Opel Ampera/Chevrolet Volt

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Autobild jo je nameril 3.7s do 50 km/h, tako da očitno tudi pri nižjih hitrostih ne "skoči" tako slabo. Ali pa vsi testi in meritve lažejo (podobno kot tisti za Golfa VII če grem malo offtopic) in je Ampera v resnici pravi M, RS, AMG itd. killer ter je jodlar vozil z četrt gasa.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Če pogledaš moj posnetek:


Sem bil dosti blizu tega izmerjenega podatka (0-50).

V bistvu je bilo takrat še tako, da sem ta posnetek delal še s testno nemško Ampero in nisem še imel najboljših izkušenj, kako doseči najboljši rezultat. Takrat sem 'speljeval' tako, da sem držal bremzo z desno nogo, premaknil nogo na gas in ga pritisnil do konca, ampak ko prestaviš nogo je to že izguba časa, ker avto ima simuliran creep avtomatikov in štoparica začne teči takoj, ko spustiš bremzo, ker začneš lezti naprej.
Zdaj bi to naredil tako, da bi z levo nogo držal bremzo, avto bi imel v Sport mode (v zgornjem posnetku ga nisem imel) in z desno nogo držal gas do konca pritisnjenega, tako da bi v trenutku, ko bi z levo nogo spustil bremzo, avto že pospeševal na polno in ne bi izgubil dodatne pol sekunde, ko se premikal nogo z ene na drugo pedalko.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
V bistvu se mojem zgornjem posnetku lepo vidi izguba časa, ko sem dal desno nogo iz bremze na gas. Pri 0:05 se vidi, da se avto začne premikati, cca. pol sekunde kasneje pa se avto 'dvigne'. Takrat je bila pritisnjena stopalka za gas.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.460
10.693
113
z gpsom ti realno ne moreš merit pospeške, zaradi delayev in zamika, sploh s temi v telefonu(kljub kakšnim levim žiroskopom)..hitrost ja, pospeške ne. pika.

če tovarniško da ima ampera pospešek tolk pa tolk pa cizijev jajc tolk pa tolk, bom bolj verjel tovarni, kot pa tvojim in sharkovim idejam kolk po občutka kaj leti.

Najhitreje boš pospešil če držiš hkrati gas in bremzo. Nabiješ obrate, spustiš bremzo in odletiš.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Nabiješ ravno ne. Odvisno od velikosti pretvornika navora. Tale recimo, zelo malo dvigne obrate.
evil.gif

 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Smo v temi Opel Ampere, nimaš kaj nabijat obratov če si v EV
smile-1.gif


Pa kakšen navor neki pri 6.000, to je powerrrrrr
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Smo v temi Opel Ampere, nimaš kaj nabijat obratov če si v EV
smile-1.gif


Pa kakšen navor neki pri 6.000, to je powerrrrrr

Ravno zato sem sarkastično spraševal 'nabiješ obrate?'
smile-1.gif


Se lepo vidi, kdo je kdaj v življenju že vozil EV.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Se ni govorilo, da bosta 2 na voljo...16,5 in za doplačilo 20 kwh?

Nope. O 20kWh ni bilo nikoli govora. Do MY2012 je bila 16kWh baterija, MY2013 je dobila 16.5kWh baterijo in očitno bo MY2014 dobila 17kWh baterijo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Hatchback?
confused-1.gif

To so, verjetno, dodali za primer, če bodo v prihodnje naredili še kakšno verzijo Volta/Ampere; npr.wagon. Tudi navadni Prius je z MY2012 dobil zraven naziva hatchback, ko so ven dali verzijo Priusa+ (Prius V) in Prius C.
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Haha, nabijes obrate, ta je dobra
smile-1.gif


Btw, skoda, da pri Oplu ne dajo ven eno verzijo Ampere, ki bi bila samo na baterijo, pa recimo vsaj enih 300 km dosega
wink-1.gif
Ali bo tudi kaj takega?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Že sedanja verzija ampere je draga ko žafran, koliko bi šele tista bila, 50.000 eur ?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Haha, nabijes obrate, ta je dobra
smile-1.gif


Btw, skoda, da pri Oplu ne dajo ven eno verzijo Ampere, ki bi bila samo na baterijo, pa recimo vsaj enih 300 km dosega
wink-1.gif
Ali bo tudi kaj takega?

Če potrebuješ tak doseg, imaš na voljo Model S. Če pa nimaš denarja za Model S, pa pač Ampera, kjer nisi omejen z dosegom baterije.

Vprašati se moraš, katere razdalje delaš najbolj pogosto. Če narediš največ razdalj, ki so dnevno v dosegu pod 100km in tu pa tam več kot 100km, potem je zate (kot tudi zame), Ampera idealen avto. Če lahko polniš tudi v službi, potem dnevni električni doseg podvojiš.

Sej je fajn imeti avto, ki lahko naredi 300km z enim polnjenjem, ampak, a ga ni škoda imeti, ko 95% voženj baterijo izkoristiš le 1/3?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Za nas itak, ampak za kakšno ameriko pa je večji doseg nuja. Malce me čudi, da je ampera zgolj s 100km dosega, sem mislil, da so švabe večji dnevni migrantje, glede na to kakšna kola imajo drugače.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zato pa se Model S zelo dobro prodaja
smile-1.gif


Ja, ampak v vsakem primeru imaš prvih n kilometrov na elektriko. Če pa filaš še v službi, pa se voziš tudi domov na elektriko.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Za večje razdalje, predvsem ZDA in lastnike Tesla Mot. bo E.Musk postavil toliko SC polnilnic, da domet sploh ne bo pomemben. (NY -> LA zastonj)

Mislim pa, da je v prihodnje za pričakovati nekaj samo na baterije iz koncerna Opel. Ali bo to Ampera ali kakšne drugi model, bo potrebno počakati!
Je pa trenutna izvedba Ampere optimalna, dokler se ne reši problem z elektro polnilnicami tudi v EU (da SLO ne omenjam).