Opel Ampera/Chevrolet Volt

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
http://suchen.mobile.de/auto-i...Features=EXPORT

Še ena zanimiva stvar

Vsekakor zelo zanimiva cena! Predlagam ti samo,da se pred nakupom vsekakor pozanimaš,kako je z garancijo v Sloveniji pri tem modelu (če bi slučajno moral uveljavljati karkoli v garanciji). Res je,da je Volt tehnično praktično identičen kot Ampera,vendar nikoli ni bil v prodaji pri nas,poleg tega pa se Chevy umika iz evropskega trga....
Če ne drugega je vsaj malo "sumljivo",da je najcenejši rabljen Volt bistveno cenejši od najcenejše Ampere,ki se prodaja na trgu...mogoče se motim in ne bo problemov,ampak vsekakor bi se na tvojem mestu dobro pozanimal,preden bi kupil rabljenega Volta!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik vragec1230 pravi:
Res odlično ja!
Lahko samo pojasniš ali si pravilno predstavljam, da si naredil z enim polnjenjem 92.5km samo na elektriko? Kako ti je to uspelo, če naj bi bil maks. doseg cca. 75km, v teh vremenskih razmerah pa še cca. 1/3 manj?

LP

Kje piše,da je maximalni doseg 75 kilometrov? Narobe si to predstavljaš,to je samo "okvirni maksimalni doseg".
Sicer 92 km z enim polnjenjem sploh ni tak problem za Ampero,gre tudi čez 100 (konkretno doseženih 109 km)
cheer.gif

Seveda ob optimalnih pogojih: Zunanja temperatura okoli 20 stopinj,hitrost 50 do 60 km/h,po ravnini,brez prižgane klime ali gretja...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No ja
Andy se ti zdi ok cena.

Zelo mamljivo. Če ti potrdijo garancijo, kot je napisal SHARK, potem ne čakaj in hitro kupi, ker bo šel.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Eto, danes sem naletel na resno težavo. Ko sem, po prihodu iz službe, avto parkiral v garaži, mi je ob izklopu napisalo 'Service Steering Column Lock' - očitno ključavnica, ki zaklene volan. Zato sem avto nazaj vžgal, ko mi je napisalo, da naj ročno malo premaknem volan. Sem ga, a napaka ni izginila. Kar je bilo še bolj presenetljivo je bilo to, da je bil volan trd (servo ni delal), iz Park prestave ga nisem mogel dati in ugasniti ga nisem mogel. Sicer je delal samo na 12V baterijo ampak vseeno tečno.
Sem poklical Opel in so mi rekli, da naj se avto prišlepa na servis, ampak, ker je to podzemna garaža z 2.1 metra višine na vhodu, asistenca ne bi mogla priti po avto, kaj šele naložiti, ker avto je zdaj na mestu prikljenjen - se ne premika.
Preko GM Volt foruma so mi pomagali (Chevrolet Volt Advisor), kako naj avto ugasnem. V tem primeru se ga je lahko ugasnilo tako, da se je tipko On/Off pritisnilo, ne da bi z nogo držal pedalko za bremzo.
Ko sem avto ponovno vžgal, se je slišalo klik klik klik klik izza volana in napaka je nazaj.

Na dom je prišel serviser za Ampere od Avtotehne Vis, pogledal, avto dal na diagnostiko, dobil kodo napake in del bo naročen v ponedeljek.

Me prav zanima, kaj je narobe, da ne pusti avta 'vžgati', ne vključi servo volana, ne pusti prestaviti iz P, posledično se tudi avto ne premika naprej/nazaj.

Do takrat pa nazaj na MNI (ICE) od Xsare Picasso
frown-1.gif


Še video:

Koda napake: B0955 21
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Koda napake skoraj 100% ni prava ... oz. je prebrana iz enega drugega modula.

