Opel Ampera/Chevrolet Volt

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.463
10.695
113
aaa, točno pri teh EV imaš pogon direktno na e-motor, in je vedno delay med spuščanjem zavore in dajanje "plina", če prav razumem.

Pri ICE in avtomatiko (hidr- sklopko)..z nabitjem gasa našpanaš sklopko, tako da prime (oz je že v vprijemu) v trenutku ko spustiš zavore. Upam da sem smiselno napisal.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Pri EV je tako, da se elektro motor ne vrti v prazno. Predstavljaj si avto na daljinsko.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Pri ICE in avtomatiko (hidr- sklopko)..z nabitjem gasa našpanaš sklopko, tako da prime (oz je že v vprijemu) v trenutku ko spustiš zavore. Upam da sem smiselno napisal.

Ne razumem zakaj ste nekateri tako obsedeni ravno s pospeški avtomobilov od 0 do 100 km/h? Kdaj to realno sploh rabiš v prometu? Že od nekdaj pravim,da bi se morali pospeški pri avtomobilih meriti od 50 do 150 km/h (ali vsaj od 30 do 130 km/h) Tako bi res dobili realne podatke o tem,kako nek avto pospešuje,ne pa da je tukaj cel kup nekih neznank,preden se avto premakne iz nule (oprijem gum,vrsta asfalta,sposobnost voznika,prestavno razmerje...)!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
z gpsom ti realno ne moreš merit pospeške, zaradi delayev in zamika, sploh s temi v telefonu(kljub kakšnim levim žiroskopom)..hitrost ja, pospeške ne. pika.

Misliš pospešek kot silo ali pospešek kot čas potreben do določene hitrosti?
Sicer se pa pospešek računa. Saj ves, sprememba hitrosti in čas.
In ja, z GPS se to seveda zlahka da. Večina merilnih (profesionalnih) naprav v avto industriji laufa na GPS ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
aaa, točno pri teh EV imaš pogon direktno na e-motor, in je vedno delay med spuščanjem zavore in dajanje "plina", če prav razumem.

Pri ICE in avtomatiko (hidr- sklopko)..z nabitjem gasa našpanaš sklopko, tako da prime (oz je že v vprijemu) v trenutku ko spustiš zavore. Upam da sem smiselno napisal.

Pri vsakem avtu je zamik, če nogo premikaš z zavore na gas.

Klasični avtomatiki imajo pa zelo redki sklopke (AMGji, recimo imajo). Večina ima pretvornik navora - je pa res, da ima ta lahko sklopko za direktno povezavo, ampak ta nima zveze s speljevanjem in z dodatnimi sklopkami, kis em jih omenil en stavek nazaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Pisal je o GPS nasploh (in šele potem v oklepaj dal telefone, ki sem jih v citatu izpustil, ker telefonski gps res ni primeren za to). In za GPS nasploh velja, da se da z njim merit (če je seveda dovolj kvaliteten).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Res je, konec koncev tudi moste gradijo s pomočjo GPS, kar zahteva veliko natančnost, ampak to so pač profi zadeve, telefon pa to ni
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Zato pa nisem pisal o tistem delu trditve, ki se je nanašala na telefonske GPSe, ampak sem odgovoril le na tisti del, ki je GPS na splošno označil kot neprimeren za merjenje pospeškov.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.463
10.695
113
za GPS vem kolk je natančen, ampak tega nima noben doma ima pa telefonske, in debata je o telfonskih, tisto za meritve pospeškov ni primerno, ja dobiš neko vrednost ki pa to ni to.

glede pretvornikov naovra in sklopk (kar pretvornik tudi je v nekem smislu), pa vseeno..kaj sedogaja če pri EV držiš gas in bremzo hkrati. in potem bremzo spustiš?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
2014 Amperi/Voltu se bo, zgleda, kapaciteta baterije še povečala. Tokrat na 17kWh:
http://priuschat.com/threads/another-jump-in-battery-size-for-the-2-14-volt.128979/
http://www.mto.gov.on.ca/english/dandv/vehicle/electric/ev-vehicle-list.shtml

Citat:
General Motors/Chevrolet 2012 Volt 16kWh
General Motors/Chevrolet 2013 Volt Hatchback 16.5kWh
General Motors/Chevrolet 2014 Volt Hatchback 17kWh

2014 Chevy Volt price to be announced in August, keeping 16.5-kWH battery
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Velika večina ljudi, tudi če ima hitrejši avto, tega ne zna izkoristiti, ko je to potrebno. Tukaj govorim o pravilnem pospeševanju in prestavljanju.

Se strinjam, ampak za skoraj 3s razlike pa bi moral že nekaj konkretno zajebati. Ima pa Ampera če vzamemo v zakup težko vsekakor kar dober pospešek, globalno gledano pa le ta ni nič posebnega oziroma je nekje v povprečju. Upam da se sedaj razumemo.

Me pa resnično zanima čas od 80 do 120 km/h, mislim da bi se tukaj zaradi navora znala bolj izkazati kot v "šprintu" do 100 km/h.

Težko verjamem da ima tvoj avto v rangu do 100 km/h boljše pospeške kot Ampera.
1.nikoli še nisi vozil Ampere,tkorej NE MOREŠ realno soditi o njenih pospeških,tako da nima smisla da o tem pametuješ!
2. Ampera ima sledeči "problem" glede pospeškov (če temu lahko tako rečem), in sicer da mogoče res iz same nule (0 km/h) ne potegne kot nek športnik,ampak je narejena tako,da do nekje 20 do 30 km/h spelje precej mehko in nesunkovito,tako da tistih 9 sekund do 100 močno zavaja! Upam si trditi,da Ampera pri pospešku od 30 do 100 km/h poseka veliko večino avtomobilov,tudi tvojega ki ima 7,4 do 100.
(ne vem kaj ti sicer voziš,sam sem pa kar nekaj časa vozil M3 z 343 KM,tako da vem kaj pomeni dober pospešek....)

Lej, 9 sekund do 100 z EVjem je popolnoma enako 9 sekundam z bencinarjem oz naftarjem. Govorimo o 9 sekundah. In pospešek Ampere do 100hmh ni nič posebnega; 9 sekund.

Občutek pospeševanja je drugačen ! ( spomnite se debate med Hondaši VTI in WV TDI fahrerjih )
evil.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Po moje je mišljeno to tako, kot je povedal cizy:

Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Autobild jo je nameril 3.7s do 50 km/h, tako da očitno tudi pri nižjih hitrostih ne "skoči" tako slabo. Ali pa vsi testi in meritve lažejo (podobno kot tisti za Golfa VII če grem malo offtopic) in je Ampera v resnici pravi M, RS, AMG itd. killer ter je jodlar vozil z četrt gasa.

Torej, da so pospeški od 0-50km/h impresivni, potem pa teža avtomobila naredi svoje, da ima 9s do 100km/h. Pač, potrebna energija se povečuje s kvadratom hitrosti.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če prav vidim, Ampera razvije cca 120 Km šele pri 40 miljah, kar je cca 64km/h....sedaj je jasno zakaj tak občutek moči pri hitrosti od 40 kmh dalje.