Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kot sem že napisal zgoraj; polnilca, ki ga dobiš pri Amperi, po mojem mnenju, niso pravilno uporabili. Polnili kabel omogoča polnjenje s 6 Amperi (za slabše napeljave) ali 10 Amperi. Odvisno od touch stikala, ki je na škatli polnilnega kabla.
Pri polnjenju s 6A le-ta traja 10 ur, kar pomeni, da morajo porabniki, ki imajo konstantno porabo (ventilatorji, elektronika), delati dodatnih 4 ure in le-ti povzročijo dodatne kWh.

Amperin polnilni kabel:
1503185-ampera.JPG


S pritiskom na oranžen gumb se preklaplja med 6A in 10A. Ali gorijo 4 zelene lučke ali le 2 indicirajo ta tok. 4 lučke je 10A, 2 lučki je 6A.


Moja 10 Amperska polnjenja pokurijo 11.6kWh iz vtičnice:
20120513010229.jpg


Kot sem že zgoraj napisal. Oba avtomobila bi morali polniti z maksimalnim tokom, ki ju avtomobila premoreta; to je 12A za PiP in 16A za Ampero.
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Mene pa zanima kako prideš do 70, 80 km dometa? Ker kot kaže se bo izšlo ravno za prvotno napovedanih malček čez 50, kar pa se mi zdi vseeno kratek domet, morda za povprečnega meščana ne, zame pa.
smile-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Razumem kaj pravis, vendar iz besed:
Citat:
Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti.
sklepam, da govorijo o porabljeni energiji med voznjo, brez izgub pri polnjenju. Ce je temu tako, potem ima Ampera vecjo porabo kot PiP.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Razumem kaj pravis, vendar iz besed:
Citat:
Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti.
sklepam, da govorijo o porabljeni energiji med voznjo, brez izgub pri polnjenju. Ce je temu tako, potem ima Ampera vecjo porabo kot PiP.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jaz imam 75km dosega s popolnoma normalnim načinom vožnje, tako da to je nekaj normalnega. Če voziš varčno, je 80km dosegljivih. Je pa res, da se bo doseg, z uporabo grelca, zmanjšal, kar je popolnoma normalno.

Jp, do sedaj se mi je 2x zgodilo, da mi je preklopilo v nemščino, lol.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Razumem kaj pravis, vendar iz besed:
Citat:
Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti.
sklepam, da govorijo o porabljeni energiji med voznjo, brez izgub pri polnjenju. Ce je temu tako, potem ima Ampera vecjo porabo kot PiP.

Ampera ima baterijo kapacitete 16kWh, od tega uporabi cca. 10.4kWh. Ta podatek se tudi vidi na prikazovalniku in malenkost varira gor/dol, vsekakor pa ne do 13.8kWh.
Tako, da sklepam, da so ta podatek dobili iz merjenja na vtičnici. Konec koncev, PiP nima prikazovalniku prikaza porabljene električne energije, tako da so morali tudi v tem primeru dobiti ta podatek na vtičnici.
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Mejduš, pa sej vozim normalno, se mi zdi, da postanes ovira prej kot pa dosežeš to kilometrino.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zanimivo. Npr. na poti od Domžal do Vojkove, kjer vozimo zjutraj okoli 90km/h po trzinki (ne tega okol govort :) in okoli110km/h po hitri cesti od Brnčičeve do rondoja Tomačevo imam za cca. 75km. Pa nisem ovira
wink-1.gif
ampak vozim lagalo sportski.
Tudi po avtocesti, po tempomatu na 105/kmh (100km/h po GPS), na poti na štajersko, naredimo okoli 75km.

Je pa nekaj možno. Pri vratih lahko preveriš nalepko za pritisk v gumah. 2,4 bara je za običajno vožnjo, 2.7 bara je za eko vožnjo. Na menu vrtljivem gumbu (levo od volana, gumb za meni na sprenjem LCDju) prestavi na gume in preveri pritisk pri hladnem avtu v senci. Če je pod 270, potem nimaš gum napumpanih za eko vožnjo.

Recimo, ko sem imel nemško Ampero, sem imel gume napumpane 2.4 bara. Takrat sem isto pot proti Štajerki naredil le 60km, z mojo, kjer imam 2.7 bara, brez problema naredimo 70-75km na elektriko.

P.S.: Jaz moje gume filam kar s kompresorjem, ki sem ga dobil v Amperi. Stikalo za izbiro kompresorja moraš obrniti v smeri urinega kazalca in uporabiti črno cev za zrak.
Za flikanje gume uporabiš prozorno cev in stikalo obrneš v nasprotni smeri urinega kazalca.

Čakaj, bom našel video.
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Bom preveril gume, ampak po obvoznici ni šlo prek 110, prej 90, 100, po mestih striktno omejitve, noga z gasa, če vidim, da se bo semafor ugasnil, res easy vožnja.

Sicer pa zanimiva igrača. Predraga za moje pojme, oblikovno všečen, notri ne, spet nek futurizem poln cenene plastike, touchscreen kaj pa vem, sem frik ampak tu pa raje pritiskam na gumbe.
smile-1.gif
Niti pomislim raje ne, če čez leta kaj crkne kakšen bi bil strošek, prekleto nizek, predvsem spredaj, takoj podrgneš plastiko, če ne greš čez policaja 5 na uro. Benza nisem nič skuril, preglednost nazaj in tudi tam okol A stebrička je tko tko, sicer opažam to pri mnogo novejših avtih, da postaja standard, kamere nazaj se je treba navadit oz. raje zaupam ogledalom in sebi in pa zame prekratek domet z mojim režimom vožnje, če bi uspel narest tam ca. 100 km dnevno brez da si ovira na cesti bi še morda kdaj razmišljal o nakupu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
takoj podrgneš plastiko, če ne greš čez policaja 5 na uro.

Tisto ne drgneš s plastiko, ampak z mehko gumo pod plastiko. Tista se nič ne poškoduje ampak se upogiba. Še vedno ti jo pa lahko zamenjajo s plitkejšo.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ah dej no. Na isti relaciji ima Ampera še enkrat višjo porabo kot PiP? A ti je to logično? Še posebej glede na to, da je pri vožnji le na ICE ni faktor razlike 1:2.

Prepisal sem podatke iz revije. Če so se kje zmotili so se oni in ne jaz.
Da bi pa se 2x zmotili pa ne verjamem.

1 krog je bil narejen samo po mestu 100km.
2 normni krog je narejen tako, da (je bila prazna baterija pri obeh in sta šla samo na bencin), kot merijo porabo vseh avtov, ki jih testirajo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Po podatkih, ki si jih podal, torej:
- PiP: 20km na elektriko + 5.02/100km (ko se vozi na bencin)
- Ampera: 70km na elektriko + 7.19l/100km (ko se vozi na bencin)

vzel si podatke dveh različna testnih krogov.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Razumem kaj pravis, vendar iz besed:
Citat:
Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti.
sklepam, da govorijo o porabljeni energiji med voznjo, brez izgub pri polnjenju. Ce je temu tako, potem ima Ampera vecjo porabo kot PiP.

v reviji piše geladen kosten, kar pomeni strošek polnjenja 13,8kw/h x 0,26€= 3,59€ (taka cena je v Nemčiji, da se ne bo kdo obesil na številke.)

Prej sem namerno izpustil zneske v €, ker so pri nas drugi zneški na kw/h in v debati nimajo pomena.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ah dej no. Na isti relaciji ima Ampera še enkrat višjo porabo kot PiP? A ti je to logično? Še posebej glede na to, da je pri vožnji le na ICE ni faktor razlike 1:2.

Prepisal sem podatke iz revije. Če so se kje zmotili so se oni in ne jaz.
Da bi pa se 2x zmotili pa ne verjamem.

1 krog je bil narejen samo po mestu 100km.
2 normni krog je narejen tako, da (je bila prazna baterija pri obeh in sta šla samo na bencin), kot merijo porabo vseh avtov, ki jih testirajo.

Saj nisem rekel, da si se ti zmotil. Rekel sem, da se jaz nisem zmotil pri preracunavanju presecnice.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Po podatkih, ki si jih podal, torej:
- PiP: 20km na elektriko + 5.02/100km (ko se vozi na bencin)
- Ampera: 70km na elektriko + 7.19l/100km (ko se vozi na bencin)

vzel si podatke dveh različna testnih krogov.

Vzel sem podatke, ki si jih TI navedel kot porabo obeh vozil, ko vozita le na bencin.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Razumem kaj pravis, vendar iz besed:
Citat:
Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti.
sklepam, da govorijo o porabljeni energiji med voznjo, brez izgub pri polnjenju. Ce je temu tako, potem ima Ampera vecjo porabo kot PiP.

v reviji piše geladen kosten, kar pomeni strošek polnjenja 13,8kw/h x 0,26€= 3,59€ (taka cena je v Nemčiji, da se ne bo kdo obesil na številke.)

Prej sem namerno izpustil zneske v €, ker so pri nas drugi zneški na kw/h in v debati nimajo pomena.

Jaz pa zs tretjic pravim, da so polnili na neprimerljiv nacin, ker pri normalnem polnjenju ne mkoe biti 30% izgub. Glej moje prejsnje prispevke, zakaj mislim tako.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Po podatkih, ki si jih podal, torej:
- PiP: 20km na elektriko + 5.02/100km (ko se vozi na bencin)
- Ampera: 70km na elektriko + 7.19l/100km (ko se vozi na bencin)

vzel si podatke dveh različna testnih krogov.

Vzel sem podatke, ki si jih TI navedel kot porabo obeh vozil, ko vozita le na bencin.

Kaj mešaš zraven elektriko, če sta pa bili bateriji prazni in so šele takrat začeli merit porabo na normnem krogu.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Spet trapasti primerjalni testi.

Nekdo kupi Ampero ali PIP, zato ker ve za kakšne relacije bo avto uporabljal. Če bo pa slučajno kdaj kakšen kilometr šel na bencin pa ne bo konec sveta.
Kot da delajo kdaj primerjalne teste med BMW3 in A4, kateremu dlje časa deluje ogrevanje ob izklopljenem motroju.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Po podatkih, ki si jih podal, torej:
- PiP: 20km na elektriko + 5.02/100km (ko se vozi na bencin)
- Ampera: 70km na elektriko + 7.19l/100km (ko se vozi na bencin)

vzel si podatke dveh različna testnih krogov.

Vzel sem podatke, ki si jih TI navedel kot porabo obeh vozil, ko vozita le na bencin.

Kaj mešaš zraven elektriko, če sta pa bili bateriji prazni in so šele takrat začeli merit porabo na normnem krogu.

Iz podatkov testa je bilo jasno videti, koliko od obeh avtomobilov, naredita na elektriko in koliko ko vozita izkljucno na bencin. Ce ta dva podatka uporabis za graf porabljenega bencina na vecje razdalje, dobis to, kar sem prikazal v WolframAlpha grafu.
Zdaj mi pa povej, kaj se ti zdi bolj logicno - razmerje porabe bencina, ki je 1:2, ali graf, ki sem ga sestavil iz podatkov testa?