Opel Ampera/Chevrolet Volt

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Edina finta je v rekuperaciji energije, vse ostalo se vedno temelji na nafti in premogu. Tko da Andyeva koncna bilanca uporabe Ampere v eco smislu, bi znala biti zanimiva.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Moja bilanca je 1/2 nuklearne energije, 1/4 hidro, ostalo fosilno. Polnim pa v glavnem ponoči in čez vikend, torej v nizki tarifi, ko je omrežje malo obremenjeno, tako da je bilanca verjetno še bolj čista. Ampak ok, vedno se moramo vračati na že prežvečene teme.

Zdaj pa res zadnjič. Splošno debato preselite sem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Najprej se poglobite kako deluje motor na notranje izgorevanje in kakšne izkoristke dosega ko se cijazi 20 kmh v koloni (ko od 100kW stroja zahtevaš 2 kW moči), potem boste pa govorili kaj koliko pokuri.

Sicer pa podatki o porabi EV se lahko preprosto dobi, podatke o izpustu CO2 slo elektrike tudi. Izpuste CO2 za bencin dobiš tako pomnožiš porabo s 27 za dizel pa pomnožiš z 32 (well-to-wheels).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Mislim, da si Pepejev post prebral z izključenim sarkazem-detektorjem.
wink-1.gif
Točno
smile-1.gif
.
Če želimo takoj čisti zrak, je seveda daleč najbolj smiselno, da uvedemo posebne bolj pretočne steze za klasično gnane avtomobile, ki bodo tako manj onesnaževali zrak. Električno gnani tako ali tako nič ne onesnažujejo, če stojijo v koloni.

Finta štrom avta je princip energije. Energije ne more prit iz nič, fact. Torej četudi avto laufa na štrom, mora od nekod prit energija za to elektriko, torej mora biti nekje elektrarna, ki ga proizvede. Ok, ko bomo dobili novi TEŠ, težav s količino štroma res več ne bi smelo biti, ampak glej ga zlomka, tudi elektrarna ni okolju prijazna.

Torej je čisto vseeno če se nekdo vozi na štrom (vseeno je nekje "nekaj" ki proizvaja elektriko in škodi okolju) ali na bencin (kjer je pač direktno viden vpliv na okolje), razlika je edino proti tistim res orenk starimi avtomobili, ki pa so res manj prijazni do okolja.

Samo še to. Dokler omrežje ne bo postalo bolj 'čisto' (kar električni avto že je bolj čisto v primerjavi z navadnim), je smisel električnega avta ta, da se emisije premakne izven urbanih središč, kjer največ ljudi diha izpuh avtomobilov.
Razen, če se vam zdi ok, da ima Ljubljana enega najbolj onesnaženega zraka med EU mesti (mislim, da je bilo to pred kratkim na rtvslo).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Ja, če pa gledamo iz vidika "smradu" pa je dejansko bolj pametno, da se uredi pretočnost ostalih vozil, EV avti lahko pol ure stojijo pred semaforjem
wink-1.gif


Bi pa bil zanimiv podatek, koliko k smradu v LJ prispevajo navadni avtomobili in koliko ostali viri, je to znano?

PS, tudi nuke elektrarna ima odpad, ki se ga mora nekam zakopati.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kot sem že zgoraj omenil, sem debato premaknil v drugo temo. Nadaljujmo tam.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Dve leti Opla Ampere

