Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113

Hvala za link. Sem gledal včeraj. Škoda, da je tako naneslo, kljub temu, da smo se menili, da bom tudi jaz nastopil, pa je potem prišel žled, pa je šlo nekako mimo, ampak predstavljeno je bilo skoraj tako, da moraš stati zraven avta, ko se polni na elektriko, namesto, da bi kdorkoli od sogovonikov povedal, da polniš v glavnem čez noč, npr. med delovnim časom in priložnostno v nakupovalnih centrih, za časa nakupov.
Ne vem no, prispevek me je pustil malo hladnega.

In ne vem, od kod ideja, da moraš polniti vsaj pol ure? Lastnik Ampere bi vsaj lahko povedal, kaj je namen Ampere, da ti ni treba ustavljati za polnjenje, tako pa je prikazal polnjenje Ampere s prekratkim kablom na Petrolovem bencinskem servisu (verjetno na AC), vmes boš pa čakal in se kratkočasil s kavico
frown-1.gif


Ravno poanta Ampere (in npr. PiP in I3) je v tem, da te baterija ne omejuje. Ne vem no, prispevek me je pustil hladnega. Škoda, da nisem imel priložnosti se dobiti z novinarjem - sva se le slišala po telefonu.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik edup pravi:
V pol ure 50 km!?. Res da Petrolove polnilne postaje polnijo z večjim tokom, samo Ampera ima vgrajen polnilec v avtu ki ne dopušča polnjenja nad 16 A (cca 3 kW). Z 1,5 kW 50 km. Ni lepo da se ljudi zavaja.
Drugače pa super, da bojo postavili hitre polnilnice, vendar po tem želedolomu ne vem če bo distributer lahko vlagal v to infrastrukturo, saj imajo trenutno primarno omrežje v katastrofalnem stanju.

Maj, sej ti pravim, prispevek je.....

Ampera in Leaf1 in avti prve generacije so vsi omejeni s cca. 3.3kW polnilcem.

Tole glede hitrih polnilnic pa tudi mene zanima, če bodo res tole naredili. Po moje bo Tesla s SuperChargerji prehitela vse.
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
V praksi skoraj je to skoraj nemogoče, ker toliko energije kot jo porabiš za speljevanje, jo ne moreš dobiti nazaj preko zaviranja. Lahko je samo v primeru, da bi bil doma na vrhu hriba in bi takoj polnil z elektromotorjem. V tem primeru (Leaf) lahko nastaviš, da polniš samo do 80 % in bi ta problem rešil.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16


[/QUOTE] Škoda, da nisem imel priložnosti se dobiti z novinarjem - sva se le slišala po telefonu.

[/QUOTE]

Ti bi verjetno res bolj realno pokazal + in - električnih avtov. Če se le da se dogovori za nadgradnjo tega prispevka. Več kot se bo govorilo boljše bo za obstoječe in bodoče uporabnike.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
AndY1: si bil danes okoli 15h na Kranjčevi (žalski rondo) ? Sem srečal eno Ampero.....!
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
GM executive chief EV engineer says reducing cost of plug-in vehicles is 'huge priority'

Citat:
ABG: Why do your EREVs need four-cylinder power to extend their range when BMW's i3 makes do with an optional 650 cc two-banger?

PF: I get that question all the time: why not something smaller? You don't really need that much. You use the electric to its ability, then you just need to limp. But we designed those cars to go anywhere, any time, and we don't want their performance to be compromised. If you're driving through the mountains, we don't want you to be crawling up grades, or to be limited on any terrain. So it's optimized to be able to travel literally the biggest grades and mountain roads around the globe at posted speeds. Because what if you can't?

Another good reason: when the engine is on, you have to run it wide open throttle, max speed, most of the time. And while we can do a lot with acoustics, and the ELR has active noise cancelation, a small-displacement, low cylinder-count engine at high speed, high load all the time isn't something you want to live with. That's how we came up with the balance we did among the key factors of performance, NVH [noise, vibration and harshness] and range.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Upam da bodo vztrajali na tem konceptu,ki so ga začeli s prvo generacijo,ker se je izkazal kot odličen!
Po mojem ni treba da veliko eksperimentirajo: pustijo naj isto zasnovo pogona kot zdaj,motor naj bo novi Oplov 1,0 turbo trivaljnik s 115 KM,doseg na baterijo naj še malo podaljšajo,pa so zmagali! Pri tem konceptu pogona itak nimajo konkurence v svetu....
Pa karavana naj naredijo
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
http://green.autoblog.com/2014/04/07/gm-will-make-chevy-volt-announcement-tomorrow/

