Opel Ampera/Chevrolet Volt

rozmansi

Zelenc'
6. jan 2014
3
0
1
simon.rozman.si
Ne vem no ... Jaz sem s Priusom Pluginom pri okrog -10C prišel v službo čisto brez težav. Prvih pet minut se je vklopil bencinski motor, da je ogrel kabino, potem pa samo še na elektriko. 13 km, poraba te vožnje 0,6 l/100km.

Z Gašperjem se strinjam glede (ne)slačenja med kratkimi vožnjami. Glej: če je zunaj -10C, si itak do avta prišel v bundi in kapi, kajne? Verjetno tudi rokavicah. Če veš, da se boš peljal 15 minut in nato spet izstopil v -10C, se boš vseeno slačil? Jaz se ne. Raje nastavim avto na hladno, ravno toliko, da se ne rosijo stekla. Velike temperaturne spremembe v kratkem času niso zdrave. Niti za voznike Amper.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik rozmansi pravi:
Ne vem no ... Jaz sem s Priusom Pluginom pri okrog -10C prišel v službo čisto brez težav. Prvih pet minut se je vklopil bencinski motor, da je ogrel kabino, potem pa samo še na elektriko. 13 km, poraba te vožnje 0,6 l/100km

Koliko pa si v tej omenjeni vožnji naredil skupne kilometrine oz. koliko kilometrov si naredil teh prvih 5 minut, ko si vozil na bencin?
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik rozmansi pravi:
Ne vem no ... Jaz sem s Priusom Pluginom pri okrog -10C prišel v službo čisto brez težav. Prvih pet minut se je vklopil bencinski motor, da je ogrel kabino, potem pa samo še na elektriko. 13 km, poraba te vožnje 0,6 l/100km.

Z Gašperjem se strinjam glede (ne)slačenja med kratkimi vožnjami. Glej: če je zunaj -10C, si itak do avta prišel v bundi in kapi, kajne? Verjetno tudi rokavicah. Če veš, da se boš peljal 15 minut in nato spet izstopil v -10C, se boš vseeno slačil? Jaz se ne. Raje nastavim avto na hladno, ravno toliko, da se ne rosijo stekla. Velike temperaturne spremembe v kratkem času niso zdrave. Niti za voznike Amper.

Ne nakladaj glede gretja in slačenja,v drugem odstavku si zanikal točno tisto,kar si v prvem odstavku priznal !
bonk.gif

Predlagam ti,da se poleti pri +35 začneš voziti brez klime,bo električni doseg še malo večji
grims-1.gif

V praksi bi pa rad videl ljudi,ki se pozimi vozijo 15 minut v službo brez prižganega gretja (razen kot eksperiment).Poleg tega lahko padeš v zastoj in se tistih 15 minut podaljša na pol ure ali več...
Je to sploh še varno...da nek napol"zmrznjen" voznik vozi okoli,za volanom pa sedi oblečen kot eskim? V vsakem primeru pa je meni to bolano...
 

rozmansi

Zelenc'
6. jan 2014
3
0
1
simon.rozman.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ne nakladaj glede gretja in slačenja,v drugem odstavku si zanikal točno tisto,kar si v prvem odstavku priznal !
bonk.gif

Predlagam ti,da se poleti pri +35 začneš voziti brez klime,bo električni doseg še malo večji
grims-1.gif

V praksi bi pa rad videl ljudi,ki se pozimi vozijo 15 minut v službo brez prižganega gretja (razen kot eksperiment).Poleg tega lahko padeš v zastoj in se tistih 15 minut podaljša na pol ure ali več...
Je to sploh še varno...da nek napol"zmrznjen" voznik vozi okoli,za volanom pa sedi oblečen kot eskim? V vsakem primeru pa je meni to bolano...

Gretje se je vklopilo samo, saj sem pozabil predhodno nastaviti temperaturo na LOW. Sem jo takoj potem, pa je bilo prepozno. V tistih petih minutah se kabina ni niti približno razgrela, da bi se slačil.
Klima za hlajenje je podobna zgodba: je tudi ne nastavim na 22C, če je zunaj 35C.

