Opel Ampera/Chevrolet Volt

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa če pravijo, da z vsako prodano Ampero dela minus.

Darjan slabo bere
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ampera je bolje opremljena. Že po defaultu ima usnjene sedeže + volan, alu feltne ima boljše kot Volt in so pri Voltu za doplačilo in še nekaj dodatkov.

Ko sem šel opremljat Volta na Chevrolet.com s primerljivo opremo kot Amperina me je prišlo 38k$. Če prišteješ še carino in DDV, prideš nekje na 38kEUR, ampak kot pri vsaki stvari, v USA je vse cenejše kot v EU. Tudi nemški avti, narejeni v Nemčiji, so v USA cenejši kot v EU.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampera je bolje opremljena. Že po defaultu ima usnjene sedeže + volan, alu feltne ima boljše kot Volt in so pri Voltu za doplačilo in še nekaj dodatkov.

Ko sem šel opremljat Volta na Chevrolet.com s primerljivo opremo kot Amperina me je prišlo 38k$. Če prišteješ še carino in DDV, prideš nekje na 38kEUR, ampak kot pri vsaki stvari, v USA je vse cenejše kot v EU. Tudi nemški avti, narejeni v Nemčiji, so v USA cenejši kot v EU.

7 jurjev razlike torej. Nekaj razlike odpade na značko, nekaj na "evropeizacijo", nekaj na transport ... Realno gledano je Ampera "predraga" za max 3 jurje ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Izjava da imajo z vsakim prodanim izgubo je smešna, še bolj smešna izjava je da jim ustreza, da jih prodajo čim manj.

Ste že slišali za ekonomijo obsega?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.550
927
113
Tud men ni jasno. Tolk je novic o njihovih modelih, za katere je več povpraševanja kot je bilo pričakovanj, pa so kao izgube!?
Isto tudi reklame in novice o tem, kako sta Insignia in Astra najbolj kvalitetna v svojih razredih.... No, v Nemčiji (in kje drugje) mogoče še, pri nas v Sloveniji definitivno ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Izjava da imajo z vsakim prodanim izgubo je smešna, še bolj smešna izjava je da jim ustreza, da jih prodajo čim manj.

Ste že slišali za ekonomijo obsega?

Da jih prodajajo z izgubo, namigujejo sami in tak trdi tudi večina analitikov.
Ekonomijo obsega? Pri manj kot 40 prodanih avtov na mesec na največjem evropskem trgu, kjer se sicer na mesec proda cca 250 tisoč avtov?
Lani so jih v evropi prodali cca 5.500 (na 6,5 milijona trgu, velikjo večino fleetom (kjer se proda za precej manj denarja kot fizičnim osebam).
Ekonomija obsega? Od oktobra lani do marca letos so v tovarni v Michiganu naredili manj kot 70 Amper (ostala prodaja je praznjenje skladišč), pa stvar gre še navzdol ...
Ekonomija obsega? Letos (prvih 6 mesecev) so v EVropi prodali 1000 Amper (in skoraj 5.000 Renault Zoejev, ki je najbolj prodajan). Na približno enako velike ZDA trgu (ko odšteješ pickupe) so prodali 10.000 Voltov. In tam prodaja Volta raste, v Evropi prodaja Amere pada. Opel je sicer v Evropi prodal 440 tisoč avtov, torej ampra pomeni 0,2% njihove prodaje. Ekonomija obsega, ja ...
Junija so Amper v celi Evropi prodali 179 (Renault Zoejev recimo skoraj 1.400). Ekonomija obsega.
Aja, Volta se v Evropi trenutno proda cca 5x manj kot Ampere. Tudi ekonomija obsega.

In ja, če z avtom delaš izgubo, ga pa moraš imeti v programu (zaradi imidža ipd) potem je fajn, da jih v resnici prodaš čim manj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??

Se ti zdi, da je razvoj zastonj?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??

Se ti zdi, da je razvoj zastonj?

Razvoj ni nikoli zastonj,ampak....koliko je po tvojem Opel vložil v razvoj Ampere? (glede na to,da je Ampera praktično čisti Volt)
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??

Se ti zdi, da je razvoj zastonj?
Če upoštevaš razvoj, potem vsi proizvajalci z vsakim avtom delajo izgubo, dokler pač ne prodajo dovolj avtov, da se amortizira razvoj le-tega... od tu naprej je pa potem drugačna računica...!?
Postavim hišo in v njej naredim gostilno... delam super, vsak mesec ostane okoli 10K€ (po plačilu vseh davkov in stroškov), ampak po tej logiki delam izgubo, dokler ne pokrijem investicije (recimo temu razvoj) v višini 500K€... zanimiva logika...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In ja, če z avtom delaš izgubo, ga pa moraš imeti v programu (zaradi imidža ipd) potem je fajn, da jih v resnici prodaš čim manj.

