Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik NCMA pravi:
Tle je razvidno koliko prenesejo akumulatorji, če se računa da ma pogon (z najboljšim izkoristkom) 5% izgub, +5% krmilnik +1% kablovje, je skupaj 11% izgub, torej uporabna max moč za 10s je 98kW, ne pa 110kW kot piše v tehničnih podatkih, tistih 111kW je max moč ki jo lahko odda aku za 5s, torej avto lahko uporablja 110kW samo za 10s, nato jih ne more več.
Res je, vendar tudi ne potrebuješ več, v 10 sekundah voziš že krepko več kot 100km/h (za kar potrebuje 9 sekund), poleg tega pa običajno električna vozila ne speljujejo s polno močjo.
Npr., elektronika mojega Vectrix-a uporabi polno moč šele pri okoli 40mph, to je cca. 60-70km/h:
Graf prikazuje full throttle speljevanje.
Ker če bi iz nule speljeval s 110kW, bi se kolesa vrtela v prazno, zato elektronika sama omejuje moč in polno moč uporabi šele pri večji hitrosti. Pa recimo, da je to pri 60km/h. Od 60km/h 110kw polne moči pa pridobiš že kar lepo hitrost v 10 sekundah.
Moč narašča pri višjih obratih zaradi majhne induktivnosti elektromotorja in tokovnih konic na baterijskem toku, ker elektromotor pri baterijskem toku 30A, povzroči tokovne konice nad 200A, motorni tok pa je na fafi okoli 100A.
Ampak če podajo navor 370Nm ne more ot pri moči 50kW ker je pogonski motor direkt na prenosih za kolesa in nima variabilnega prenosa. Večji kot je razpon hitrosti večje maš tokovne knice pri štartu in te poškodujejo akumulatorje, za to rešit se lahko uporabi BUCK/BOOST konverter, kateri pilagaja napetost ki gre v krmilnik dako da so tokovne konice manjše, samo ne vem če se to uporablja pri amperi