Zastoji, mraz, vročina, bla bla ... Vsak avto ima zato toliko gumbov, da si ga nastaviš glede na trenutne okoliščine.

Ne vem, kakšne bunde ti nosiš, ampak jaz lažje vozim avto v bundi, kot pa v obleki in kravati. Če se da smučati v bundi in rokavicah, se da voziti tudi avto. Rđavom kurcu i dlaka smeta!
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Gretje ni ON/OFF zadeva temveč si zadevo nastaviš na določeno temperaturo. Npr. če sem za 15 minutno vožnjo v bundi sigurno ne bom nastavil gretja na 25° temveč na 17°. Isto poleti če je zunaj 30° v avtu ne bom nastavil klime na 16° temveč na 25°. Tako da se ne tepi po glavi ker v drugem odstavku ni nič zanikal.

V tistem filmčku ki sem ga prilepil je za nalašč nastavil gretje na 24° zato da bi pokazal worst case porabo, če bi nastavil na 17° bi se pa verjetno približal 0,6 l/100 km, no vsaj prvih 20 km.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Koliko decilitrov goriva Prius pokuri, recimo pri 0°C, za ogrevalni cikel?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Gretje ni ON/OFF zadeva temveč si zadevo nastaviš na določeno temperaturo. Npr. če sem za 15 minutno vožnjo v bundi sigurno ne bom nastavil gretja na 25° temveč na 17°

Ampak to skoraj ne spremeni dejstva,da kljub temu porabiš kar nekaj bencina,da najprej ogreješ hladen motor,potem pa z odvečno toploto šele notranjost...ogreti kabino iz 17 na 25 stopinj potem ni več tak problem za sam motor,ki je že ogret na precej višjo temperaturo.
 

matejm1994

Fizikalc
1. jan 2009
1.119
2
38
Citat:
Uporabnik rozmansi pravi:
Ne vem, kakšne bunde ti nosiš, ampak jaz lažje vozim avto v bundi, kot pa v obleki in kravati. Če se da smučati v bundi in rokavicah, se da voziti tudi avto. Rđavom kurcu i dlaka smeta!

Jaz vsekakor lažje vozim brez bunde. Dosti lažje. Ampak itak ponavadi, če je -10, 2 minuti preden grem prižgem avto da se ogreje, potem pa šele grem. (Ja, ni na elektriko in ni v garaži...). Z bundo pa vozim redko, mogoče včasih tistih nekaj km oz. minutk, da se avto malo ogreje, potem pa dam bundo dol.

Mimogrede, danes zjutraj sem prvič videl Ampero kle v Ljubljani, kako pelje mimo, jaz pa sem stal na pločniku
smile-1.gif
 

rozmansi

Zelenc'
6. jan 2014
3
0
1
simon.rozman.si
Citat:
Uporabnik matejm1994 pravi:
Mimogrede, danes zjutraj sem prvič videl Ampero kle v Ljubljani, kako pelje mimo, jaz pa sem stal na pločniku
smile-1.gif

Se popolnoma strinjam: Ampera je veliko lepši avto, kot bo Prius kdajkoli.
zmaga.gif

Ampak ... Nič ampak: Silence is golden.
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Jaz tudi ne razumem tega. Namesto da bi bili veseli ker bo v mestih vedno manj hrupa in smoga zaradi EVjev....bi radi po vsej sili da avto ropota. Saj tudi zdaj pesec ne kar skoci cez cesto...se prej preprica ce je prehod prazen in ce je varno precit cesto. To je res ena najvecjih bedarij kar sem jih prebral.
 

