Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
TočnoCitat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Mislim, da si Pepejev post prebral z izključenim sarkazem-detektorjem..
Če želimo takoj čisti zrak, je seveda daleč najbolj smiselno, da uvedemo posebne bolj pretočne steze za klasično gnane avtomobile, ki bodo tako manj onesnaževali zrak. Električno gnani tako ali tako nič ne onesnažujejo, če stojijo v koloni.
Finta štrom avta je princip energije. Energije ne more prit iz nič, fact. Torej četudi avto laufa na štrom, mora od nekod prit energija za to elektriko, torej mora biti nekje elektrarna, ki ga proizvede. Ok, ko bomo dobili novi TEŠ, težav s količino štroma res več ne bi smelo biti, ampak glej ga zlomka, tudi elektrarna ni okolju prijazna.
Torej je čisto vseeno če se nekdo vozi na štrom (vseeno je nekje "nekaj" ki proizvaja elektriko in škodi okolju) ali na bencin (kjer je pač direktno viden vpliv na okolje), razlika je edino proti tistim res orenk starimi avtomobili, ki pa so res manj prijazni do okolja.
Citat:
Doslej se je za Opel Ampero, za avtomobil, ki neizpodbitno vzpostavlja nove trende odločilo že 7700 kupcev. Leta 2012 je bila najbolje prodajan električni avtomobil v Evropi in izbrana za evropski avtomobil leta. Trenutno je Opel Ampera po prodaji tretji najuspešnejši električni avtomobil v Evropi, s tržnim deležem okrog desetih odstotkov. Na Nizozemskem, največjem in najpomembnejšem trgu električnih avtomobilov v Evropi je Ampera v trdnem vodstvu z izjemnim tržnim deležem 40 odstotkov. V Nemčiji, na edinem večjem evropskem trgu brez subvencij za nakup električnih avtomobilov je tržni delež Ampere doslej zrasel na vidnih deset odstotkov in še vedno narašča. V Sloveniji je ob skromnem deležu segmenta povsem električnih vozil ter hibridnih in električnih vozil s podaljševalnikom Ampera v letu 2012 zabeležila 12-odstotnih tržni delež, letos do oktobra pa znaša tržni delež dobrih 21 odstotkov. Ob tem, ko se je cena avtomobila septembra 2013 znižala, so se naročila za avtomobil v Evropi skorajda podvojila, kar je vsekakor neizpodbiten dokaz, kako občutljiv na ceno je trg električnih avtomobilov.
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Naslednji Volt z dosegom na baterije 200 milj :
http://gas2.org/2013/12/18/next-chevy-volt-go-200-miles-electric-alone/
Citat:
There's a growing hubbub in the plug-in vehicle community over what looks like some ridiculously cheap replacement batteries for the Chevrolet Volt going up for sale. GM Parts Online, for example, is selling a replacement Volt battery with an MSRP of $2,994.64 but, with an online discount, the price comes down to $2,305.88. For the 16-kWh pack in the 2012 Volt, that comes to a very low $144.11 per kilowatt hour (kWH). But is it a real deal? How can it be, when a Chevy dealer may quote you a price of up to $34,000 to replace the pack?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pri temperaturi pod -4°C pa itak zalaufa bencinski motor in kabino ogreva na bencin, vrtenje motorja pa shranjuje v baterijo, tako da je skoraj 100% izkoristek bencina.