Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Res je. Na Bled sem vozil 100km/h po GPS-u, ker me je zanimalo, če bomo uspeli priti le na elektriko. Glede na to, da nam je ostalo še 8km dosega, bi lahko vozil tudi hitreje.

Kar se pa tiče Leaf-a; ja, v Postojni smo morali filati, ampak ne pozabi - Postojna je na 600m nadmorske višine, torej je moral avto narediti 64km + 600metrov nadmorske višine in višina je precejšenj požiralec dometa - pač fizika. Šele po Postojni smo se začeli spuščati na 300m ljubljanske nadmorske višine.

P.S.: Mislim, da je uradna deklaracija Ampere 40-80km.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
No saj zato pa pravim, da je odvisno od načina vožnje in ceste. Če bi se v Postojno (in naprej) z Leafom vlekel lepo počasi, bi znal priti brez polnjenja v Lj. Če bi se ti z AMpero peljal 130 po GPS proti bledu, ne bi prišel do tam na elektriko, ampak na bencin. In seveda sta moæni tudi obratmi različici, torej Leaf komaj do postojne, Ampera pa do Bleda. Zato je pred odogovorm na vprašanje dosega treba vprašat kje in s kakšno vožnjo - kar je ta hip točno edini pravi minus čisto električnih avtov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Imaš popolnoma prav. Ravno zato sem se tudi odločil za Ampero, da me ne omejuje doseg baterije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Dobri video posnetki, ki lepo prikažejo delovanje Ampere:






Video posnetke sem tudi dodal na začetek teme.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
".. therefor the Ampera has no need for a gearbox or a clutch .. "

" .. as it's engine is used to suply elecrticity to electric motor rather then directly drive the wheels .."

PR zavajanje, pa kdaj bodo nehali s tem? Kaj je narobe s planetnim menjalnikom v Amperi, da se ga tako sramuejo, saj bi bila brez takega prenosa poraba pri vožnji na bencin še večja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Domnevam, da je hotel povedati, da ni potrebnega ročnega prestavljanja, da nima standardnega menjalnika in da nima standardne sklopke, s katero se speljuje in prestavlja.

Pa ne bit toliko občutljiv
smile-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Če Andy švica, naredi tudi čez 100km, če pa ga zebe pa bo šlo tudi 80km.

Če pa ga uporabljaš kot vsak normalen avto, pa dela od 40-80.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Me ne niti švica niti ne zebe. Si kr prpalim gretje. Tisto so bila eksperimentiranja. Če pa česa ne maram je pa to, da me zebe ali pa da zjutraj zeblo hčerko, ko jo peljem v varstvo in punco do službe.

Trenutno delam cca. 50+km z enim polnjenjem, če pa se peljemo na pot, za katero vem, da je izven električnega dosega in da bo potrebena vožnja na bencinski motor, potem pa tega aktiviram že po parih kilometrih, da le-ta zagreje kabino in potem nazaj prestavim na elektriko. Glede na to, da bi b vsakem primeru delal bencinski motor, raje vidim, da dela na začetku in s tem segrejemo tudi kabino in je elektrika namenjena res le samo premikanju in ne ogrevanju kabine.
Če pa smo znotraj elektro dosega, pa segrevam kabino iz elektrike.

Poleti pa je s klimo vred 75km čisto normalna razdalja za samo na elektriko.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Nissan Leaf (1,539) outsells Chevy Volt (1,519) for first time since January

Citat:
Last month, GM sold 1,519 Chevrolet Volt vehicles, up from 1,139 in November 2011 but way down from the record-setting 2,961 Volts sold in October 2012. And here we thought maybe Chevy was on the way to breaking the 3,000 barrier for the first time. GM says that tight supply constrained deliveries, which makes the recent production shut-down seem questionable, but that was to retool for the current model year as much as anything.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Kaj je že kaj znanega, če bodo, kdaj bodo, Ampere s večjimi baterijami? Če ja, kakšnimi, oz za koliko bi se naj potem povečal domet.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
2013 Volt ima baterijo z 0.5kWh večjo kapaciteto. Po moje enako velja za Ampero, čeprav ni nič uradnega, saj je to enak avto z iste proizvodnje linije. Teh 0.5kWh omogoča 4-5 dodatnih kilometrov.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Hmm.. to je bolj kozmetičen popravek...tak..vsaj 150 normalno voženih kilometrov bi moralo biti..to se potem komot vsak dan pelješ v službo in še kako nenadejano krajšo turo po mestu..
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Sej to se tudi zdaj lahko. Imaš pač prvih 50-80km skoraj brezplačnih, ostalo pa na bencin. Zakaj bi notri dajal baterijo za 150km, če 150km/dan naredi le recimo 20% prebivalstva. Za ostalih 80% je to overkill, odvečna teža in še dodaten denar za baterijo, ki jo boš popolnoma uporabil parkrat na leto.

