Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Za bolj pameten sistem uporabe baterije in bencina bi bila edino potrebna bolj pametna navigacijska naprava, ampak to spet od voznika zahteva, da vsakič vpisuje notri cilj, tudi če že na pamet pozna pot. Preprosta destinacija bi bila še ok, ampak kdaj izlet vključuje več vmesnih ciljev, pa mogoče bi kakšen vmesni cilj izkoristil za polnjenje, kdo bo vse to tapkal v navigacijo?

Iz tvojih ust v božja ušesa
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Še poročilo z včerajšnje vožnje na Ecartec v Muenchen. Šli smo z mojo Ampero (od vožnje gor grede nimam specifičnih fotk, le za nazaj in overall, ampak v obe smeri je bila poraba tam tam):

Hitrost vožnje:


Detaljna poraba na poti nazaj:


Overall poraba:


Z Modelom S, po moji oceni, ne bi prišli gor z enim polnjenjem (razen če bi bili v puhovkah in kapah in treh parih nogavic), saj je bilo zjutraj v Ljubljani 4°C, čez Alpe 2°C in bi gretje porabilo toliko elektrike, da bi morali vmes polniti. Mi smo kabino segreli z vožnjo na bencinski motor, elektrika je bila izključno le za vožnjo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hitrost vožnje vidiš na prvi slikci. Barva nakazuje hitrost. Poglej si skalo, ki nakazuje hitrost po GPS-u. Večina vožnje je bila 130km/h po GPS-u, to je 136km/h po števcu.

Je bila pa sama AC. Neue Messe je ob Muenchenski obvoznici, štart pa je bil pred SparKasse pri Mercatorju v Šiški, kjer je Simon dal polniti Leaf-a.

P.S.: Ne smeš računati celotno pot, da deliš s časom, ker smo se vmes še ustavljali za pretegniti noge. Npr. nazaj grede v McDonaldsu ob AC, ampak takrat Torque aplikacije nisem ugašal, zato je ta čas zajela v celoten čas vožnje.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
No ja...130...brez zamere, ampak pri takih hitrostih po AC ima moj dizel tudi porabo 5.0

wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ja no sej. Tukaj imaš dokaz, da ima lahko tudi bencinar tako porabo kot dizelaš. Ampak, tvoj dizelaš pa nima overall Lifetime porabe 0.7l/100km
wink-1.gif


Kar hočem povedati je to, da je tudi v bencinskem načinu Ampera tako dober avto, kot so dizelaši.
Seveda, v električnem je to razred zase.

Torej dejansko best of both worlds.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Jest pa to en mal drugače zastopim.

Kot si razlagam zgornje slike se Ampera skupaj z elektromotorjem, kot bencinom obnaša kot dizelaš, ker ti si na poti naredil cca 160 km na elektriko, ostalo na bencin in je poraba 5.1L. V to povprečno porabo te poti so všeteti vsi kilometri (tako elektrika kot bencin). In skupek obojega se približa dizlu, samo vožnja na bencin je verjetn poraba višja. To je recimo dokaz dejanske porabe in realne vrednosti takega vozila na dolgi poti. Če uporabljaš Ampero večino na takih poteh se verjetn ne izplača glede na ceno primerljivega vozila z dizelskem motorjem. Če so pa take poti redke, mestna "drkarija" pa večinska, takrat pa pride takšno vozilo še kako do izraza.

