Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ravnokar sem govoril z znancem, ki je teden nazaj kupil rabljeno (testno?) Ampero pri AH Moste.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Levo je moja, desno njegova. Imela je vašo nalepko (malo se je celo vidi), pa AvantCar-ovo registrsko tablico, tako da jo ima verjetno od AvantCar-a, pa se nisva najbolje razumela. Je pa verjetno AvantCar od vas kupil Ampero:
Mislim pa, da jo ima v operativnem lizingu. Je pa sodelavec od tega, ki te je danes klical za ta petek in soboto
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Namreč FYI, testna Ampera se prodaja lahko šele po 3 letih zaradi subvencije, v primeru predčasne prodaje je treba vrnit subvencijo ter naslednjih 10 let nimas moznosti zahtevati bilokatero subvencijo.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Namreč FYI, testna Ampera se prodaja lahko šele po 3 letih zaradi subvencije, v primeru predčasne prodaje je treba vrnit subvencijo ter naslednjih 10 let nimas moznosti zahtevati bilokatero subvencijo.
10 let? Kaj takega pa prvič slišim
Kupec se odloči prodati avto (verjetno ne kar tako,ker se ga je naveličal,ampak iz nekega tehtnega razloga),državi vrne celotno (!!) subvencijo,ta pa ga kaznuje s prepovedjo,da v naslednjih 10 letih ne sme zaprositi ponovno za subvencijo? Rad bi slišal razumno razlago te neumnosti s strani kakšnega državnega voluharja !?
Ah,v tej naši državi me res nič več ne preseneča...
Citat:
Vozilo mora najmanj tri (3) leta po izdaji odločbe o dodelitvi pomoči ostati v lasti prejemnika pomoči. Če se
ugotovi, da je prejemnik pomoči vozilo odtujil prej kot v treh letih, mora prejeta sredstva vrniti skupaj z
zakonskimi zamudnimi obrestmi in v naslednjih desetih letih od dneva kršitve ne more zaprositi za državno
pomoč. Dopustna je odpoved finančnega zakupa zaradi odkupa vozila s strani prejemnika nepovratne finančne
pomoči. Čas od odjave vozila iz prometa zaradi višje sile do dne ponovne prijave v promet se ne všteva v triletno
obdobje prepovedi odtujitve. Pri tem mora biti prejemnik ves čas lastnik oziroma, v primeru finančnega zakupa,
prvi zakupnik vozila.
Citat:
Vozilo mora najmanj tri (3) leta po sklenitvi pogodbe o dodelitvi spodbude ostati v lasti vlagatelja. Če se ugotovi, da je
prejemnik nepovratne finančne spodbude vozilo odtujil prej kot v treh letih, mora nepovratno finančno spodbudo vrniti
skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi. Dopustna je odpoved finančnega zakupa (leasinga) zaradi odkupa vozila s
strani prejemnika nepovratne finančne spodbude. V primeru odjave vozila iz prometa zaradi višje sile se tek triletnega
roka pretrga in se nadaljuje z dnem ponovne prijave v promet, pri čemer mora biti prejemnik nepovratne finančne
spodbude še vedno lastnik oziroma, v primeru finančnega zakupa, zakupnik.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zgornje velja za pravne osebe. Za fizične pa ne.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Čakaj malo...država šenka ta denar, zakaj bi ga šenkala firmam?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Čakaj malo...država šenka ta denar, zakaj bi ga šenkala firmam?
Citat:
So what do all the subsidies include? First the TAZ writes that buyers are exempt from paying Norway’s notoriously formidable 25% value added tax on the purchase of the vehicle. Moreover they are also exempt from paying the registration fees, import duties (Norway doesn’t have a domestic auto manufacturer), and buyers are allowed to deduct more expenses with e-cars when filing their income taxes. Furthermore, electric vehicle owners are exempted from paying tolls on highways and bridges.
Another perk is that electric car drivers also are free to use bus lanes in bigger cities. Everything together tallies up to big money.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Spodbude so lahko tudi nefinančne in da nekdo hitreje pride po Celovški ali Dunajski oz. po Slovenski čez Ljubljano, bi verjetno marsikoga dodatno vzpodbudilo v nakup električnega vozila.