Peak Power? Mogoče veš, kako deluje Ampera?
No, ti bom razložil. Ko je zunanja temperatura pod -4°C (oz. pod -10°C za Ampero MY2013+), zalaufa bencinski motor, ki deluje pri cca. 1400 vrtljajih. Ti se še vedno voziš na elektriko iz baterije, odvečna toplota bencina segreva hladilno tekočino, vrtenje motorja pa shranjuje v baterijo.
Ko hladilna tekočina doseže cca. 75°C odpre ventil toka hladilne tekočine v radiator za gretje kabine, MNI (ICE) pa ugasne. MNI (ICE) prižge ponovno šele, ko temperatura hladilne tekočine pade na 45°C in zagreje hladilno tekočino nazaj na 75°C, ko ponovno ugasne MNI (ICE). In tako ponavlja vajo.
Upam, da sem napisal razumljivo.
No, ti bom razložil. Ko je zunanja temperatura pod -4°C (oz. pod -10°C za Ampero MY2013+), zalaufa bencinski motor, ki deluje pri cca. 1400 vrtljajih. Ti se še vedno voziš na elektriko iz baterije, odvečna toplota bencina segreva hladilno tekočino, vrtenje motorja pa shranjuje v baterijo.
Ko hladilna tekočina doseže cca. 75°C odpre ventil toka hladilne tekočine v radiator za gretje kabine, MNI (ICE) pa ugasne. MNI (ICE) prižge ponovno šele, ko temperatura hladilne tekočine pade na 45°C in zagreje hladilno tekočino nazaj na 75°C, ko ponovno ugasne MNI (ICE). In tako ponavlja vajo.
Upam, da sem napisal razumljivo.
Nazadnje urejeno: