Opel Ampera/Chevrolet Volt

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
AM nima jajc da bi napisal da je avto noter grd. pika.

cheer.gif


...in plastičen.
evil.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ima HIR2.

... katere so slabše od HID, predvsem pa energijsko potratnejše. 70W vs 110W, razlika je kar 40W ... s tem se da napajati radijo (pri glasnem poslušanju), pa še kaj zraven. Popolnoma nerazumljiva odločitev, da so se odločili za to eksotiko od HIR2 ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Moja izkušnja je pa ravno nasprotna.

Poleg tega, mislim da so bile halogenke v mojem Cliu (tistemu z okroglo stekleno bunko) 55W in ne 35W. Ampak svetilnost imam pri Amperi boljšo, kot pri Cliu, ki je imel, mislim da H7.

Eto, H7 so 55W: http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_5674_co857463_osram_night_breakerr_plus_h7

Imaš kakšen vir, ki navaja, da so HIR2 slabše? Še kjerkoli sem bral, je pisalo, da so boljše.

Recimo, tukaj pišejo ravno nasprotno, kar si napisal ti:
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?243470-New-Philips-HIR2-scrutinized
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pišeš o napačnih stvareh. H7 so seveda (tako kot HIR2) 55W. Jaz sem pisal za Xenon, torej za HID (High-intensity discharge) ... te so običajno 35W.

Logično, da so HIR2 boljše od H7 ... zakaj bi jih sicer sploh kdo proizvajal/vgrajeval?
wink-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zato pa nisem pisal o tistem delu trditve, ki se je nanašala na telefonske GPSe, ampak sem odgovoril le na tisti del, ki je GPS na splošno označil kot neprimeren za merjenje pospeškov.

saj pa je napisal da gps tisti v telefonih ni primern za merjenje, kaj se zdaj obešate na vsako besedo...
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Na Nizozemskem je na večini elektro parkingov tako stanje >>> Amper ogromno
smile-1.gif
(Haag, Rotterdam, in ostala mesta)
1822094-amp.jpg
 

Priponke

  • 1822094-amp.jpg
    1822094-amp.jpg
    81,4 KB · Ogledi: 190

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Kdaj pa Amperi oz. vsem elektricarjem zasvetijo stop luci, glede na to, da se pricne zaviranje ze s tem ko popustis deloma ali popolnoma stopalko za plin?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Štop luči zasvetijo, ko fizično pritisneš na zavoro.

Pri Amperi je tako, da je v D 'prestavi' regenerativni občuek, ko spustiš pedalko za gas, zelo nežen, npr. nekaj takega, kot da bi v četrti prestavi navadnega avtomobila spustil gas. Ko pritisneš na bremzo, se prižgejo stop luči, a takrat še vedno zavira regenerativno, le močnejše. Dejanski diski zavirajo le ob zelo močnem zaviranju ali pa tik pred ustavitvijo avtomobila, da se čisto ustaviš. To drugo je dobro predvsem zato, da se zavorni diski malenkost le obrabljajo, da so 'čisti', ker bral sem, da se pri Priusu lahko popolnoma ustaviš le z regeneracijo in da so nekateri bili taki perfekcionisti pri regenerativnem ustavljanju, da so diski ostali neuporabljeni, vendar so posledično zarjaveli do te mere, do si jih morali menjati.
Ok, druga 'zaviralna prestava' in to je ta, s katero jaz vozim stalno, je L, to je low gear. Regenerativna moč je takšna, kot da bi zaviral nekje med 2.-3. prestavo pri navadnem avtomobilu - torej regenerativni učinek je močnejši že takoj, ko spustiš pedalko za gas. Tudi tukaj se stop luč prižge šele ob pritisku zavore. Je pa zakonsko določeno, kolikšen je lahko maksimalen pojemek, preden je potrebno, da se prižgejo stop luči, tako da je to v teh okvirjih.
Jaz v tej 'prestavi' vozim stalno predvsem zaradi tega, ker mi to omogoča, da večino časa lahko vozim z eno stopalko, torej le s stopalko za gas in mi ni potrebno noge prestavljati na bremzo tako pogosto.

Maksimalna regenerativna moč pri Amperi je cca. 60kW. 60kW je zaviralna moč tudi pri Tesla Model S, vendar pri njem regenerativno moč določiš na nastavitvah na velikem sredinskem zaslonu.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Dejanski diski zavirajo le ob zelo močnem zaviranju ali pa tik pred ustavitvijo avtomobila, da se čisto ustaviš. To drugo je dobro predvsem zato, da se zavorni diski malenkost le obrabljajo, da so 'čisti', ker bral sem, da se pri Priusu lahko popolnoma ustaviš le z regeneracijo in da so nekateri bili taki perfekcionisti pri regenerativnem ustavljanju, da so diski ostali neuporabljeni, vendar so posledično zarjaveli do te mere, do si jih morali menjati.
.

Tole se mi zdi precej čudno oz. skoraj neverjetno, saj zna Boschev ABS od verzije 8 navzgor komunicirati s senzorjem za dež in v primeru dežja periodično rahlo stiska čeljusti in s tem suši površino zavornih diskov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Govoril sem o obeh. Priusu in Amperi. Če se prav spomnim, tudi Prius nima senzorja za dež.

In glede po slabi izkušnji senzorja za dež pri Xsari Picasso mi je tudi bolje, da ga Ampera nima.