre trend!
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Enkrat se bo 100% letna rast sigurno ustavila,ampak verjetno še nekaj časa ne...mogoče si spregledal,ampak v ta izračun so všteti VSI plug-in avtomobili (Volt/Ampera,Leaf...),prodani po svetu,in ne samo Tesla!
Na svetu je več kot miljarda avtomobilov,od tega jih je trenutno okoli pol miljona plug-in (plug-in hibridi + plug-in EV).kar pomeni 0,05% vseh vozil na svetu,kar pomeni da je prostora za rast še ogromno. Največji potencial ima tukaj trenutno predvsem Kitajska.
Pri omenjeni rasti bi prišli v petih letih na približno 1,5% tržni delež,v nadaljnih petih letih pa na približno 50% tržni delež (torej leta 2024),novo prodanih vozil. Prva številka je realna,druga pa verjetno utopična,ampak vseeno,važno je,v katero smer gre trend!

Pozabil si seveda omenit, da bi pa že leta 2025 potem predstavljal 100% tržni delež pri taki rasti. Rast bo strmo padla z naraščujočim številom.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Enkrat se bo 100% letna rast sigurno ustavila,ampak verjetno še nekaj časa ne...mogoče si spregledal,ampak v ta izračun so všteti VSI plug-in avtomobili (Volt/Ampera,Leaf...),prodani po svetu,in ne samo Tesla!
Na svetu je več kot miljarda avtomobilov,od tega jih je trenutno okoli pol miljona plug-in (plug-in hibridi + plug-in EV).kar pomeni 0,05% vseh vozil na svetu,kar pomeni da je prostora za rast še ogromno. Največji potencial ima tukaj trenutno predvsem Kitajska.
Pri omenjeni rasti bi prišli v petih letih na približno 1,5% tržni delež,v nadaljnih petih letih pa na približno 50% tržni delež (torej leta 2024),novo prodanih vozil. Prva številka je realna,druga pa verjetno utopična,ampak vseeno,važno je,v katero smer gre trend!

Pozabil si seveda omenit, da bi pa že leta 2025 potem predstavljal 100% tržni delež pri taki rasti. Rast bo strmo padla z naraščujočim številom.
Aha. Po tvoji matematiki za vsak kupljen električni avto enega navadnega vržejo v smeti... V letu 2025 bodo tako v smeti vrgli vse avte na motorni pogon...?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:

Pozabil si seveda omenit, da bi pa že leta 2025 potem predstavljal 100% tržni delež pri taki rasti. Rast bo strmo padla z naraščujočim številom.

Definitivno,zato sem pa napisal,da je že številka 50% verjetno utopična,kaj šele 100%
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Zanimivo!
V bistvu je tole kar brutalen test,bistveno zahtevnejši za avto od ostalih testov. Kot vidim,je pokritost sprednjega dela pri trku samo okoli 20 do 25%,in to pri 64 km/h v popolnoma trdno oviro? Hudo!