Po telih podatkih je treba dodati za bencin 14% (Well to tank) in 10% za dizel:
http://www.paccar.ethz.ch/downloads/posters/poster_well_to_tank
http://www.paccar.ethz.ch/downloads/posters/poster_well_to_tank
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
v glavnem, kar sem ugotovil, da je izpust tu nekje :S zanimivo. skoz je veljalo da je "nula".
No, 30% nižji izpust ni 'tu nekje'.
Poleg tega, glede na to, da je Gašper voznik Priusa, domnevam, da imava podoben način vožnje, tako da je 30% številka veljavna.
Sej, če tako pogledaš, ne more biti enaka, ker vsekakor vožnja na elektriko generira manj emisij, kot vožnja na bencin. Poleg tega, je po mojem mnenju 20% dodatek za rafiniranje in transport, premajhen, ampak ok, se ne bom zatikal za malenkosti.
jah novi avti tega velikostnega razreda pri tvojem šparovnem načinu vožnje dosžejo porabo pod 5 (dizla), potem pa si že tam
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik NCMA pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če se malo preračuna je v amperi po 3 takih celic vzporedno vezanih in nato 96 x zaporedno, če vidiš tiste zgornje kontakte (+in-) vidiš da so zelo tanki če akumulator odda lahko 300A (110kW) ampak glede na tisti graf je v resniči več) se ga deli z 3 in je 100A po celici, torej skozi tiste lističe teče tok 100A , zato more imet celica zelo dobro hlajenje ker so ogromne izgube na tistih kontaktih ki so zelo tanki. Sej veš kakšne kable ma varilni aparat ki steče skozi 120A in tudi koliko se segrejejo v 10s ko nekaj variš, pol si predstavljaj kaj se dogaja pri celici pri teh kontaktih ko štartaš na hito oziroma rabiš večjo moč za dlje časa, dokler jo voziš z lahko nogo ni nobenega problema ma ko stiskaš je pa obup za celice.
Citat:
Uporabnik NCMA pravi:
Andy, popenil sem ker se zelo dobro spoznam na akumulatorje in njihovo obnašanje (8let se ukvarjam z njimi in testiram akumulatorje za določene firme) in ostalo, ti kot lastnik ampere, nisi vedel kakšne celice maš noter, ter to je podano v osnovnik podatkih ampere, tako da nisi niti osnovne podatke prebrel. Sej vem da vsak ne more vedet vsega, ker čene nebi rablo forumov. Jaz se tudi opravičujem da sem te napadel, ma ko kaj takega slišim popenim. ker vsak ve da v električnem avtu so najbolj pomembni akumulatorji in od njih je vse odvisno, ker oni pogojujejo vse.
Kaj maš kakšne podatke od celic ki so vgrajene (dattasheet pdf)
Citat:
The LG Chemcell uses amanganese-based cathode chemistry
with additives to improve baery life under high-temperature
conditions.
Citat:
Uporabnik NCMA pravi:
Če se malo preračuna je v amperi po 3 takih celic vzporedno vezanih in nato 96 x zaporedno, če vidiš tiste zgornje kontakte (+in-) vidiš da so zelo tanki če akumulator odda lahko 300A (110kW) ampak glede na tisti graf je v resniči več) se ga deli z 3 in je 100A po celici, torej skozi tiste lističe teče tok 100A , zato more imet celica zelo dobro hlajenje ker so ogromne izgube na tistih kontaktih ki so zelo tanki. Sej veš kakšne kable ma varilni aparat ki steče skozi 120A in tudi koliko se segrejejo v 10s ko nekaj variš, pol si predstavljaj kaj se dogaja pri celici pri teh kontaktih ko štartaš na hito oziroma rabiš večjo moč za dlje časa, dokler jo voziš z lahko nogo ni nobenega problema ma ko stiskaš je pa obup za celice.
Citat:
Uporabnik NCMA pravi:
V najboljšem primeru spije ampera (za 75km 11,6kWh) 100km = 15,46kWh = 85g CO2 na 1km (v Sloveniji). Zakaj pa toliko povdarejajo da ne povzroča emisij ? Ali mislijo da bodo vsi lastniki polnili z zeleno energijo, ki je itak na vsaki vtičnici
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa je sploh še aktualno to pretiravanje okoli CO2? Po "al gore nategu" je šlo sicer vse v nebo, a mislim, da se je zadnja leta dokaj umirilo in ljudje se več ne obremenjujejo toliko s tem? afaik človeku co2 ne škdi, škodijo trdi delci in ostala nesnaga.
Večji problem je infrastruktura in našo električno omrežje. Bilo bi zanimivo vedeti, če so kakšna naselja sposobna obremenitve, če bi recimo 50% gospodinjstev, v tem naselju, čez noč filali en tak EV avtek?