Opel Ampera/Chevrolet Volt

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Ne, streho je vakum not potegnil, ko so se airbegi odprli
smile-1.gif


Dekle je imelo srečo, pa tudi airbagi so pomagali. Bo ok?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ravnokar sem govoril z znancem, ki je teden nazaj kupil rabljeno (testno?) Ampero pri AH Moste. Dela 100km v eno smer, 200km v službo in nazaj, v glavnem AC, polni tudi v službi. Torej cca. 2x 50km-70km/dan prihranka pri vožnji na elektriko
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Naj malo poroča koliko bo kaj šlo bencina pri taki mešani vožnji.

A je to tisti tvoj kolega, ki je z Audijem delal 50k km letno, ki naj bi mu 1.6 TDI pil ne vem koliko že?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Možno, sem pozabil.

Sem mu pa že razložil, da je v zimskih mesecih, ko potrebuje gretje, najbolje začeti vožnjo v Hold načinu, da segreje kabino z bencinom (ki bi ga tako ali tako kuril na drugem delu poti) in potem preklopi nazaj na baterijo, da kabino segreje z odvečno toploto bencina in ne z baterijo, tako da ima elektriko iz baterije le za vožnjo in ne za gretje.
Zdajle šiba v CityPark po ID kartico za polnilno postajo.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ravnokar sem govoril z znancem, ki je teden nazaj kupil rabljeno (testno?) Ampero pri AH Moste.

Aja? Pa si jo že videl da dejansko obstaja?
Namreč FYI, testna Ampera se prodaja lahko šele po 3 letih zaradi subvencije, v primeru predčasne prodaje je treba vrnit subvencijo ter naslednjih 10 let nimas moznosti zahtevati bilokatero subvencijo.

Testna Ampera je 100% še v Mostah,tako da te je tale znanec malce okol prinesel...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Levo je moja, desno njegova. Imela je vašo nalepko (malo se je celo vidi), pa AvantCar-ovo registrsko tablico, tako da jo ima verjetno od AvantCar-a, pa se nisva najbolje razumela. Je pa verjetno AvantCar od vas kupil Ampero:



Mislim pa, da jo ima v operativnem lizingu. Je pa sodelavec od tega, ki te je danes klical za ta petek in soboto
wink-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Levo je moja, desno njegova. Imela je vašo nalepko (malo se je celo vidi), pa AvantCar-ovo registrsko tablico, tako da jo ima verjetno od AvantCar-a, pa se nisva najbolje razumela. Je pa verjetno AvantCar od vas kupil Ampero:



Mislim pa, da jo ima v operativnem lizingu. Je pa sodelavec od tega, ki te je danes klical za ta petek in soboto
wink-1.gif

Torej jo je vzel v najem od Avantcar d.o.o. in to je to, kupil je verjetno ni,ker dvomim da se je avantcar odpovedal subvenciji.

http://www.avantcar.si/si/rentacar/opel-ampera-2013
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Namreč FYI, testna Ampera se prodaja lahko šele po 3 letih zaradi subvencije, v primeru predčasne prodaje je treba vrnit subvencijo ter naslednjih 10 let nimas moznosti zahtevati bilokatero subvencijo.

10 let? Kaj takega pa prvič slišim
shocked-1.gif

Kupec se odloči prodati avto (verjetno ne kar tako,ker se ga je naveličal,ampak iz nekega tehtnega razloga),državi vrne celotno (!!) subvencijo,ta pa ga kaznuje s prepovedjo,da v naslednjih 10 letih ne sme zaprositi ponovno za subvencijo? Rad bi slišal razumno razlago te neumnosti s strani kakšnega državnega voluharja !?
Ah,v tej naši državi me res nič več ne preseneča...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Namreč FYI, testna Ampera se prodaja lahko šele po 3 letih zaradi subvencije, v primeru predčasne prodaje je treba vrnit subvencijo ter naslednjih 10 let nimas moznosti zahtevati bilokatero subvencijo.

10 let? Kaj takega pa prvič slišim
shocked-1.gif

Kupec se odloči prodati avto (verjetno ne kar tako,ker se ga je naveličal,ampak iz nekega tehtnega razloga),državi vrne celotno (!!) subvencijo,ta pa ga kaznuje s prepovedjo,da v naslednjih 10 letih ne sme zaprositi ponovno za subvencijo? Rad bi slišal razumno razlago te neumnosti s strani kakšnega državnega voluharja !?
Ah,v tej naši državi me res nič več ne preseneča...

Zgornje velja za pravne osebe. Za fizične pa ne. Je pa tudi to zame novica. Do sedaj sem vedno bral razpise le za fizične osebe.

http://www.ekosklad.si/pdf/SUB2013/21SUB-EVPO13_JavniPoziv_URL13.pdf

Citat:
Vozilo mora najmanj tri (3) leta po izdaji odločbe o dodelitvi pomoči ostati v lasti prejemnika pomoči. Če se
ugotovi, da je prejemnik pomoči vozilo odtujil prej kot v treh letih, mora prejeta sredstva vrniti skupaj z
zakonskimi zamudnimi obrestmi in v naslednjih desetih letih od dneva kršitve ne more zaprositi za državno
pomoč.
Dopustna je odpoved finančnega zakupa zaradi odkupa vozila s strani prejemnika nepovratne finančne
pomoči. Čas od odjave vozila iz prometa zaradi višje sile do dne ponovne prijave v promet se ne všteva v triletno
obdobje prepovedi odtujitve. Pri tem mora biti prejemnik ves čas lastnik oziroma, v primeru finančnega zakupa,
prvi zakupnik vozila.

V besedilu za fizične osebe tega teksta ni: http://www.ekosklad.si/pdf/SUB2013/20SUB-EVOB13_JavniPoziv_url13.pdf

Citat:
Vozilo mora najmanj tri (3) leta po sklenitvi pogodbe o dodelitvi spodbude ostati v lasti vlagatelja. Če se ugotovi, da je
prejemnik nepovratne finančne spodbude vozilo odtujil prej kot v treh letih, mora nepovratno finančno spodbudo vrniti
skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi. Dopustna je odpoved finančnega zakupa (leasinga) zaradi odkupa vozila s
strani prejemnika nepovratne finančne spodbude. V primeru odjave vozila iz prometa zaradi višje sile se tek triletnega
roka pretrga in se nadaljuje z dnem ponovne prijave v promet, pri čemer mora biti prejemnik nepovratne finančne
spodbude še vedno lastnik oziroma, v primeru finančnega zakupa, zakupnik.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zgornje velja za pravne osebe. Za fizične pa ne.

To je velika neumnost države,da sprejema take zakone. Namesto da po pospeševali trg rabljenih električnih vozil (kar bi posledično pospešilo tudi prodajo novih),ga zavirajo!?
Avtohiše ponavadi prodajajo testna vozila po 3 do 6 mesecih,v primeru Ampere pa jo morajo imeti 3 leta v svoji lasti.Torej namesto da bi prišlo na slovenski trg vsakih 3 do 6 mesecev kakih 5 testnih Amper (in se hkrati registriralo 5 novih Amper!!),jih avtohiše sedaj držijo v svoji testni floti. Ne vem kako imajo to v drugih državah,ampak ta princip res ni ok! Moje mnenje je tudi,da si s tem naša država pljuva v lastno skledo!
Sprejeli so zakon,ki škoduje vsem,tako pravnim osebam,kot sami državi!
uf-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Čakaj malo...država šenka ta denar, zakaj bi ga šenkala firmam? Logično je za posamezniki 35k velik zalogaj in je vsak euro dobrodošel. Zakaj pa bi firma rabila subvencijo, pa mi ni jasno, razen seveda za lasten vozni park.

Jaz firmam sploh ne bi dal subvencije, bogemu narodu pa bi je dal še več na račun tega.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pa kakorkoli gledaš to subvenicijo je to 100% ugodnost samo za proizvajalca vozila in bi bilo čisto vseeno, če bi država (itak EU) dala proizvajalcu direktno to subvencijo za vsako prodano vozilo. Proizvajalec da na trg itak ceno tako kot upa, da bo kupec pripravljen plačat, če proizvajalec ve da kupec dobi 4k € subvencije je jasno, da bo to dejstvo pri oblikovanju cene upošteval.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Čakaj malo...država šenka ta denar, zakaj bi ga šenkala firmam?

Zaradi podobnih,kot si ti,pa smo,kjer smo....preprosto ne razumeš,ali pa nočeš razumet,kako zadeve v praksi funkcionirajo!
Država nič ne šenka firmam,samo DDV-ju se delno odreče (pa še to vprašanje,ker verjetno gre za evropska sredstva).
S tem,da bi firmam (avtohišam,rent-a-car firmam...) država omogočila,da bi avto prodale prej kot v 3 letih,bi pospešila trg novih in rabljenih električnih vozil (in imela hkrati tudi država več od tega!).
Kako tega ne razumeš?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Čakaj malo...država šenka ta denar, zakaj bi ga šenkala firmam?

Takole se to dela.

Electric Car Is No. 1 Seller In Norway 2 Months In Row!! (Thanks To Subsidies Totaling Over $90,000 Per Car)

Citat:
So what do all the subsidies include? First the TAZ writes that buyers are exempt from paying Norway’s notoriously formidable 25% value added tax on the purchase of the vehicle. Moreover they are also exempt from paying the registration fees, import duties (Norway doesn’t have a domestic auto manufacturer), and buyers are allowed to deduct more expenses with e-cars when filing their income taxes. Furthermore, electric vehicle owners are exempted from paying tolls on highways and bridges.

Another perk is that electric car drivers also are free to use bus lanes in bigger cities. Everything together tallies up to big money.

EV vozila pri nas bi lahko dobila EV vinjete, s katerimi bi lahko vozila po rumenih pasovih, če je Slovenska odprta za avtobuse in taxi-je, bi lahko bila odprta tudi za električna vozila,...

Spodbude so lahko tudi nefinančne in da nekdo hitreje pride po Celovški ali Dunajski oz. po Slovenski čez Ljubljano, bi verjetno marsikoga dodatno vzpodbudilo v nakup električnega vozila.
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Spodbude so lahko tudi nefinančne in da nekdo hitreje pride po Celovški ali Dunajski oz. po Slovenski čez Ljubljano, bi verjetno marsikoga dodatno vzpodbudilo v nakup električnega vozila.

Ja prav gotovo, potem že raje tvega kazen z Audijem, Bmwjem, Renojem, Oplom ali pa bilokaterim drugem.
crazy1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Recimo, v Kaliforniji je HOV nalepka in s tem možnost vožnje po HOV lane-u marsikoga vzpodbudila v nakup PiP-a, Volt-a, Leaf-a.