Me veseli, da lahko tukaj posredujem vse, kar vem in da s tem širim obzorja tudi ostalim
- si ga dal v Sport Mode? Tam bi ti šele pospeševal
- jaz vozim stalno v L - Low Gear. Ta 'prestava' povzroči možnejše regeneracijsko zaviranje ob spuščeni stopalki za gas in praktično zelo redko sploh uporabim zavoro - mogoče samo še pri popolni ustavitvi pred semaforjem. Vsa vožnja postane še za eno stopnjo lažja, ker imaš celoten avto pod nadzorom stopalke za gas. Kombinacija prestave L in Sport mode-a pa sploh zmaga
- benz motor skoraj direktno poganja kolesa. Skoraj rečem zato, ker se za razliko, ko deluje le kot generator in gre električna energiija preko generatorskega motorja do pogonskega elektro motorja, po žicah, priklopi direktno na planetaren sistem zobatih koles in s tem žene pogonska kolesa. Skoraj pa zato, ker ni nujno, da deluje v razmerju 1:1 na kolesa, ampak preko planetarnega sistema se še vedno lahko vrti elektro motor, ki skrbi za optimalno delovanje bencinskega motorja.
Pogoji, da bencinski motor preklopi direktno na planetarni sistem je, da je avto ali v Hold načinu, ali pa da je bila baterija izpraznjena. Drugi pogoj pa je, da je breme konkretnejše, to je, po ravnini, nekje nad 115km/h. Če avto znaš 'čutiti', začutiš, kdaj naredi preklop iz tega, da je generator elektrike na to, da se priklopi direktno na planet.
- manj definitivno gretje sedežev. Mislim, da max. okoli 200W. Gretje kabine potegne max. 5kW. To vidiš pod Climate, v spodnjem levem krogcu, kjer piše, da je na 100%. Meni paše, da mi deluje oboje
Rad sem na toplem.
- za gretje kabine, zažene bencinski motor, če je zunanja temperatura -4°C ali manj. Pri 2013 Amperi lahko to nastaviš na -10°C. Greti pa začne baterijo (če je premrzla), ko ga ali priklopiš na elektriko, ali pa avto vključiš. Takrat, če stopiš iz avta, slišiš črpalko. Greje pa jo 1.8kW grelec. Bencinski motor je greje baterije direktno, ker vodotoka nista povezana.
- jp
Je pa res, da EUR-o stalno izgublja vrednost proti dolarju in verjetno tudi zaradi tega to.
P.S.: H kateri avtohiši si šel na testno vožnjo?