Opel Ampera/Chevrolet Volt

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:In zakaj bi se tako favoriziralo EV vozila?
Verjetno zato, ker sedaj proizvedemo ogromno elektrike in jo pod ceno prodajamo v tujino. Tako bi jo lahko porabili sami. Razen tega je v sodobnih EV vozilih preko 50% delov narejenih v Sloveniji in imamo zato veliko novih delovnih mest.
...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
+ ko polniš z elektriko, denar za polnjenje ostane v Sloveniji, ko tankaš bencin/dizel, gre denar (razen davščin) v tujino.

Ampak, o tej debati se lahko preselimo v drugo temo, ki je temu namenjena.
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Brez zamere AndY1, ampak ta "vinjeta" bi potem morala biti samo za EV in ne hibride oz. raznorazne avte z dodatnim ICE motorjem.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zakaj? V USA, GB, DE imajo tudi Ampera/Volt, PiP EV vinjete. Sej po mestu se itak voziš na elektriko.
 

mimika

Pripravnik
8. feb 2008
703
0
16
Citat:
+ ko polniš z elektriko, denar za polnjenje ostane v Sloveniji, ko tankaš bencin/dizel, gre denar (razen davščin) v tujino.

Problem je, da je teh davščin in trošarin večina.. mislim da tam 60% cene. In en ICE avto tako prinese v svoji življenski dobi 10k €+ državi samo na račun goriva... Ti ko polniš na štrom daš mogoče desetino tega zneska državi... To je naši državi, ki obožuje davke prevelika razlika...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Ce ze nisi prej naredil 60, 70 km da si prisel DO mesta...

Zato pa ima Ampera Hold mode in PiP HV Mode. Da privarčuješ baterijo za mestno vožnjo, na AC oz. zunaj mesta pa voziš na bencin.

Če še kdo ne ve, je Hold Mode (Ampera) oz. HV Mode (Prius Plug-In) program vožnje, kjer voziš kot hibrid še preden popolnoma izprazniš baterijo in tako prihraniš električno energijo za kasnejšo uporabo.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mimika pravi:
Citat:
+ ko polniš z elektriko, denar za polnjenje ostane v Sloveniji, ko tankaš bencin/dizel, gre denar (razen davščin) v tujino.

Problem je, da je teh davščin in trošarin večina.. mislim da tam 60% cene. In en ICE avto tako prinese v svoji življenski dobi 10k €+ državi samo na račun goriva... Ti ko polniš na štrom daš mogoče desetino tega zneska državi... To je naši državi, ki obožuje davke prevelika razlika...

Res je, ampak moj privarčevan denar porabim za druge stvari in država pri teh, drugih stvareh, pobere davščine, torej je obdavčen tako ali tako in se vrača v proračun, če ga dam za bencin ali pa če ga dam za kruh.
Sej denar ne bom nesel v grob, privarčevan denar pokurim tako ali tako.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
+ ko polniš z elektriko, denar za polnjenje ostane v Sloveniji, ko tankaš bencin/dizel, gre denar (razen davščin) v tujino.

Ampak, o tej debati se lahko preselimo v drugo temo, ki je temu namenjena.

Mislim, da si Pepejev post prebral z izključenim sarkazem-detektorjem.
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Danes videl to čudo od Ampere pred lokalno gostilno. Če se ne motim je bila registerska VIS002 al nekaj takega. Daleč od doma v glavnem, očitno so se "malce peljali"
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
+ ko polniš z elektriko, denar za polnjenje ostane v Sloveniji, ko tankaš bencin/dizel, gre denar (razen davščin) v tujino.

Ampak, o tej debati se lahko preselimo v drugo temo, ki je temu namenjena.

Mislim, da si Pepejev post prebral z izključenim sarkazem-detektorjem.
wink-1.gif

Hja lej, proizvajamo kar nekaj komponent za elektro vozila, ki se proizvajajo v Evropi (Twizzy, Porsche Spyder,...). Poleg tega imamo svetovne guruje elektro mobilnosti (Pečjak, Boscarol,...), ampak zaradi takega odnosa slovenceljnev do naših lastnih potencialov in razno raznih sarkastičnih pripomb, ne bomo prišli daleč.

Pač, tipično slovensko.
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zakaj? V USA, GB, DE imajo tudi Ampera/Volt, PiP EV vinjete. Sej po mestu se itak voziš na elektriko.