Skoraj zagotovo je problem na samem zaklepu volana, točno tako kot sporoča avto. Pogosta težava pri praktično vseh znamkah (no, z Oplom doslej nisem imel teh težav, ker pač večina nima električnega zaklepa). Danes sem recimo šel na teren iskat Audi A6 z identično okvaro, kjer pa je potrebna menjava celotnega volanskega droga (zaklep s krmilno enoto je del volanskega droga in ga ni možno dobiti posebej). Cena ... ugodnih 975 EUR (samo material). Seveda bom zadevo probal popraviti.

Sicer pa sem naletel na tvoj thread na Volt forumu, ko sem pobrskal za kodo in bi pokomentiral še tvoje začudenje nad obnašanjem vozila v primeru "nekritične" napake. Ta tip odziva je povsem normalen in je enak pri ostalih znamkah (Renault, VW, Audi ...). Pri okvari na zaklepu volana je avto nemogoče vžgati, dati kontakt ali kaj podobnega. Zakaj? Varnost. Si predstavljaš, da bi se ti volan med vožnjo pomotoma zaklenil? Inženirji vsekakor dajo varnosti prvo mesto in s tega stališča je zaklep volana še kako kritičen del vozila. To je le ena izmed plati sodobnega avtomobilizma, na katero vedno opozarjam - stvari niso enostavne, kot si nekateri mislijo. Ko je v enačbo vključena varnost, postanejo zadeve kompleksne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zanimivo. Sem tudi samo pogledal za kodo in je koda popolnoma nepovezana s tem. Koda je v zvezi s prednjim park senzorjem, tukaj je pa napaka tega mehanizma.

Najbolj zoprno je, ker je avto parkiran v drugi kleti garaže, kjer ga ne morejo naložiti, da bi ga odpeljali na servis, iz Park prestave pa se ga ne da prestaviti in je avto praktično priklenjen na moje parkirno mesto.

Upam, da nadomestni del dobijo ASAP in serviser je rekel, da ga bo poizkusil zamenjati v moji garaži na parkirnem mestu.

Je pa omenjeno kodo shranil in upam, da jih to ne bo zmedlo glede popravila. Konec koncev je sam videl v čem je problem. Je pa rekel, da so na eni Amperi že menjali tak modul zaradi enakega problema.

Je pa zanimivo, da Volt nima tega parkirnega modula, Ampera pa ima. Menda v USA ni zakonsko obvezno, da ima zaklep volana, zato je bil ta problem USA uporabnikom neznan. Še dobro, da se je oglasil šef Volt Advisorjev, da mi je sporočil, kako ugasniti avto, ker drguače bi se lahko zgodilo, da bi se popolnoma izpraznila 12V baterija, ki je menda nekaj posebnega, stane 300 EUR, ne sme pa se poponoma izprazniti.

Sitno.

P.S.: Hvala za razlago pomemnosti, zakaj ta napaka onesposobi avto.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja, verjamem. Podobno sitnost sem imel z Audijem - avtomatski menjalnik (no, to smo že spravili na roke iz P v N), ampak večji problem je bila električna ročna zavora. No, na koncu sem le preko trikov uspel avto vžgati in se odpeljati, ampak to je bolj sreča kot pravilo.

Kakorkoli, upam, da ti čimprej rešijo problem, da se boš lahko vozil.
zmaga.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Pri meni električno ročno zavoro brez problema vključim in izključim. Večji problem je prestavna ročica, ki je res dobro zaklenjena. Človek bi upal, da lahko preko računalnika, preko OBD2, da kakšen ukaz, ki bi odklenil prestavno ročico.

Mogoče veš, če je ta zaklepni modul enak kakšemu drugemu Oplovemu modelu ali Chevrolejovemu, npr. Cruze-u?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne bi vedel. Vem, da so Cruze-a uporabljali za mulo, ko so razvijali Volt-ov pogonski sistem in sem upal, da ima kaj podobnega. Upal sem predvsem zato, ker bi v tem primeru, mogoče imeli nadomestno ključavnico že v zalogi, namesto da bi čakali na del.
Serviser je rekel, da so pri enem popravilu Ampere čakali 3 tedne na nadomestni del
frown-1.gif


Ah, ko vsaj ne bi bila zima, da bi se lahko vozil z Vectrix-om.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Eh, tudi če bi bil del enak Cruzovemu, ga 99% ne bi imeli na zalogi, tako da se ne sekiraj glede tega.