Je pa zelo zanimivo, kako so novi bencinarji boljši pri porabi, praktično skoraj enako spijejo kot dizli in je res treba dober razmislt kaj se bolj splača. Čist en domač primer. Fotr si je pred dvigom DDV omislil novega "Tasovca" serije 7 z 1.4 TSI motorjem. Life time poraba po cca. 5000km je 6.6 litra. S tem, da je od tega 4000 km mestne vožnje, ostalo relacije večina po avtocesti. Recimo na 140 tempomat po AC se motorček vrti z cca 3100 obrati, poraba pa med 5.7 in 6.2, odvisno ali teren visi, se dviguje itd. Če ravn vzamemo golfa je z navedenim motorjem "mercedes" proti 1.6 tDI. Vleče dosti boljše in bolj zvezno, 6 prestav. Pri 160 na uro ni slišati ne motorja in ne vetra. Recimo 1.6 TDI, je nad 120 traktor in se dejansko ne more primerjati z tem, (samo 5 prestav). Dizla smo meli na testu pred nakupom in je poraba pri takšnih vožnjah bila praktično enaka, s tem da kvaliteta vožnje pa ene 2 stopničke nižje, pa še avto je dražji. verjetno je 2.0 TDI boljši, ampak za cca 10K - 15K km na leto, ki jih bo foter prevozil je razlika v ceni prevelika. Ne amortizira se nikoli, pa še zaradi mestne vožnje je velika možnost problemov z DPF, cena popravil pa sega v nebo. Sicer sem malo offtopic zabluzil, ampak navsezadnje to tudi malo sodi v okolju prijazna vozila.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
No ja...130...brez zamere, ampak pri takih hitrostih po AC ima moj dizel tudi porabo 5.0

wink-1.gif

Ja,moj tudi...
Ampak v čem je fora te ugotovitve? Da je na zelo dolge razdalje (400+ km) dizel enakovreden ali boljši? Ja,verjetno v tem primeru res...
Zakaj se raje na "pohvališ",koliko ti tvoj dizel popije na vsakodnevne krajše razdalje?
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Ne kaj dosti več, ker imam cca 99% vožnje po AC
wink-1.gif


Če pa bi imel 99% mestne vožnje pa verjetno sploh avta ne bi imel ali pa bi imel kak kinder jajček
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
@Darjan

Vsak ima svoje potrebe po prevozu in nekomu pač to odgovarja. To da nebi imel vozila je smešno ali pa mali jajček za po mestu. Res je za samskega človeka, ki cele dneve dela je tako OK. Ko je pa treba 3 čl. familijo na morje pelat se pa zadeve zakomplicirajo. Ampera je velikostni rang Golf, Megane, astra, itd. Vozila te velikosti z lahkoto pokrijejo potrebe 3 članske družine. Če pa primerjaš cene in stroške 2 avtov pri hiši si pa že blizu Ampere, ki lahko pokrije potrebe po obeh(če seveda ne rabiš 2 vozi)l. Cena ena recimo golfa, pa upa ali polota skupaj nanese že približno ceno ampere. Ne rečem, če bi bla recimo za kakih dobrih pet tisočakov cenejša bi bla pa ultimativno vozilo.

Nekako to velja za nekega povprečnega slovenceljna, če si pa kakšnega foha podobnega dostavljalcem, trg. potnikom itd ki dnevno narediš veliko kilometrov in si na terenu v vsakem vremenu brez izjeme in izgovorov, je pa zame samo ena rešitev ki sliši na ime SUBARU. Evropska konkurenca za pogon v vseh razmerah, pa nenazadnje tudi po vzdržljivosti mu ne seže do kolen.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
No darjan, rad bi tebe videl s 130 kmh povprečjem po BC in na njem podabo 5.0. Na AC kljub temu da če se trudiš voziti okrog 130 kmh ali celo 140 kmh, boš izredno težko imel povprečje kaj več kot 100 kmh. In ja pri taki povprečni je 5.0 l dosegljiv rezultat, pri 130 povprečju po BC pa praktično nemogoče s katerokolim vozilom za 5 oseb.
 

Zelenec

Pripravnik
@ map

Ne imeti vozila ni smešno ampak modro, če ga ne potrebuješ več kot nekajkrat letno. Takrat rentaš. Smešno je kvečjemu primerjati Ampero s seštevkom dveh drugačnih vozil.