Citat:
Doslej se je za Opel Ampero, za avtomobil, ki neizpodbitno vzpostavlja nove trende odločilo že 7700 kupcev. Leta 2012 je bila najbolje prodajan električni avtomobil v Evropi in izbrana za evropski avtomobil leta. Trenutno je Opel Ampera po prodaji tretji najuspešnejši električni avtomobil v Evropi, s tržnim deležem okrog desetih odstotkov. Na Nizozemskem, največjem in najpomembnejšem trgu električnih avtomobilov v Evropi je Ampera v trdnem vodstvu z izjemnim tržnim deležem 40 odstotkov. V Nemčiji, na edinem večjem evropskem trgu brez subvencij za nakup električnih avtomobilov je tržni delež Ampere doslej zrasel na vidnih deset odstotkov in še vedno narašča. V Sloveniji je ob skromnem deležu segmenta povsem električnih vozil ter hibridnih in električnih vozil s podaljševalnikom Ampera v letu 2012 zabeležila 12-odstotnih tržni delež, letos do oktobra pa znaša tržni delež dobrih 21 odstotkov. Ob tem, ko se je cena avtomobila septembra 2013 znižala, so se naročila za avtomobil v Evropi skorajda podvojila, kar je vsekakor neizpodbiten dokaz, kako občutljiv na ceno je trg električnih avtomobilov.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Naslednji Volt z dosegom na baterije 200 milj :
http://gas2.org/2013/12/18/next-chevy-volt-go-200-miles-electric-alone/

Tale članek je rehlo zmeden,zato nebi ravno verjel navedbam,ki jih pišejo. Sem prebral še en podoben članek,kjer je,če povzamem,
pisalo malo drugače: GM naj bi res razvijal avto z 200 milj dosega + range extenderjem. Ampak ne za 30.000 usd! Taka naj bi bila cena novega Volta. Ampak novi Volt naj nebi imel 200 milj dosega
smile-1.gif

Torej naj bi šlo za dva različna avtomobila: enega z dosegom 200 milj,Voltovo tehnologijo in višjo ceno,in drugega,ki naj bi bil novi Volt.
Ker 200 milj + range extender za ceno 30.000 usd se sliši kot pravljica! Ne vem kdo bi sploh še kupil bencinski ali dizelski avto?
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hvala! Sem tudi jaz dobil izvod revije
smile-1.gif
Tiste fotke so posnete na Pagu, nad mestom Pag, lansko leto, ob cca. 6h zjutraj, ko je ravno sonce vzhajalo iznad Velebita.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Chevy Volt replacement battery cost varies wildly, up to $34,000

Citat:
There's a growing hubbub in the plug-in vehicle community over what looks like some ridiculously cheap replacement batteries for the Chevrolet Volt going up for sale. GM Parts Online, for example, is selling a replacement Volt battery with an MSRP of $2,994.64 but, with an online discount, the price comes down to $2,305.88. For the 16-kWh pack in the 2012 Volt, that comes to a very low $144.11 per kilowatt hour (kWH). But is it a real deal? How can it be, when a Chevy dealer may quote you a price of up to $34,000 to replace the pack?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Lep avto, le komentar na vprašanje kakšen je avto:

Paul Klinkenberg ‏@frinky Jan 19
@richalgeni sorry for late reply. The car is really powerful, but disappoints on electric range. About 30 km incl. heating now, it's winter.

Pa dvomim, da je prava zima na Nizozemskem
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne vem, kako mu to uspeva toliko malo. Jaz s prižganim električnim gretjem brez problema naredim 45-55km z enim polnjenjem ko je npr. 0°C. Pri temperaturi pod -4°C pa itak zalaufa bencinski motor in kabino ogreva na bencin, vrtenje motorja pa shranjuje v baterijo, tako da je skoraj 100% izkoristek bencina. Ampak, sej lastniki Priusov to že veste
smile-1.gif
No, ko se avto ogreva na bencin v tem primeru, je doseg na elektriko enak, kot če bi vozil le na elektriko brez gretja na elektriko, torej cca. 75km.

Se pa trenutno približujem 40.000km, Lifetime povprečje pa 0.63l/100km.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pri temperaturi pod -4°C pa itak zalaufa bencinski motor in kabino ogreva na bencin, vrtenje motorja pa shranjuje v baterijo, tako da je skoraj 100% izkoristek bencina.

A se hecaš? Recimo pri peak powerju bi to pomenilo, da kabino ogrevaš s 130 kW ... pa še premajhno cifro sem dal.
grims-1.gif