Sicer pa če v službi nafilaš (da imaš možnost), imaš za še dodatnih 50-80km za tisti dan, torej imaš vsak dan od 100-160km samo na elektriko.
Če zmerimo to v npr. bencinu, je to cca. 8-12l bencina na dan, ki jih privarčuješ, pa zaokrožimo na 10 litrov, to je 15 EUR/dan, to je samo pri vožnji v službo in nazaj, na mesec cca. 300 EUR, je to 3600 EUR / leto.

Če avto vzameš na leasing, se ti mesečni obrok skoraj sam od sebe plačuje s prihrankom od bencina. Poleg tega pa tvoj denar za elektriko ostane v Sloveniji, ko pa tankaš bencin, ga gre pa del v arabske države. S tem avtomatično vzpodbujaš naše gospodartsvo.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
P.S.: Trenutno imam prevoženih cca. 8000km in lifetime porabo bencina 0.95l/100km = 76 litrov bencina je to cca. 110 EUR.
Pri porabi 8l/100km (pa bi bila višja za kratke mestne vožnje ampak ok), bi do sedaj pokuril 640 litrov bencina = 960 EUR. To pomeni, da sem v slabih 5 mesecih privarčeval 850 EUR. Če bo šlo tako naprej, bom na leto privarčeval cca. 2000 EUR.

Ampak, ni vse v ekonomiki, je tudi užitek mirne vožnje in navora, ko ga pritisneš.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Ja vem...to jaz pač razmišljam za moje potrebe...

V tvojem primeru bi bila baterija vsak dan popolnoma izkoriščena, kar je samo dobro, ker bi privarčeval maksimalno, kar lahko privarčuješ. Jaz npr. redko poponoma izpraznim baterijo in jo ne izkoristim 100%. Ti bi jo, zato bi bil tudi prihranek največji.

Namesto za bencin, daš za obrok leasinga, ampak za razliko od bencina, ti avto na koncu ostane. Bencin pa izpuhti v zrak.

Drugače pa pojdi na testno vožnjo, boš videl, kaj mislim s tem, ko rečem 'užitek v vožnji'.

Olje se pa menja na 30.000km oz. 2 leti.
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Pri meni je tako, da sem trenutno (še vsaj leto in pol) v bloku, kjer nimam nikjer za polnit..tako da bi filal v službi...razen če mi v Qulandiji Maribor nardijo polnilno mesto..sem tam zraven doma
wink-1.gif

Do službe in nazaj imam 80kilometrov...to bi se mi še ravno izšlo z enim polnjenjem...če navgor zaokrožim raje...je na elektriki 2 eur na 100km stroška ne? Zdaj se vozim za 8,5 eur/100km...letno naredim 30.000km...strošek 2250 eur bi potem bil 600 eur...recimo da prišparam 1600 eur na leto...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Poleti nekje okoli 75km, zdaj pozimi okoli 50km, saj gretje kar nekaj pokuri, jaz pa ne maram, da me zebe, tako da imam nastavljeno na 23'5°C in na Comfort. Pri klimi imaš 3 možnosti nastavitve klime, to je Fan Only, kjer dela le ventilator, potem je Eco, kjer že delata klima ali gretje, vendar z zmanjšano močjo in pa Comfort.
Doker je bilo tam nekje 8°C sem imel nastavljen na Eco, zdaj, ko je konkretno mrzlo pa kar na Comfort.

Tukaj si lahko pogledaš javne polnilne postaje:
http://www.elektro-crpalke.si/

Mogoče je kakšna v tvoji bližini in lahko polniš brezplačno. Drugače pa se kar obrni na direktorja Qulandije in jih vprašaj. Beseda ni konj, nimaš kaj izgubiti. Polnilnega mesta ne potrebuješ. Potrebuješ le navadno 220V Schuko vtičnico in po takih parkiriščih jih ponavadi imajo.

Strošek elektrike je poleti cca. 1 EUR/100km, zdaj pozimi cca. 1,5 EUR/100km.
 
Nazadnje urejeno: