Na poti je nisem nič polnil.
Kombiniral sem, kdaj sem uporabljal HOLD mode. Npr. na ICE sem večino vozil po avtocesti (130km/h in seveda, ko je bila baetrija prazna), na elektriko pa izven avtoceste.
Npr. po AC od Jelšan pa do Crikvenice, ki se v glavnem spušča, sem vozil na elektriko, zato tudi tako velik električni doseg in tega dela AC je kar konkretno kilometrov.
Ali pa, ko se spuščaš z magistrale proti Prizni, sem ga dal nazaj na elektriko, je zregeneriral ogromno in še kilometri so se šteli k električnemu dosegu, ko pa sem se odločil, da gremo naokoli, sem nazaj proti magistralki (klanec navzgor) šel na bencin in ne na elektriko.
Res sem bil zelo presenečen, kako mi je uspelo tako izboljšati porabo na relaciji Domžale-Prizna, ker lansko leto smo imeli na isti relaciji porabo 3.8l/100km, letos pa 2.7l/100km. Na žalost nisem naredil fotke porabe, ker sem imel toliko dela z burjo. Je tako pihalo, da sem komaj odprl voznikova vrata.
Verjetno je izkušnja z nižanjem porabe podobna kot pri voznikih Priusov, kjer ko avto dodobra poznaš in ga znaš maksimalno izkoristiti, da je rezultat boljši.
Z Ampero sem res zelo zadovoljen. Seveda ima svoje negativne strani, npr. touch gumbi ali pa premajhne ikonce za klimo na sredinskem touch screenu, ampak kar se pa tiče uporabnosti, pa meni avto zelo leže.