Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zato pa je koncer GM dal ven Spark EVja ;-)
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Pri ICE in avtomatiko (hidr- sklopko)..z nabitjem gasa našpanaš sklopko, tako da prime (oz je že v vprijemu) v trenutku ko spustiš zavore. Upam da sem smiselno napisal.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
z gpsom ti realno ne moreš merit pospeške, zaradi delayev in zamika, sploh s temi v telefonu(kljub kakšnim levim žiroskopom)..hitrost ja, pospeške ne. pika.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
aaa, točno pri teh EV imaš pogon direktno na e-motor, in je vedno delay med spuščanjem zavore in dajanje "plina", če prav razumem.
Pri ICE in avtomatiko (hidr- sklopko)..z nabitjem gasa našpanaš sklopko, tako da prime (oz je že v vprijemu) v trenutku ko spustiš zavore. Upam da sem smiselno napisal.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
2014 Amperi/Voltu se bo, zgleda, kapaciteta baterije še povečala. Tokrat na 17kWh:
http://priuschat.com/threads/another-jump-in-battery-size-for-the-2-14-volt.128979/
http://www.mto.gov.on.ca/english/dandv/vehicle/electric/ev-vehicle-list.shtml
Citat:
General Motors/Chevrolet 2012 Volt 16kWh
General Motors/Chevrolet 2013 Volt Hatchback 16.5kWh
General Motors/Chevrolet 2014 Volt Hatchback 17kWh
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Velika večina ljudi, tudi če ima hitrejši avto, tega ne zna izkoristiti, ko je to potrebno. Tukaj govorim o pravilnem pospeševanju in prestavljanju.
Se strinjam, ampak za skoraj 3s razlike pa bi moral že nekaj konkretno zajebati. Ima pa Ampera če vzamemo v zakup težko vsekakor kar dober pospešek, globalno gledano pa le ta ni nič posebnega oziroma je nekje v povprečju. Upam da se sedaj razumemo.
Me pa resnično zanima čas od 80 do 120 km/h, mislim da bi se tukaj zaradi navora znala bolj izkazati kot v "šprintu" do 100 km/h.
Težko verjamem da ima tvoj avto v rangu do 100 km/h boljše pospeške kot Ampera.
1.nikoli še nisi vozil Ampere,tkorej NE MOREŠ realno soditi o njenih pospeških,tako da nima smisla da o tem pametuješ!
2. Ampera ima sledeči "problem" glede pospeškov (če temu lahko tako rečem), in sicer da mogoče res iz same nule (0 km/h) ne potegne kot nek športnik,ampak je narejena tako,da do nekje 20 do 30 km/h spelje precej mehko in nesunkovito,tako da tistih 9 sekund do 100 močno zavaja! Upam si trditi,da Ampera pri pospešku od 30 do 100 km/h poseka veliko večino avtomobilov,tudi tvojega ki ima 7,4 do 100.
(ne vem kaj ti sicer voziš,sam sem pa kar nekaj časa vozil M3 z 343 KM,tako da vem kaj pomeni dober pospešek....)
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Autobild jo je nameril 3.7s do 50 km/h, tako da očitno tudi pri nižjih hitrostih ne "skoči" tako slabo. Ali pa vsi testi in meritve lažejo (podobno kot tisti za Golfa VII če grem malo offtopic) in je Ampera v resnici pravi M, RS, AMG itd. killer ter je jodlar vozil z četrt gasa.