Jest pa to en mal drugače zastopim.
Kot si razlagam zgornje slike se Ampera skupaj z elektromotorjem, kot bencinom obnaša kot dizelaš, ker ti si na poti naredil cca 160 km na elektriko, ostalo na bencin in je poraba 5.1L. V to povprečno porabo te poti so všeteti vsi kilometri (tako elektrika kot bencin). In skupek obojega se približa dizlu, samo vožnja na bencin je verjetn poraba višja. To je recimo dokaz dejanske porabe in realne vrednosti takega vozila na dolgi poti. Če uporabljaš Ampero večino na takih poteh se verjetn ne izplača glede na ceno primerljivega vozila z dizelskem motorjem. Če so pa take poti redke, mestna "drkarija" pa večinska, takrat pa pride takšno vozilo še kako do izraza.
Je pa zelo zanimivo, kako so novi bencinarji boljši pri porabi, praktično skoraj enako spijejo kot dizli in je res treba dober razmislt kaj se bolj splača. Čist en domač primer. Fotr si je pred dvigom DDV omislil novega "Tasovca" serije 7 z 1.4 TSI motorjem. Life time poraba po cca. 5000km je 6.6 litra. S tem, da je od tega 4000 km mestne vožnje, ostalo relacije večina po avtocesti. Recimo na 140 tempomat po AC se motorček vrti z cca 3100 obrati, poraba pa med 5.7 in 6.2, odvisno ali teren visi, se dviguje itd. Če ravn vzamemo golfa je z navedenim motorjem "mercedes" proti 1.6 tDI. Vleče dosti boljše in bolj zvezno, 6 prestav. Pri 160 na uro ni slišati ne motorja in ne vetra. Recimo 1.6 TDI, je nad 120 traktor in se dejansko ne more primerjati z tem, (samo 5 prestav). Dizla smo meli na testu pred nakupom in je poraba pri takšnih vožnjah bila praktično enaka, s tem da kvaliteta vožnje pa ene 2 stopničke nižje, pa še avto je dražji. verjetno je 2.0 TDI boljši, ampak za cca 10K - 15K km na leto, ki jih bo foter prevozil je razlika v ceni prevelika. Ne amortizira se nikoli, pa še zaradi mestne vožnje je velika možnost problemov z DPF, cena popravil pa sega v nebo. Sicer sem malo offtopic zabluzil, ampak navsezadnje to tudi malo sodi v okolju prijazna vozila.