matejm1994

Fizikalc
1. jan 2009
1.119
2
38
Jap, neumnost brez primere. Namesto da bi blo vse bolj hito. Ne. Kje pa. Dajmo jim v avte neko piskalico, da bodo pešci še glavobol dobili, ko se bo neki takih na elektriko skupi pripeljalo... Da se ja zamerijo el. avti. (Na tiste druge pa s(m)o ital navajeni, da so glasni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik matejm1994 pravi:
Jap, neumnost brez primere. Namesto da bi blo vse bolj hito. Ne. Kje pa. Dajmo jim v avte neko piskalico, da bodo pešci še glavobol dobili, ko se bo neki takih na elektriko skupi pripeljalo... Da se ja zamerijo el. avti. (Na tiste druge pa s(m)o ital navajeni, da so glasni.

Kaj bo šele, ko se bodo trije ali štirje, en za drugim, tako pripeljali. Vsak s svojim različnim zvokom. Folk bo dejansko zasovražil EV-je zaradi tega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Gretje ni ON/OFF zadeva temveč si zadevo nastaviš na določeno temperaturo. Npr. če sem za 15 minutno vožnjo v bundi sigurno ne bom nastavil gretja na 25° temveč na 17°. Isto poleti če je zunaj 30° v avtu ne bom nastavil klime na 16° temveč na 25°. Tako da se ne tepi po glavi ker v drugem odstavku ni nič zanikal.

Jaz pa ima vedno na (odvosno od avta, ker ni pri vseh enako) okoli 20 do 21 stopinj. Ne glede na zunanjo temperaturo. Pa sem še vedno živ.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
.. lahko da imaš tako ampak verjetno nimaš tudi moč ventilatorja na auto, ampak ga zmanjšaš, kar pomeni da itak v avtu zelo redko dosežeš tisto kar nastaviš. Ker če sredi poletja od zelo dobre klime zahtevaš 20°, verjemi da te bo v kratkih rokavih močno močno zeblo in ti bo neprijetno. Jaz vse prepustim avtomatiki, nastavljam pa samo stopinje, poskusi enkrat.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Po mojem ni treba ljudi učiti,kako naj si nastavijo klimo v avtu,da jim ne bo vroče ali jih zeblo,ker ima vsak svoj način. Sploh pa avtomatika pri nekaterih avtomobilih ne deluje,kot bi morala. Jaz si ponavadi nastavim temperaturo na 21 stopinj,če pa ja poletje in močno sonce,dam pa kar na 16 (ali minimum,kolikor pač gre),ventilator enako na minimum,pa zračnike usmerim v telo in roke,da klima piha direktno vame. Ampak na srečo nisem občutljiv na klimo,nikoli mi ni nič,poznam pa nekatere ki zbolijo takoj ko vključiš klimo....
Ok,zašli smo,to je tema o Amperi!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
.. lahko da imaš tako ampak verjetno nimaš tudi moč ventilatorja na auto, ampak ga zmanjšaš, kar pomeni da itak v avtu zelo redko dosežeš tisto kar nastaviš. Ker če sredi poletja od zelo dobre klime zahtevaš 20°, verjemi da te bo v kratkih rokavih močno močno zeblo in ti bo neprijetno. Jaz vse prepustim avtomatiki, nastavljam pa samo stopinje, poskusi enkrat.
Tudi ventilator je na Auto, seveda. V testnih nastavim 1x in je do konca mir, v mojem privat razev vklopa notrabnjega kroženja ali odroševanja sprednje šipe gumbov nihče ni tikal že ... kajpavem, leta?
In kot sem napisal, nimam v vsakem avtu enako, ker 20 v enem ni isto kot 20 v drugem. Je pa vedno tam nekje okoli in ko najdem pravo nastavitev, se ne dotaknem več.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kak mate eni problemov z samim sabo. Boljše in enostavnejše zadeve od auto klime še niso iznašli. Ko ugotoviš kaj ti paše samo še tipko AUTO stisneš. Res višja matematika. Prmen je pozim na 23, poleti pa na 22. Občasno še tipko za odroševanje sprednjega stekla stisnem, pa za zadnje in je to to.