Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Preko ZS-ja na gm-volt forumu me je kontaktiral Ian, ki je vodja Chevrolet EV Customer Service-a. Moram reči, da se že na forumu trudijo pomagati, če ima kdo težave, ampak do danes le USA in Canada residentom. Ok, napisal mi je tole:

Citat:
Evening AndY1,

I apologize again for the experience today! I wanted to let you know that there should be a BCM (Body Control Module) software update for your Ampera. Your dealership should be able to check in the system for that update. That may or may not help but it's a start.

Also could you share with me your VIN? I would like to see what I can possibly assist with.

Thank you,

-Ian Chevrolet EV Customer Service

Problem je v tem, ker avto je v drugem nadstropju podzemne garaže, kjer ni 3G, 2G niti WiFi signala in s software-om ne morejo narediti update-a. Sem vprašal Ian-a, če je možen kakšem offline update. Možno, da ta nadgradnja software-a tega modula kaj lahko naredi glede te napake. Sem mu posredoval VIN, tako da bo lahko bolj pogledal v zgodovino avta.

Lepo je videti, da se trudijo.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Lepo da ti nudijo suport in ti pomagajo če te doleti tak problem. Ali bi lahko program naložil na telefon potem pa preko OBD Bluetooth vmesnika prenesel na Ampero?
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.266
4.097
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Saj ti bodo dali kakšen nadomestni avto ???

Imamo še Xsaro Picasso, tako da bomo vozili to. Edino, kar smo morali včeraj na hitro narediti je to, da smo jo obuli v zimske gume, ker je bila parkirana v kleti za čez zimo, ker smo izključno uporabljali Ampero. Sicer pa, mi pripada nadomestni avto za ta čas? Ker ko sem to omenil, so rekli, da le, če imam krit nadomestni avto preko kaska, kar imam, ampak če ni nuje, ga ne bi koristil, ker imamo še Xsaro.

Drugače pa, tudi če bi dobil drugo Ampero za voziti v vmesnem času, je itak ne bi mogel polniti, ker mi moja stoji na mojem parkirnem mesti v garaži, premakniti se pa je ne da.

No v Garanciji ti pripada avto ki je enak ali boljši od tvojega.

Pa kasko s tem nima veze saj ga nisi razsipal ampak je crknil.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ravnokar sem cca. 20m stran od avta. Na telefonu imam 1 crtico Edge signala. Mogoce bi slo, ce bi na telefonu naredil AP in se seviserjev prenosnik prikljuci na moj AP. Sicer gre pocasi kl polz, ampak upanje je.
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Najbolj zoprno je, ker je avto parkiran v drugi kleti garaže, kjer ga ne morejo naložiti, da bi ga odpeljali na servis, iz Park prestave pa se ga ne da prestaviti in je avto praktično priklenjen na moje parkirno mesto.

Uporabijo naj kotalke,pa bos dobil avto vn.

Res da bo nekaj dela,ampak nebi bilo prvič in je izvedljivo bp.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hvala! Jim bom povedal.

Sej, verjetno je zadosti, da se da kotalke na sprednji del, da se sprednji kolesi dvigne, ker sprednji kolesi sta tisti, ki držita avto v prestavi?

Je pa problem, ker je potem potrebno avto peljati po dveh klancih navzgor in še v direkten ovinek po prvem klancu. Se da kotalke natančno usmerjati?
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Lepo da ti nudijo suport in ti pomagajo če te doleti tak problem. Ali bi lahko program naložil na telefon potem pa preko OBD Bluetooth vmesnika prenesel na Ampero?

Z orodjem za 10$ ne samo, da se ne da nadgrajevati programske opreme krmilnih enot, ampak bi to bilo zelo neumno. Poleg tega se pri nadgradnjah praviloma vedno uporabi fizični kabel.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Eto, v garaži sem našel točko, kjer imam eno črtico 2G signala. Telefon sem tam postavil na tla in vključil access point. Prenosnik sem nesel v avto, ga dal na voznikov sedež in se priklopil na Wifi AP od telefona.
Dostopal sem do interneta
smile-1.gif
Sicer počasi, ampak šlo pa je.

Tako da ta update tega BCM-ja bi lahko naredili tako.

Serviser bo v ponedeljek naročil novo ključavnico, je pa rekel, da jo bo treba sprogramirati in da bo za to potreboval internet, tako da bomo lahko tudi to uredili preko mojega telefona.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
smile-1.gif
Dvomim, da ima kdo 100m že pripravljenega kabla.

Lost, koliko pa so taki software update-i ponavadi veliki? 1MB, več?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
smile-1.gif
Dvomim, da ima kdo 100m že pripravljenega kabla.

Lost, koliko pa so taki software update-i ponavadi veliki? 1MB, več?

Vsaka trgovina in monter ga ima še več...

Glede garancijskih popravil se obrni na serviserja, jaz se nebom vpletal tukaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Sej te nisem spraševal za garancijsko popravilo. Kaj takega.

Vse kar me je zanimalo je to, če bo povezava, ki jo imam, dosti hitra za update. 1MB ni problema, 100MB je pa nekaj drugega.

Bom vprašal Chevrolet Service Advisorja.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
smile-1.gif
Dvomim, da ima kdo 100m že pripravljenega kabla.

Lost, koliko pa so taki software update-i ponavadi veliki? 1MB, več?

Ti bom jaz odgovoril (približno). Če bi vzeli za primer Insignio ali Cruzeja, imata v BCMju EEPROM 24c16 (konfiguracija, 16 KBit) ter MCU MC9S12DG256C (software, 256 KB Flash, 16 KB EEPROM).

Glede na stroko, iz katere prihajaš, si znaš precej dobro te številke predstavljati.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Cool. Hvala za informacijo!

To bi moralo potem iti brez problema. Npr. Alter forum lahko naložim v cca. 10 sekundah.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Nimam pojma. Na to sem tudi jaz pomislil. Verjetno pa crashednburnt ve.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Pa serviser ne more tega update-a prinesti na prenosniku in zadevo urediti "offline"?

Zdej čisto za vse znamke ne vem, globalno gledno pa je nekoč šlo offline, sedaj pa praviloma ne. Tovarne so se s tem zaščitile predvsem pred kitajskimi tatovi, ki klonirajo njihova diagnostična orodja (brez accounta ni dostopa do baze). Poleg tega število variant krmilnih enot zelo narašča ter je posledično število software nadgradenj zelo veliko, tako da je bolj prikladno zadevo potegniti prek interneta.

Recimo za VAG je tako, da servis pri recimo kodiranju novih ključev sploh ne ve, kakšno kodo dejansko ima vozilo. Originalno diagnostično orodje tega ne pokaže - ves postopek poteka online in zadeve se sprocesirajo v ozadju.