Citat:
Thing are apparently happening to get the next-generation Chevy Volt ready for public consumption. The most obvious proof is in a preview of an announcement (possibly coming tomorrow) that the two main places where General Motors gets the Volt ready -the Detroit-Hamtramck Assembly Plant and the Brownstown Township battery assembly facility - will be getting big money upgrades and lots of new positions. The Hamtramck plant builds the Volt and its fancier cousin, the Cadillac ELR, as well as the global versions of the Volt.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Trenutno je normirani EV doseg Volta 38 milj.
Verjetno bo pri novem modelu manjša baterija imela doseg okoli 25 do 30 milj,torej še vedno več od konkurence (Prius, Accord,C-Max Energi,Golf GTE...),večja baterija pa upam da bo...čim zmogljivejša!
smile-1.gif
Osebno predvidevam doseg okoli 45 do 50 milj,če bo pa manj,me bodo pa razočarali!
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Konkurenca ne bo spala v tem času.

Moje mišljenje je, da je Opel veliko premalo naredil na prodaji Ampere. Sicer razumem, da se niso forsirali če so z vsakim prodanim avtom pridelali izgudo, amapak na prepoznavnosti pa bi lahko več pridobili.

Zeleni pionir je Toyota, to ve vsak, kdo pa ve, da ima Opel odličen zeleni avto? Tu so veliko zamudili.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

Zeleni pionir je Toyota, to ve vsak, kdo pa ve, da ima Opel odličen zeleni avto? Tu so veliko zamudili.

(Ma kakšna Toyota,oni so bili pionirji pred 15 leti,zdaj pa si že zdavnaj zaspali....)
Recimo Francozi dobro vedo,da ima Opel odličen zeleni avto,v Franciji v marcu prodane 104 Ampere !!
cheer.gif


http://ev-sales.blogspot.com/

Zdaj pa poglej,kje je Toyota na tej lestvici....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
In kaj ti povedo te 104 francoske Ampere? Poglej si številke za ameriko:
http://www.hybridcars.com/march-2014-dashboard/

Nissan Leaf: 2.507
Volt/Ampera: 1.478
Prius Plug-in: 1.452

Zanimive so številke za Norveško, očitno se tam bencinski motor v kakršnikoli kombinaciji cenovno ne splača.

Koliko se kje kaj prodaja je pa odvisno samo od cenovne politike, v Kaliforniji dobiš navadnega Priusa za enako ceno kot Plug-in, dokler se bo pa pri nas prodajal za podobno ceno kot Ampera pa jasno ne bodo prodali veliko.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Koliko se kje kaj prodaja je pa odvisno samo od cenovne politike...

Res je,to je vedno pomemben faktor,ampak kakšno cenovno politiko so imeli pa potem v Franciji,da so prodali teh 104 Amper?
Pa pusti primerjavo z ZDA,to je zaenkrat drug svet...vedno znova me preseneča,da prodajo toliko Priusov (v primerjavi z Voltom).
Prius je tam očitno še vedno zelo močan trade-mark,zato jih pa še vedno toliko prodajo...
Prepričan sem,da če bi vsem kupcem Priusa pred nakupom dali Volta na test za teden ali dva,bi se jih 99% premislilo in kupilo Volta
smirk-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Koliko se kje kaj prodaja je pa odvisno samo od cenovne politike...

Res je,to je vedno pomemben faktor,ampak kakšno cenovno politiko so imeli pa potem v Franciji,da so prodali teh 104 Amper?
Pa pusti primerjavo z ZDA,to je zaenkrat drug svet...vedno znova me preseneča,da prodajo toliko Priusov (v primerjavi z Voltom).
Prius je tam očitno še vedno zelo močan trade-mark,zato jih pa še vedno toliko prodajo...
Prepričan sem,da če bi vsem kupcem Priusa pred nakupom dali Volta na test za teden ali dva,bi se jih 99% premislilo in kupilo Volta
smirk-1.gif

Saj sem prej napisal, kdo je pionir in navada je železna srajca.

Veliko testov je dokazalo, da je PiP boljši avto. Ne me za jezik vlečt zakaj, ker ti ne bom linkal testov.

Sam bi se odločil za Ampero, če bi imel na izbiro za 2 avto v družini, za prvega je veliko premajhen.