Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Uspeh Leaf-a je v tem, da so štartali lokalno proizvodnjo za USA in Evropo. To jim je znižalo stroške in posledino znižali ceno Leaf-a.

GM pa se je šel toliko patriotistične note, češ, dobili smo državni bailout loan, izdelava mora ostati v USA, drugače bi jih požrli in jih to cenovno tepe, namesto, da bi za Evropo izdelovali Ampero direkt pri Oplu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.463
10.695
113
no SJTV se je zaplezal..dejstvo je da je Ampera predraga, to kar eni čebulimo že skoz, pa potem izpademo nazadnjaki in ne vem kaj še vse.. Dejansko je pa to res in čisto po kmečki logiki to pač ne gre.

Če delajo izgubo z vsakim avtom, pomeni, da je proizvodnja predraga (kar je seveda nelogično, če pri Voltu proizvodnja štima).. Neke računovodske izkaze in ostale BS teorije pa lahko uporabite kje drugje oz. za koga drugega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Oooo končno
smile-1.gif
Hvala, da si povedal!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Akerson looking for 20 percent more range from next-gen Chevy Volt

Citat:
The Chevrolet Volt's 38-mile electric range leaves something to be desired, despite being able to run nonstop for hundreds more miles when the range-extending gasoline generator kicks in. General Motors CEO Dan Akerson has recognized this and let slip that he wants to see the next-generation Volt get a significant electric-range increase, Bloomberg reports in a recorded interview with Akerson. The CEO says significant to him means 20 percent - "50 to 60 miles, or more," he adds - and remarks that the range improvement could be a reality in three or four years. It's a much bigger deal than the mid-cycle increase that the 2013 Volt got: three electric miles thanks to a half-kWH battery capacity increase.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Eto, javljam se s Paga. Lansko leto smo naredili iz Domžal do Paga 276km in imeli povprečno porabo 3.8l/100km, letos smo naredili 250km do Prizne in imeli porabo 2.7l/100km, s tem, da sem imel baterije za še 22km, torej do destinacije. Ampak, v soboto zjutraj je bila od Rijeke do dol močna burja, tako da ko sem videl, kako je premetavalo mali trajekt (Sv. Juraj je bil parkiran ne vem zakaj) po Velebitskem kanalu, da so valovi špricali čez palubo, sem se odločil, da gremo naokoli, čez Maslenice. Torej, šli smo nazaj do magistrale in naokoli. Naredili smo skupno 410km in imeli povprečno porabo 3.8l/100km brez kakršnegakoli vmesnega polnjenja.
Ob priložnosti prilimam še fotko porabe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ugibanja o tem, kakšen je ta novi motor, so nepotreba. Aluminijasti trivaljnik, 1.0, 115 konjev. Motor bo predstavljen v Frankfurtu. Ziher bo varčnejši, predvsem pa je manjši in lažji od sedanjega 1.4 atmosferca (za o tem, da je zmogljivejši, niti ne govorimo).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Eto, javljam se s Paga. Lansko leto smo naredili iz Domžal do Paga 276km in imeli povprečno porabo 3.8l/100km, letos smo naredili 250km do Prizne in imeli porabo 2.7l/100km, s tem, da sem imel baterije za še 22km, torej do destinacije. Ampak, v soboto zjutraj je bila od Rijeke do dol močna burja, tako da ko sem videl, kako je premetavalo mali trajekt (Sv. Juraj je bil parkiran ne vem zakaj) po Velebitskem kanalu, da so valovi špricali čez palubo, sem se odločil, da gremo naokoli, čez Maslenice. Torej, šli smo nazaj do magistrale in naokoli. Naredili smo skupno 410km in imeli povprečno porabo 3.8l/100km brez kakršnegakoli vmesnega polnjenja.
Ob priložnosti prilimam še fotko porabe.

Eto, obljuba dela dolg. Dol smo šli trije - 2 odrasla + 1 otrok + poln prtljažnik prtljage. Do Prizne smo imeli porabo 2.7l/100km, a smo zaradi premočne burje šli čez Masline in smo imeli skupno porabo sledečo:



Nazaj je šla z nami še babica, tako da smo bili 3 odrasli + otrok + poln prtljažnik prtljage in smo imeli porabo sledečo:



Vmesnih polnjenj ni bilo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
@Andy

Glede na elektro domet na tvoji amperi, si jo med potjo polnil, al je uspelo regenerirat toliko elektrike, kajti na poti dol je domet skoraj dvojen, na poti domov pa cca 1.5 dometa na elektriko. Te rezultati so odlični
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Na poti je nisem nič polnil.

Kombiniral sem, kdaj sem uporabljal HOLD mode. Npr. na ICE sem večino vozil po avtocesti (130km/h in seveda, ko je bila baetrija prazna), na elektriko pa izven avtoceste.
Npr. po AC od Jelšan pa do Crikvenice, ki se v glavnem spušča, sem vozil na elektriko, zato tudi tako velik električni doseg in tega dela AC je kar konkretno kilometrov.
Ali pa, ko se spuščaš z magistrale proti Prizni, sem ga dal nazaj na elektriko, je zregeneriral ogromno in še kilometri so se šteli k električnemu dosegu, ko pa sem se odločil, da gremo naokoli, sem nazaj proti magistralki (klanec navzgor) šel na bencin in ne na elektriko.

Res sem bil zelo presenečen, kako mi je uspelo tako izboljšati porabo na relaciji Domžale-Prizna, ker lansko leto smo imeli na isti relaciji porabo 3.8l/100km, letos pa 2.7l/100km. Na žalost nisem naredil fotke porabe, ker sem imel toliko dela z burjo. Je tako pihalo, da sem komaj odprl voznikova vrata.

Verjetno je izkušnja z nižanjem porabe podobna kot pri voznikih Priusov, kjer ko avto dodobra poznaš in ga znaš maksimalno izkoristiti, da je rezultat boljši.

Z Ampero sem res zelo zadovoljen. Seveda ima svoje negativne strani, npr. touch gumbi ali pa premajhne ikonce za klimo na sredinskem touch screenu, ampak kar se pa tiče uporabnosti, pa meni avto zelo leže.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Odlični rezultati, ko bi bla ta stvarca pr nas mal cenejša, bi bla definitivno vredna denarja. Bi pa priporočal inženirjem za prihodnjo generacijo elektro/hibrid vozil, da bi zboljšali avtomatizacijo programov. Ti si pač zanesenjak in veš kaj delaš, zato si tudi kombiniral programe ob pravem trenutku. En ata bo se pa sam pelal in potem ko elektrike več ne bo bo pel bencin, tam bi bla poraba večja. Tak tle je še fore za razvoj. Recimo da bi pač avto sam preklapljal glede na naklon, položaj stopalke, potrebo po navoru moči itd. Bi blo še bolj vsesplošno uporabno z nizko porabo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tako je. Npr. ena od takih for je, da če veš, da boš peljal na tako razdaljo, kjer boš tako ali tako vozil tudi na bencin, da avto že na začetku vožnje daj v HOLD mode, da teče bencinski motor, da kabino zagreješ z odvečno toploto bencinskega motorja, ne pa z elektriko iz baterije. In ko je kabina zagreta, ga daš nazaj na elektriko, da avto le dogreva kabino. Dokler je temperatura hladilne tekočine nad 45°C (to vidim v Torque-u), dogreva kabino še iz hladilne tekočine, ko pade pod to temperaturo, se vključi elektro grelec, ampak za dogrevanje porabi veliko manj, kot ko moraš ogreti kabino iz nič na 23.5°C.

Seveda, če je tvoj cilj v dosegu elektriko, voziš celo vožnjo le na elektriko in tudi ogreješ kabino z električnim grelcem.
 
Nazadnje urejeno: