Za zgled po norveški potrebujemo najprej nekaj naftnih vrtin ...
Ampera tudi ne more biti za vsakogar, ki bi rad kupil plug-in Priusa, samo notranji prostor primerjaj pa boš videl, da gre za čisto drugačne potrebe. Kar se porabe tiče pa je Plug-in Prius vreden ca. 3.000 € več kot navaden (po subvenciji je dejanska razlika 4.500€), problem je tudi ker je na splošno Prius toliko dražji od Aurisa TS, da je glede na to že osnovna cena za 6k € previsoka. Tako bi dejansko moral doplačat skoraj 10k € glede na Aurisa TS samo za to, da bi dobil tistih 3,5 l/100 km pri neki mešani vožnji in malenkost več moči v EV preden se vklopi bencinski motor.
Saj Ampera tudi ni nek cenovni sonček ker "doplačaš" 17k € glede na Aurisa HSD (ali nekega 1.6 dizla) in imaš strošek 1,8 l/100 km + 15,7 kWh/100 km (vir:
http://www.voltstats.net/), oz. prihranek manj kot 4 €/100 km, ali po 200k km ca. 8.000 € prihranka.
Pri Amperi se prodaja EV vožnja s polnimi 100 kW in dober doseg, pri Priusu plug-in bi mogla prodajati gola cena ker to pač ni tisti pravi EV expirience.
Jaz sem drugače navdušen nad EV in si ga bom kupil kakor hitro bom mogel, ampak ne si zatiskat oči da je poceni in da kar dobiš vse notri s prevoženimi km.