3 tedne je pa malo huda ja ... je pa res, da je avto bolj kot ne rariteta in zato verjetno dele naročajo iz enega skladišča. Vseeno je 3 tedne bistveno predolgo, se strinjam.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Nerodna zadeva tole z okvaro in lokacijo. Upam, da bodo hitreje dobili rezervni del in boš spet v pogonu z Ampero. So ti kaj omenili, bo to tvoj strošek popravila?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Saj ti bodo dali kakšen nadomestni avto ???

Imamo še Xsaro Picasso, tako da bomo vozili to. Edino, kar smo morali včeraj na hitro narediti je to, da smo jo obuli v zimske gume, ker je bila parkirana v kleti za čez zimo, ker smo izključno uporabljali Ampero. Sicer pa, mi pripada nadomestni avto za ta čas? Ker ko sem to omenil, so rekli, da le, če imam krit nadomestni avto preko kaska, kar imam, ampak če ni nuje, ga ne bi koristil, ker imamo še Xsaro.

Drugače pa, tudi če bi dobil drugo Ampero za voziti v vmesnem času, je itak ne bi mogel polniti, ker mi moja stoji na mojem parkirnem mesti v garaži, premakniti se pa je ne da.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
A veš, kaj sem se včeraj zvečer spomnil. A veš tista koda napake, ki sem jo napisal in govori o park senzorju in nima povezave z napako?
Včeraj zvečer sem se pomnil, da mi zadnje čase res, ko sem se z avtom približal oviri s sprednje leve strani, da dolgo časa nisem zaslišal piskanja in ko sem ga, je piskalo, kot da sem že čisto blizu.
Po moje je tudi sprednje levo sredinski senzor v okvari in se mi je zato to dogajalo. Ker pa je bila včeraj narejena diagnostika, je napaka senzorja padla ven v računalniku. Po moje bo ta senzor stvar, ki jo bodo morali še zamenjati, ko mi spravijo avto v premikajoče stanje.
Je pa zanimivo, da če je ta koda napake koda sprednjega parking senzorja, da ni bilo v računalniku napake modula za zaklep volana, ker rumena luča za Check Engine gori.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
A veš, kaj sem se včeraj zvečer spomnil. A veš tista koda napake, ki sem jo napisal in govori o park senzorju in nima povezave z napako?
Včeraj zvečer sem se pomnil, da mi zadnje čase res, ko sem se z avtom približal oviri s sprednje leve strani, da dolgo časa nisem zaslišal piskanja in ko sem ga, je piskalo, kot da sem že čisto blizu.
Po moje je tudi sprednje levo sredinski senzor v okvari in se mi je zato to dogajalo. Ker pa je bila včeraj narejena diagnostika, je napaka senzorja padla ven v računalniku. Po moje bo ta senzor stvar, ki jo bodo morali še zamenjati, ko mi spravijo avto v premikajoče stanje.
Je pa zanimivo, da če je ta koda napake koda sprednjega parking senzorja, da ni bilo v računalniku napake modula za zaklep volana, ker rumena luča za Check Engine gori.

Jap, to bo to. Gre za generično B0xxx napako (Body).

Napaka glede zaklepa gotovo je, ampak je zapisana v drugem krmilnem modulu. Navsezadnje imaš Ampero, katere komunikacijski sistem je najbolj razvejan od vseh vozil znamke Opel (besede inženirja diagnostike OPCOM). Recimo Insignia ima 4 ločena omrežja CAN različnih hitrosti, Ampera pa še kakšno več.