Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa če pravijo, da z vsako prodano Ampero dela minus.
Darjan slabo bere
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa če pravijo, da z vsako prodano Ampero dela minus.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampera je bolje opremljena. Že po defaultu ima usnjene sedeže + volan, alu feltne ima boljše kot Volt in so pri Voltu za doplačilo in še nekaj dodatkov.
Ko sem šel opremljat Volta na Chevrolet.com s primerljivo opremo kot Amperina me je prišlo 38k$. Če prišteješ še carino in DDV, prideš nekje na 38kEUR, ampak kot pri vsaki stvari, v USA je vse cenejše kot v EU. Tudi nemški avti, narejeni v Nemčiji, so v USA cenejši kot v EU.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Izjava da imajo z vsakim prodanim izgubo je smešna, še bolj smešna izjava je da jim ustreza, da jih prodajo čim manj.
Ste že slišali za ekonomijo obsega?
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??
Se ti zdi, da je razvoj zastonj?
Če upoštevaš razvoj, potem vsi proizvajalci z vsakim avtom delajo izgubo, dokler pač ne prodajo dovolj avtov, da se amortizira razvoj le-tega... od tu naprej je pa potem drugačna računica...!?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??
Se ti zdi, da je razvoj zastonj?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In ja, če z avtom delaš izgubo, ga pa moraš imeti v programu (zaradi imidža ipd) potem je fajn, da jih v resnici prodaš čim manj.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Če upoštevaš razvoj, potem vsi proizvajalci z vsakim avtom delajo izgubo, dokler pač ne prodajo dovolj avtov, da se amortizira razvoj le-tega... od tu naprej je pa potem drugačna računica...!?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Se strinjam! Predvsem bi me zanimalo,kako sploh to mislijo,da z vsakim avtom delajo zgubo? Cena avtomobila ni nizka in verjamem,da s tem z lahkoto pokrijejo proizvodne stroške,pa še zaslužijo zraven!
S čim torej delajo zgubo??
Se ti zdi, da je razvoj zastonj?
Postavim hišo in v njej naredim gostilno... delam super, vsak mesec ostane okoli 10K€ (po plačilu vseh davkov in stroškov), ampak po tej logiki delam izgubo, dokler ne pokrijem investicije (recimo temu razvoj) v višini 500K€... zanimiva logika...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Recimo (samo za ponazoritev, številke so kar tako): prodajaš za 40K, v tem je vračunanih 5K stroškov razvoja, dobička na avto je 2K. AMpak če pa prodaš avtov pol manj, je stroška razvoja na avto v resnici 10K (ker moraš ta strošek amortizirat čez manjšo količino prodanih enot). Potem nisi več na 2K dobička, ampak na 3K izgube.