Uporabil sem odebeljene podatke:
Če te podatke združiš v moj graf porabe, je jasno, od kje naprej je poraba bencina pri Amperi večja od porabe PiP.-a. Od 185km prevoženih kilometrov naprej.
Zdaj mi pa povej, kako, po njihovih lastnih testih, gresta ta dva podatka skupaj:
Kakšni so bili pogoji, da je v prvem primeru Ampera kurila še 1x več bencina, ko so vozili na ICE, v drugem primeru pa le 30% več?
Tisto, da Ampera porabi še 1x več kot PiP se mi zdi sumljivo. Tako sumljjvo, kot nenavadno visoka količina porabljene električne energije za napolnjenje Ampere, ki se ne ujema z mojimi podatki in ki prikazuje, pri meritvah tvoje revije, kar 30% overheada.
P.S.: Še to; upam, da so za merjenje potovalne hitrosti uporabili GPS navigacijo in ne Toyotin prikazovalnik hitrosti, ki pri 130km/h laže za 11km/h, torej pri 130km/h po števcu dejansko voziš 120km/h. Isto odstopanje je bilo zaslediti tudi pri Prius+ (zmerjeno skupaj z SJTV1).
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kupim včeraj autobild, kjer je primerjava PiP in Ampere.
Predelam test in mi ne gre v glavo, kakšne kalkulacije si ti imel, da je Ampera, ugodnejša na prevožen km kot PiP.
Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti. Že tukaj je jasno, da s PiP naredim z 13,8kw/h 93,3km napram 70,2km Amperinim. (seveda moram PiP 4x filat!!!).
Razlika do 100km je porabljen bencin.
Pri PiP so porabili za 79,5km 2,63l bencina ,kar je 3,3l/100km. Ampera je porabila za 29,8km 1,95l bencina, kar pomeni 6,54l/100km.
Iz tega sledi, da je strošek energije za "vožnjo skozi mesto"(tako so imenovali testni krog) Ampere, na 100km testni progi 31% večji od PiP
Pri testu porabe s prazno baterijo po merilih AB je prius popil 5,02l/100km, Ampera pa 7,19l/100km.
Na testu je zmagal Prius predvsem zaradi uporabnosti in varčnosti, Ampera pa zagotavlja užitek v vožnji.
Lp
Če te podatke združiš v moj graf porabe, je jasno, od kje naprej je poraba bencina pri Amperi večja od porabe PiP.-a. Od 185km prevoženih kilometrov naprej.
Zdaj mi pa povej, kako, po njihovih lastnih testih, gresta ta dva podatka skupaj:
Citat:
Pri PiP so porabili za 79,5km 2,63l bencina ,kar je 3,3l/100km. Ampera je porabila za 29,8km 1,95l bencina, kar pomeni 6,54l/100km.
Pri testu porabe s prazno baterijo po merilih AB je prius popil 5,02l/100km, Ampera pa 7,19l/100km.
Kakšni so bili pogoji, da je v prvem primeru Ampera kurila še 1x več bencina, ko so vozili na ICE, v drugem primeru pa le 30% več?
Tisto, da Ampera porabi še 1x več kot PiP se mi zdi sumljivo. Tako sumljjvo, kot nenavadno visoka količina porabljene električne energije za napolnjenje Ampere, ki se ne ujema z mojimi podatki in ki prikazuje, pri meritvah tvoje revije, kar 30% overheada.
P.S.: Še to; upam, da so za merjenje potovalne hitrosti uporabili GPS navigacijo in ne Toyotin prikazovalnik hitrosti, ki pri 130km/h laže za 11km/h, torej pri 130km/h po števcu dejansko voziš 120km/h. Isto odstopanje je bilo zaslediti tudi pri Prius+ (zmerjeno skupaj z SJTV1).
Nazadnje urejeno: