Eto, danes sem naletel na resno težavo. Ko sem, po prihodu iz službe, avto parkiral v garaži, mi je ob izklopu napisalo 'Service Steering Column Lock' - očitno ključavnica, ki zaklene volan. Zato sem avto nazaj vžgal, ko mi je napisalo, da naj ročno malo premaknem volan. Sem ga, a napaka ni izginila. Kar je bilo še bolj presenetljivo je bilo to, da je bil volan trd (servo ni delal), iz Park prestave ga nisem mogel dati in ugasniti ga nisem mogel. Sicer je delal samo na 12V baterijo ampak vseeno tečno.
Sem poklical Opel in so mi rekli, da naj se avto prišlepa na servis, ampak, ker je to podzemna garaža z 2.1 metra višine na vhodu, asistenca ne bi mogla priti po avto, kaj šele naložiti, ker avto je zdaj na mestu prikljenjen - se ne premika.
Preko GM Volt foruma so mi pomagali (Chevrolet Volt Advisor), kako naj avto ugasnem. V tem primeru se ga je lahko ugasnilo tako, da se je tipko On/Off pritisnilo, ne da bi z nogo držal pedalko za bremzo.
Ko sem avto ponovno vžgal, se je slišalo klik klik klik klik izza volana in napaka je nazaj.
Na dom je prišel serviser za Ampere od Avtotehne Vis, pogledal, avto dal na diagnostiko, dobil kodo napake in del bo naročen v ponedeljek.
Me prav zanima, kaj je narobe, da ne pusti avta 'vžgati', ne vključi servo volana, ne pusti prestaviti iz P, posledično se tudi avto ne premika naprej/nazaj.
Do takrat pa nazaj na MNI (ICE) od Xsare Picasso
Še video:
Koda napake: B0955 21