Opel Ampera/Chevrolet Volt

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
....ni ekonomske računice, še celo sedaj ne ko ti klasične avte v hrbet mečejo.
Astro dobiš za polovico cene Ampere.
Kdaj boš prišparal teh 20k€ razlike? Pa še niti nismo do uporabnosti prišli.

Sam sem si računal da bi zamenjal za PiP pa ni računice. Da se poračuna v 2-3 letih ok, da pa v 8 pa je brez veze.
Danes spet gledam skozi oči denarja, dve leti nazaj pa tega dejavnika ni bilo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Pozabljaš, da ko boš prodajal, da boš Ampero lahko prodal dražje kot Astro.

PiP je pa itak predrag.
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.222
1.726
113
40
Hja...če bi bila ampera okoli 34.000 eur - subvencija bi to že bilo čisto nekaj drugega...potem se račun proti čemu primerljivemu..recimo insignii dosti lepše izide...
Ful bi rad kot primarni avto nekej v tem smislu..elektrika s "podaljšanim" dometom...ampak 40.000 eur je kar podvig, glede na to, da še pride gradnja bajte in to...drug plan pa je, da dizelaška ladja ostane pr bajti in se kot drug avto nabavi ZOE-ja..pač samo bolj za krajše ture...upam, da cene dop naslednjega poletja gredo še kaj dol
tongue-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Res je. Cena je konkretna, ampak denar sem našparal, izkušnje z Vectrix-om so bile pozitivne, želja pa velika, sanje pa sem si hotel uresničiti. Seveda, kredite sem imel že odplačane.

Je pa Ampera pri nas postala primarni avto, prej je bila Xsara Picasso, ki zdaj več ali manj stoji.

Zoe bo kar v redu izbira, ko pride, še posebej, ker omogoča tri fazno polnjenje, kar pomeni na postavljenih Mennekes polnilnih postajah, kot je tale


http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=88

Da se avto polni s 11kW. Ko bodo postavili 22kW, bo Zoe napolnjena v eni uri.

Zoe iz Mennekes priključka izkoristi za polnjenje vse tri faze, Ampera, Leaf C-Zero pa le eno od faz, zato se polni s 3.3kW.

Predvidoma 2015 naj bi prišla naslednja generacija Ampere/Volta, ki bi moral omogočiti 32A polnjenje, to je 7.7kW, kar pomeni, da bi Amperina baterija bila napolnjena v dveh urah.
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.222
1.726
113
40
Ker še nimamo posebne teme o ZOEju bom te kr tu vprašal...cena z odšteto subvencijo bo torej okoli 15.000 eur...ta najem baterije..to je samo 3 leta in potem je avto "moj" ali kako? In nikjer ne najdem..bo potem kakšna garancija na baterijo..ker ok..prva tri leta tak ni važno če se pokvari..potem ko jo odkupiš pa kako? Pa nikjer ni cene najema, če delaš več kor 12000km..?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Za koliko dražje? 2-3k€? Pozabljaš, da boš po 5-10 letih tudi baterijo menjal, ki bo stala cca 3k€.

Po vsaj 8 letih, kolikor je garancija nanjo, ne pa tako kot pri Priusu, ki je 5 let.
Po testih GM-a pa naj bi 70% kapacitete obdržala do 12-15 let.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
...potem se račun proti čemu primerljivemu..recimo insignii dosti lepše izide...

Ne ga biksat s primerjavo. Še Astra je korak pred Ampero. Prtljažnik v Amperi je bolj v rangu Corse.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Ker še nimamo posebne teme o ZOEju bom te kr tu vprašal...cena z odšteto subvencijo bo torej okoli 15.000 eur...ta najem baterije..to je samo 3 leta in potem je avto "moj" ali kako? In nikjer ne najdem..bo potem kakšna garancija na baterijo..ker ok..prva tri leta tak ni važno če se pokvari..potem ko jo odkupiš pa kako? Pa nikjer ni cene najema, če delaš več kor 12000km..?

Avto je tvoj od začetka, baterija pa, po moje, nikoli, ker je to najem baterije, tako da kadarkoli ti bo crknila, boš dobil drugo. Vsaj tako sem seznanjen.
Je pa tako, Nissan Leaf ima garancijo na baterijo le v primeru če popolnoma crkne, ne pa na izgubo kapacitete, kot jo ima Ampera, ki jo ima, da po 8 letih mora še imeti 70% kapacitete.
Zdej, če bo Zoe imela iste pogoje garancije, se lahko zgodi, da ti bo kapaciteta padla na 70% po dveh letih, pa je garancija ne bo krila.

P.S.: Nissan-Renault.

Ceno najema za več kot 12kkm sem nekje že videl, a sem pozabil kje. Mogoče na renault.co.uk.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
...potem se račun proti čemu primerljivemu..recimo insignii dosti lepše izide...

Ne ga biksat s primerjavo. Še Astra je korak pred Ampero. Prtljažnik v Amperi je bolj v rangu Corse.

Ampera ima 310 litrov. Koliko ima Corsa?

No, ko smo šli na morje za 3 tedne, smo za tri osebe, od tega 2 letna hčerka, vse spravili notri, vključno z marelo vozičkom. Fotke so objavljene nekje v tej temi. Seveda, pa nismo jemali nebodigatreba robe, ki jih ženske prerade jemljejo s seboj.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.222
1.726
113
40
Zanimivo, ker povsod omenjajo 3 letni najem...jaz to razumem kot pač marketinsko foro..namesto da bi rekli avto stane 23000 eur..bo pač 20000 - 5000 eur subvencija..plus 3 letni najem kjer boš "z odlogom" poplačal baterijo do konca...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Za koliko dražje? 2-3k€? Pozabljaš, da boš po 5-10 letih tudi baterijo menjal, ki bo stala cca 3k€.

