Opel Ampera/Chevrolet Volt

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Malo se obračate že v začaranem krogu.

Iz prispevka je pač razbrati, da sama gola cena proizvodnje, brez investicij in postavitve linije presega prodajno ceno, močno dvomim da je to res.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
No, sej to mi je čudno, ker sem prebral, da je cena proizvodnje (parts&labour) enega volta 25.000 US$.

Citat:
Cost of materials and labor were reported in a reuters article to be $24K and falling. The losing money thing has been debunked already. No new product makes money until you cover development costs, but they do make money.

http://green.autoblog.com/2013...y/#aol-comments
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.

Ampak strošek razvoja je bil že narejen pred samo produkcijo in ga ne delaš šele s prodanim avtom. Torej, če avto prodaš s samo 2K dobička, je to dobro, ker tistih 3K izgube si naredil še preden si zalaufal produkcijo.
In strošek razvoja ostane konstanten ne glede, ali kaj zdaj prodaš ali ne.

Še enkrat, to kar si ti napisal je zdrava kmečka logika. Ampak ta v računovodstvu ne pomaga.

Tudi ko kupiš avto na firmo tega stroška ne daš v knjige naenkrat (pa čeprav si ga naenkrat plačal), ampak ga amortiziraš v X letih (hkrati se ti pa osnovna sredstva in s tem tudi "vrednost firme" takoj povečajo za vrednost avta). In strošek razvoje se ravno tako "odamortizira". Prihdki niso isto kot prilivi, odhodki ne isto kot odlivi, In različne vrste prihodkov/odshodkov se v knjigah vodi različno. Računovodska črna magija, pač, ki se je pa treba držat (zato pa obstajajo računovodski standardi).

Najlažje (sicer narobe, ampak najlažje v skladu z zdravo kmečko logiko) si je predstavljat tako, kot da bi GM za razvoj Volta/Ampere vzel kredit in z vsakim prodanim avtom del odplačal. Ker ga mora recimo vrnit v petih letih, mora vsak prodan avto v teh petih letih za odplačilo kredita prinest Y denarja. Če avtov prodaš pol manj, kot si načrtoval, mora vsak od preostanih prodanih dat 2*Y denarja za odplačilo kredita (ker tega moraš v 5 letih vrnit). In zato potem vsak prodan avto "dela minus" (ker je pri njem stroškov vključno z deležem za odplačilo kredita več kot je prodajna cena, za to je pa krivo povečanje deleža za odplačilo kredita).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kontroverzen je tale citat iz članka:
Citat:
In poleg tega Opel kljub visoki ceni z vsako prodano Ampero menda dela minus - torej jim verjetno celo ustreza, da jih prodajo čim manj.

Glede na to kar pišeš jim seveda ne more ustrezati, da jih prodajo čim manj. Računovdsko pa glede na velikost proizvodnje res vsaka Ampera dela minus, ampak če jih prodajo še manj ali če prenehajo s proizvodnjo bo izguba na prodani avto seveda še večja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ja, ampak tisti stroške razvoja se, če bi nehali delat Ampere, razporeja le še na Volte (in ne bremeni Opla), recimo ... In na koncu se kar je "ostanka" vrednosti razvoje spet drugje odpiše, tako kot če bi čisto nehali delati.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.902
55
63
Ko že tako podrobno razglabljate stroške razvoja, nihče še ni omenil, da bo razvoj Volta/ Ampere zmanjšal tudi stroške nadaljnih podobnih modelov, ki ji mu bodo sledili.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Dvomim, da bodo, takšni modeli nimajo prihodnosti, so samo nekje vmes, tako kot ostali hibridi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
No, ne vem. Recimo Cadillac ELR je en tak primer, kjer se bo Voltec drivetrain tudi uporabilo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.

Vse razumem,od kmečke logike,amortizacije,pa do tvoje računovodske izgube oz.dobička,ampak....izjave,da z vsakim prodanim avtom delajo izgubo,je popolnoma nelogična! Sam si napisal (ok,približne/izmišljene cifre,nima veze) da imajo na avto 2K dobička! Torej na vsakem prodanem avtu zaslužijo,a ne? In z vsakim prodanim avtom se jim za nazaj pokriva strošek razvoja! (ali bodo kdaj pokrili strošek razvoja,je pa drugo vprašanje)
Ustreza jim torej,da jih prodajo čim več,ne pa čim manj!
(in sprašujem se,zakaj še nikoli pri Nissanu niso izjavili,da z Leafom delajo zgubo?)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Daj še 1x preberi, kaj sem napisal, ker tega, kar ti trdiš, pač nisem (površno si bral). In ne, to, ali bodo pokrili stroške razvoja ali ne ni drugo vprašanje, ker stvari pač ne gredo tako. V današnji ekonomiji so pomembni rezultati (po računovodski logiki), ker je od njih odvisna cena delnice ipd ...

Nissan pa je lahko:
- pametno tiho kljub premajhni prodaji
- prodaja po načrtih
- prodaja bolje od načrtov ...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
OK,saj po mojem oba veva za kaj gre: hočejo povedati,da s trenutno številko prodanih avtomobilov še niso pokrili stroškov razvoja. Je pa po mojem to neumna taktika,da razglašajo,da z vsakim avtom delajo izgubo,ne vem če to dobro vpliva na potencialne kupce!
V končni fazi bi po tej logiki lahko vsi proizvajalci trdili,da z nekim modelom delajo izgubo,vsaj na začetku prodaje...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
OK,saj po mojem oba veva za kaj gre: hočejo povedati,da s trenutno številko prodanih avtomobilov še niso pokrili stroškov razvoja. Je pa po mojem to neumna taktika,da razglašajo,da z vsakim avtom delajo izgubo,ne vem če to dobro vpliva na potencialne kupce!
V končni fazi bi po tej logiki lahko vsi proizvajalci trdili,da z nekim modelom delajo izgubo,vsaj na začetku prodaje...