Moje skromno mnenje: Ampera je odličen avto, ki pa je za to, kar nudi, morda res malo predrag. Nudi najboljše in hkrati najslabše od obeh tehnologij pogona. To je eden od razlogov, da jih je na slo-cestah samo 11, od tega v lasti fizičnih oseb samo 2.

Moj e-avtomobilček ima ravno tako 4 sedeže, cena je bila več kot pol nižja kot je scolal Andy, e-doseg skoraj dvakrat daljši. Zlahka se naša tričlanska družina odpravi kamorkoli po Sloveniji. Ko pa nekajkraj letno potrebujem res velik doseg in več prostora v avtu, preprosto zamenjam avto s kom, ki je vesel, da lahko tiste dni vozi na elektriko.

Tak način sploh ni kompliciran, pravzaprav je veliko cenejši in enostavnejši kot imeti dva avta ali pa v enem avtu prevažati in vzdrževati klasični motor zaradi občasnih daljših poti.

Zelo cenim Andyja, ki o svojem avtu ve več kot vsi slovenski prodajalci skupaj in svoje znanje nesebično podaja manj ukim.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Young Woman In Chevy Volt Minimally Hurt After Drunk Driver Smashes and Rolls Her Car

668xNxVoltcrash2.jpg.pagespeed.ic.TLYelkvZK3.jpg


Voltcrash1.jpg


Citat:
Since it was launched December 2010, the Chevrolet Volt has garnered top crash test marks by the U.S. government and Insurance Institute of Highway Safety, but a recently mangled Volt offered graphic evidence of its safety potential.

The compact “extended-range” electric vehicle has extra heft from its battery that – combined with sound structural engineering – has let it do almost as well in tests as larger class vehicles, and this was put to the test when a drunk driver smashed into a 20-year-old woman in California.

Following is a explanatory letter posted to the GM-Volt.com Web site:

Citat:

John Hughes
Chevrolet Volt Marketing & Promotions Manager

Hi Mr. Hughes,

I got your name from my Volt Dealer here in Orange County, CA.

I bought a 2013 Volt in November 2012 for my 20 year old daughter Caroline and we all loved it.

I have a Porsche 911s and a BMW 740il. The Volt was our favorite car to drive.

On August 3rd, a drunk driver hit Caroline from the right rear traveling in the same direction.

The drunk driver hit our Volt so hard it knocked the Volt off the road down a 15 foot embankment.

Caroline in the Volt rolled several times down the embankment before hitting a tree.

Caroline was taken by ambulance to a local hospital where she suffered only a black eye, arm lacerations and stitches to her left foot. Our Farmers insurance adjuster said he never saw a car that mangled without a fatality.

We are grateful to you and GM for making the Volt so safe. The fact that Caroline survived that crash was a miracle from God and the 10 Volt airbags. I am in the middle of buying another Volt right now and thought you would like to share this story with anyone else at GM or with any potential Volt buyers.

Dr. Kerry Johnson
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Aha, torej če ne bi bilo toliko airbagov, vključno s tistim okoli glave, pravita, da bi jo enako odnesla. Torej so airbagi skoraj brez veze in preizkusi trkov z glavo ob airbage, brezvezni.

 
Nazadnje urejeno:

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
To nima veze z airbagi, je zgolj čista sreča.
Pa kakšna sreča no?
bonk.gif
Iz slik se lepo vidi, da je potniška kabina ostala praktično nepoškodovana. To je lahko le rezultat načrtovanja vozila in izdelave. Energija trka, katera bi lahko poškdovala potnike se je lepo porazdelila okoli kabine (zato je pločevina tako zmečkana), zračne blazine pa so preprečile poškodbe potnikov zaradi udarcev.

PS- srečo si imel pri: fičih, jugecih, spačkih, katrcah, minijih, bolhah...da si ostal nepoškodovan ob trku s kakšno večjo mušico.