Po vsaj 8 letih, kolikor je garancija nanjo, ne pa tako kot pri Priusu, ki je 5 let.
Po testih GM-a pa naj bi 70% kapacitete obdržala do 12-15 let.

Seveda so to ugotovili v teh 12-15 letih testiranj? Papir vse prenese.

Bolj resno vprašanje. Imaš števec polnjenj? oz. kako preverijo, če si baterijo v teh 8 letih filal 100 ali 100k krat?
Baterije imajo predvideno neko število polnjenj in me zanima, če so to omejili pri tem avtu?
Npr. nek služebni avto se lahko nafila parkrat na dan, dočim ti tvojega filaš 2-3x na teden.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Za koliko dražje? 2-3k€? Pozabljaš, da boš po 5-10 letih tudi baterijo menjal, ki bo stala cca 3k€.

Po vsaj 8 letih, kolikor je garancija nanjo, ne pa tako kot pri Priusu, ki je 5 let.
Po testih GM-a pa naj bi 70% kapacitete obdržala do 12-15 let.

Seveda so to ugotovili v teh 12-15 letih testiranj? Papir vse prenese.

Bolj resno vprašanje. Imaš števec polnjenj? oz. kako preverijo, če si baterijo v teh 8 letih filal 100 ali 100k krat?
Baterije imajo predvideno neko število polnjenj in me zanima, če so to omejili pri tem avtu?
Npr. nek služebni avto se lahko nafila parkrat na dan, dočim ti tvojega filaš 2-3x na teden.


Imajo teste, s katerimi pospešijo izrabo baterije.

Število polnjenj je nepomembno, ker življenska doba ni vezana s številom polnjenj, ampak s starostjo in globino praznjenj. Manj globoko, ko jo prazniš, dlje bo živela. Po GM podatkih pa naj bi baterija zdržala 5000 polnih praznenj, torej 22% SOC, oz ko preklopi avto na bencin.

Jaz ga filam cca. 1-2x na dan, včasih tudi večkrat.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
...potem se račun proti čemu primerljivemu..recimo insignii dosti lepše izide...

Ne ga biksat s primerjavo. Še Astra je korak pred Ampero. Prtljažnik v Amperi je bolj v rangu Corse.

Ampera ima 310 litrov. Koliko ima Corsa?
.


Corsa ima 280L , Astra zadnji model pa 370L
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Držim pesti
smile-1.gif


Aja, pozabil sem povedati, da na življensko dobo baterije vpliva tudi koliko se jo napolne. Recimo, Ampera jo napolne do 86% (za uporabika je to vseh 10 črtic polna), Tesla Roadster za daljo življensko dobo 90%, lahko pa nastaviš na 100%, če potrebuješ daljši doseg. Leaf ima ali 80% ali pa 100%, s tem, da Leaf pusti izprazniti baterijo do 15% SOC, Ampera pa 22%.

Ampera pusti izprazniti baterijo do 15%-17% le v nujnih primeri, če si že izpraznil baterijo in če si ostal brez bencina, tako da ti omogoči še cca. 5-7km vožnje, da prideš do črpalke oz. da se umakneš s ceste.

Navadna Priuska tudi niha tam nekje med 40% in 70%, zato njene NiMH baterije zdržijo tako dolgo, kljub veliko pogostejšemu ciklanju baterije kot en Plug-In avto..
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Trajnost baterije se ne da enostavno določiti s št. ciklov polnjenja. Pomembna je tudi degradacija zaradi same starosti, toplotni pogoji v katerih se je baterijo uporabljalo in še kaj.

Najbolj ekonomsko je električni avto uporabljati čim več, torej da narediš čim več ciklov (kilometrov) v kratkem času, ker po 10+ letih bodo vse baterije začele crkovati neglede na cikle. Tisti ki bo prevozil 300k km bo že lahko govoril o nekih prihrankih tisti s 100k km bolj težko.

Zanimivo pa da Andy zmeraj primerja prihranek glede na svojo bencinsko Xsaro Picaso, tako kot na nekem drugem forumu primerjajo prihranke toplotne črpalke glede na oljni gorilec na peči na drva.

Dejstvo je da danes obstaja veliko avtov pod 20k €, ki dosegajo strošek za gorivo okrog 7-8 €/100 km (Astra LPG, Auris Hybrid, Yaris Hybrid, Golf TDI ...).
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Kako pa bi vi upravičili nakup Audi A8 ? Ali pa recimo Range Rover Sport? Mogoče pa VW Schirroco?

Vsi te avti so posebni,kot je tudi Ampera, kupis si ga če ti je vsec,ce se ti zdi zanimiv, ne pa samo zato ker je neka računica,saj bi se v tem primeru vsi vozili s korejskimi jajci ( brez zamere,ampak večina jih je jajc da dol pades, ce ne spoznas prej,pa spoznas to ob prvi nesreci) .

Če se mu avto dopade, super! To je point. Če pa zraven se malo podrazi soseda da se je on danes peljal zastonj do stacune, vrtca, sluzbe etc, ... ja to pa tudi ne škodi.