Dokler prodajaš po planih, ne delaš izgube. Niti na začetku.

In ne, ni point v tem, da s trenutno prodanim št. avtom še niso pokrili stroškov razvoja, ampak da ob takem tempu prodaje do konca prodaje modela ne bodo pokrili stroškov. Ker so se zaplanirali pri prodaji orenk.

Pa še 1x: pozabi na kmečko logiko "strošek razvoje je že bil, zdaj ga odplačujemo s prodanimi avti". Ker ne gre tako.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Sej, a je kaj čudnega?

Koliko reklam pa zaslediš za Ampero? Tudi na gm-volt.com forumu pravijo, da za Volta ni niti reklam, niti billboard-ov.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Res si s tem delajo bolj slavo reklamo... Kdo bi pa zelel kupiti avto, ki nima prihodnosti? Razen takih, ki se veselijo, da imajo nekaj, kar je redkost
wink-1.gif
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.902
55
63

Poti

VIP titula
21. avg 2007
5.060
0
36
40
Računovodstvo ima logiko.

Sicer pa na primeru: Planirano imaš letno prodajo 10.000 avtov po PC 35.000. Planirane imaš tudi stroške (malo poenostavljeno):

Strošek razvoja: 500.000.000 - npr. razdeljen na 5 let - 100.000.000 letno (fiksni strošek)
Strošek dela: 10.000/enoto (variabilni strošek)
Strošek Materiala: 10.000/enoto (variabilni strošek)

Po predračunu bo imel letno 350.000.000 - 100.000.000-10.000*10.000-10.000*10.000 = 50.000.000 dobička

Če pa je realizirana prodaja 5.000 kom. po 35.000 eur maš pa 175.000.000-100.000.000-50.000.000-50.000.000 = -25.000.000 izgube.

Imaš z vsakim avtom 5.000 izgube. Projekt v tem primeru ni bil uspešen. Samo neuspešen projekt z 10,000,000 izgube je boljši kot neuspešen projekt z 25.000.000 izgube. In dokler je prodajna cena višja od variabilnih stroškov, je tvoj interes povečati prodajo, ker prodaja vsakega nadaljnega avta zmanjšuje izgubo oz. po doseženi točki preloma povečuje dobiček.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nissan pa je lahko:
- pametno tiho kljub premajhni prodaji
- prodaja po načrtih
- prodaja bolje od načrtov ...
Prodaja Leafov se je letošnjega Julija v primerjavi z Julijem 2012 povečala kar za 372%, kar je največ med vsemi vozili.

Vem. Ampak nalašč (da je moč aplicirat na vse avte, tudi Ampero) sem napisal 3 pravilne možnosti. Ker jokat o izgubi je napačna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Poti pravi:
Računovodstvo ima logiko.

Sicer pa na primeru: Planirano imaš letno prodajo 10.000 avtov po PC 35.000. Planirane imaš tudi stroške (malo poenostavljeno):

Strošek razvoja: 500.000.000 - npr. razdeljen na 5 let - 100.000.000 letno (fiksni strošek)
Strošek dela: 10.000/enoto (variabilni strošek)
Strošek Materiala: 10.000/enoto (variabilni strošek)

Po predračunu bo imel letno 350.000.000 - 100.000.000-10.000*10.000-10.000*10.000 = 50.000.000 dobička

Če pa je realizirana prodaja 5.000 kom. po 35.000 eur maš pa 175.000.000-100.000.000-50.000.000-50.000.000 = -25.000.000 izgube.

Imaš z vsakim avtom 5.000 izgube. Projekt v tem primeru ni bil uspešen. Samo neuspešen projekt z 10,000,000 izgube je boljši kot neuspešen projekt z 25.000.000 izgube. In dokler je prodajna cena višja od variabilnih stroškov, je tvoj interes povečati prodajo, ker prodaja vsakega nadaljnega avta zmanjšuje izgubo oz. po doseženi točki preloma povečuje dobiček.

saj to (prvi del) jim že stalno probam dopovedat.

Kar pa se tiče drugega dela: če lahko tistih 25.000.000 izgube potopiš drugje (pa po možnosti kasneje), zna biti (za upravo, delničarje in podobno) bolje, d se avto neha prodajat. Ker tistih 10 izgube (in 5.000 pri vsakem avtu) je zelo očitnih ...
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.902
55
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nissan pa je lahko:
- pametno tiho kljub premajhni prodaji
- prodaja po načrtih
- prodaja bolje od načrtov ...
Prodaja Leafov se je letošnjega Julija v primerjavi z Julijem 2012 povečala kar za 372%, kar je največ med vsemi vozili.

Vem. Ampak nalašč (da je moč aplicirat na vse avte, tudi Ampero) sem napisal 3 pravilne možnosti. Ker jokat o izgubi je napačna.
Saj niti najman nisem mislil, da si kaj narobej napisal. Hotel sem samo nakazat, kar potrjuje prodaja, da je najboljšo pot izbral Nissan s svojim Leafom. Edino, pomankljivost Leafa, to je kratek doseg, pa bodo čez leto ali dve nadoknadili z baterijami druge generacije.