In če v tej trditvi spet upoštevamo razvoj (katerega si ti privlekel na plan), jim nikakor ne more biti v interesu, prodati čim manj... razvoj je bil strošek, ki je že narejen. Izdelava avtomobila je pa strošek, ki nastane z vsakim izdelanim (in kasneje prodanim) avtom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sam razvoj je bil skupaj z Voltom, oziroma kolikor vem je Opel bolj malo prispeval v ta razvoj, dejstvo je da imajo linijo narejeno, če so se s stroški pri vpeljavi te linije zakalkulirali je to strošek, ki je že nastal se mora gledati strošek narejenga avta samo od tu naprej, če je pa tu minus pa res ne vem, in bolje da GM kar ukine znamko Opel.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??

Se ti zdi, da je razvoj zastonj?
Če upoštevaš razvoj, potem vsi proizvajalci z vsakim avtom delajo izgubo, dokler pač ne prodajo dovolj avtov, da se amortizira razvoj le-tega... od tu naprej je pa potem drugačna računica...!?
Postavim hišo in v njej naredim gostilno... delam super, vsak mesec ostane okoli 10K€ (po plačilu vseh davkov in stroškov), ampak po tej logiki delam izgubo, dokler ne pokrijem investicije (recimo temu razvoj) v višini 500K€... zanimiva logika...

Če projekt novega avta zaštartaš s planom prodaje 10.000 in temu primerno (recimo) v ceno vkalkuliraš, da je strošek razvoja na prodan avto recimo 5.000, potem se ti zgodi, da ob prodaji le 5.000 avtov letno delaš 5 jurjev minusa na račun razvoja na avto (ker bi moral biti strošek razvoja, vkalkuliran v ceno vsakega avta, v resnici 10.000, da bi se račun izšel).

Ali, če ti prevedem na tvoj primer: zaradi investicije 500K, za katero si si izračunal, da se mora povrnit v 5 letih (potem je treba recimo odpret nekaj novega in za to spet investirat denar, kot je treba pri avtih naredit nov model, katerega razvoj spet stane), moraš vsak mesec vračunat še 10.4K po plačilu ostalih stroškov in davkov, da se ti splača dela. Če ti po plačilu davkov in stroškov ostane le 10K, kot si napisal, delaš mesečno 400€ minusa.

Pa nehajte na te stvari gledat po zdravi kmečki logiki (strošek za razvoj je že narejen, dajmo čim več proodat da čim več not prinesemo), ker ta ni v uporabi. Če gledaš računovodsko, je stvar precej drugačna.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ne vem če tvoja logika okoli tega drži...
Torej: neka tovarna vloži xxx denarja v razvoj nekega avtomobila. Z vsakim prodanim avtomobilom več se jim ta investicija povrača. Ali se jim bo investicija v razvoj povrnila (z zaslužkom pri avtomobilu) ali ne,to je pač stvar količine prodanih avtomobilov. Ni pa nobene logike,da govorijo,da z vsakim prodanim avtomobilom delajo izgubo (??).
Po mojem se malo nerodno izražajo: morali bi reči,da s trenutno prodanimi avtomobili še niso pokrili vseh stroškov razvoja,ne pa da z vsakim prodanim delajo izgubo....(če res delajo izgubo,bi morali po ekonomski logiki takoj ustaviti proizvodnjo in prodajo).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ni moja logika. Taka se pač uporablja. Računovodsko gledano vsak nadaljnji avto naredi izgubo. Sem lepo napisal, da tu zdrava kmečka logika ne pride v poštev. Stroške razvoja namreč ni enkraten strošek, ampam se amortizira.
Tudi zato, ker se te stvari planira vnaprej - koliko bo strošek razvoja, kakšna je planirana prodaja in kolikšen del stroška razvoja torej pade na posamezen avto. Če planiraš preveč prodanih avtov, je vračunan v ceno vsakega premajhen del stroškov razvoja.

ALi drugače: če je amortizacija na račun razvoja na vsak prodan avto večja, kot je bilo planirano (v tem primeru zaradi pol manjše prodaje 2x večja na prodano enoto), lahko vsak prodan avto naredi izgubo.

Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.

Ampak strošek razvoja je bil že narejen pred samo produkcijo in ga ne delaš šele s prodanim avtom. Torej, če avto prodaš s samo 2K dobička, je to dobro, ker tistih 3K izgube si naredil še preden si zalaufal produkcijo.
In strošek razvoja ostane konstanten ne glede, ali kaj zdaj prodaš ali ne.
 
Nazadnje urejeno: