Citat:
Cost of materials and labor were reported in a reuters article to be $24K and falling. The losing money thing has been debunked already. No new product makes money until you cover development costs, but they do make money.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.
Ampak strošek razvoja je bil že narejen pred samo produkcijo in ga ne delaš šele s prodanim avtom. Torej, če avto prodaš s samo 2K dobička, je to dobro, ker tistih 3K izgube si naredil še preden si zalaufal produkcijo.
In strošek razvoja ostane konstanten ne glede, ali kaj zdaj prodaš ali ne.
Citat:
In poleg tega Opel kljub visoki ceni z vsako prodano Ampero menda dela minus - torej jim verjetno celo ustreza, da jih prodajo čim manj.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
OK,saj po mojem oba veva za kaj gre: hočejo povedati,da s trenutno številko prodanih avtomobilov še niso pokrili stroškov razvoja. Je pa po mojem to neumna taktika,da razglašajo,da z vsakim avtom delajo izgubo,ne vem če to dobro vpliva na potencialne kupce!
V končni fazi bi po tej logiki lahko vsi proizvajalci trdili,da z nekim modelom delajo izgubo,vsaj na začetku prodaje...
Prodaja Leafov se je letošnjega Julija v primerjavi z Julijem 2012 povečala kar za 372%, kar je največ med vsemi vozili. Voltu se je pa zmanjšala za dobre 3%. Pri Tesli pa previdno skrivajo podatke.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nissan pa je lahko:
- pametno tiho kljub premajhni prodaji
- prodaja po načrtih
- prodaja bolje od načrtov ...
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Prodaja Leafov se je letošnjega Julija v primerjavi z Julijem 2012 povečala kar za 372%, kar je največ med vsemi vozili.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nissan pa je lahko:
- pametno tiho kljub premajhni prodaji
- prodaja po načrtih
- prodaja bolje od načrtov ...
Citat:
Uporabnik Poti pravi:
Računovodstvo ima logiko.
Sicer pa na primeru: Planirano imaš letno prodajo 10.000 avtov po PC 35.000. Planirane imaš tudi stroške (malo poenostavljeno):
Strošek razvoja: 500.000.000 - npr. razdeljen na 5 let - 100.000.000 letno (fiksni strošek)
Strošek dela: 10.000/enoto (variabilni strošek)
Strošek Materiala: 10.000/enoto (variabilni strošek)
Po predračunu bo imel letno 350.000.000 - 100.000.000-10.000*10.000-10.000*10.000 = 50.000.000 dobička
Če pa je realizirana prodaja 5.000 kom. po 35.000 eur maš pa 175.000.000-100.000.000-50.000.000-50.000.000 = -25.000.000 izgube.
Imaš z vsakim avtom 5.000 izgube. Projekt v tem primeru ni bil uspešen. Samo neuspešen projekt z 10,000,000 izgube je boljši kot neuspešen projekt z 25.000.000 izgube. In dokler je prodajna cena višja od variabilnih stroškov, je tvoj interes povečati prodajo, ker prodaja vsakega nadaljnega avta zmanjšuje izgubo oz. po doseženi točki preloma povečuje dobiček.
Saj niti najman nisem mislil, da si kaj narobej napisal. Hotel sem samo nakazat, kar potrjuje prodaja, da je najboljšo pot izbral Nissan s svojim Leafom. Edino, pomankljivost Leafa, to je kratek doseg, pa bodo čez leto ali dve nadoknadili z baterijami druge generacije.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Prodaja Leafov se je letošnjega Julija v primerjavi z Julijem 2012 povečala kar za 372%, kar je največ med vsemi vozili.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nissan pa je lahko:
- pametno tiho kljub premajhni prodaji
- prodaja po načrtih
- prodaja bolje od načrtov ...
Vem. Ampak nalašč (da je moč aplicirat na vse avte, tudi Ampero) sem napisal 3 pravilne možnosti. Ker jokat o izgubi je napačna.