V USA ima tudi vsak mulo pištolo legalno, uvedemo to pri nas tudi?
Ni vse boljše kar je preko luže...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kakšna primerjava je pa to
sprasujem se.gif


Sicer sem pa naštel tudi druge EU države. Koliko je že potrebno plačati za enkratni vstop v London z navadnim avtomobilom? 10 funtov? No, z električnim je vstop brezplačen.

In kaj je narobe z uporabo HOV lane-a?
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšna primerjava je pa to
sprasujem se.gif


Sicer sem pa naštel tudi druge EU države. Koliko je že potrebno plačati za enkratni vstop v London z navadnim avtomobilom? 10 funtov? No, z električnim je vstop brezplačen.

In kaj je narobe z uporabo HOV lane-a?

Primerjava je ena izmed mnogih stvari ki se razlikujejo.

Narobe je to da se pri nas delajo norca in ožajo prometne vpadnice. Ko bodo pokrili krog obvoznice z podzemno ali neko drugo dovolj hitro obliko transporta, se strinjam da to naredijo, do takrat pa delajo samo kaos tistim ki se vozijo iz npr. Kranja v službo v smeri centra.

Da ne omenim da je električni avto bistveno bolj nevaren v peš conah oziroma tam kjer skačejo pesci gor in dol,saj ni slišen, kako pa večina peščev pogleda levo desno pa mislim da vsi vemo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ja v redu, ampak saj jih niso zožali zaradi EV-jev, napisal si pa, kot da so jih. Jaz pa sem napisal, da če so jih že, da se jih lahko pouporabi še za kaj drugega kot le za avtobuse in taksije.

Peš conah? Hočeš reči, da je Slovenska cesta peš cona? Nazadnje, ko sem bil tam, po Slovenski še vedno vozijo avtobusi in taksiji.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ta argument, da se avta ne sliši je tako za lase privlečen da bolj ne more biti, že določeni bencinarji pred 20 leti so bili tako tihi, da se pri peš hitrosti praktično ni slišalo motorja. Če so vsi pešci navajeni slišati dizel traktor potem to ni problem samo EV-jev ampak vseh uglajenih bencinskih motorjev. In stavim glavo da slepa oseba čisto lepo sliši vsak EV, kotalenje gum se kar močno sliši, pa še kakšna višja frekvenca zraven (el. motor, inverter, razne pumpe, kompresor klime).

Ta slišnost avta je bolj izgovor, saj se pešci tudi ne mečejo pod kolesarje, ki se velikokrat vozijo po istih površinah in so res neslišni.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Mislim, da si Pepejev post prebral z izključenim sarkazem-detektorjem.
wink-1.gif
Točno
smile-1.gif
.
Če želimo takoj čisti zrak, je seveda daleč najbolj smiselno, da uvedemo posebne bolj pretočne steze za klasično gnane avtomobile, ki bodo tako manj onesnaževali zrak. Električno gnani tako ali tako nič ne onesnažujejo, če stojijo v koloni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Imaš prav. Tiste avtomobile in stare TAMove tovornjačke, ki najbolj onesnažujejo in bljuvajo dizel saje, je potrebno dati na najhitrejši pas (po možnosti na rumeni pas), da kar najhitreje pridejo do cilja in s tem čim manj onesnažujejo zrak ljudi v mestih.

bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Mislim, da si Pepejev post prebral z izključenim sarkazem-detektorjem.
wink-1.gif
Točno
smile-1.gif
.
Če želimo takoj čisti zrak, je seveda daleč najbolj smiselno, da uvedemo posebne bolj pretočne steze za klasično gnane avtomobile, ki bodo tako manj onesnaževali zrak. Električno gnani tako ali tako nič ne onesnažujejo, če stojijo v koloni.

Finta štrom avta je princip energije. Energije ne more prit iz nič, fact. Torej četudi avto laufa na štrom, mora od nekod prit energija za to elektriko, torej mora biti nekje elektrarna, ki ga proizvede. Ok, ko bomo dobili novi TEŠ, težav s količino štroma res več ne bi smelo biti, ampak glej ga zlomka, tudi elektrarna ni okolju prijazna.

Torej je čisto vseeno če se nekdo vozi na štrom (vseeno je nekje "nekaj" ki proizvaja elektriko in škodi okolju) ali na bencin (kjer je pač direktno viden vpliv na okolje), razlika je edino proti tistim res orenk starimi avtomobili, ki pa so res manj prijazni do okolja.