Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Čas bo pokazal svoje, sej vsak hvali svoje, samo jaz nimam Priusa !!!
za mesarja je vse uredu !

Stvar je preprosta. Izbral sem zame boljši avto. TIsti, ki pa dnevno dela 200+k, bo izbral PiP-a.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Andy, tebi se ti sploh ne sanja kaj je ampera !!!!!!!
Nič po moje ne stane (4,4kwh 17.500 EUR) to je po uradnem ceniku, sej nima veze če je realna cena lih toliko
PiPi ima 5 let in lahko podalšaš do 11let ampera pa 8let in nato se znajdi garancija ne pomedi da bo stvar tolio led delovala !!!!
ampak da bodo v tem roku napako brezplačno odpravili.
Če bi se malček spoznal na štrom in delovanje sistemov bi ti bilo vse jasno, ne pa trosit tisto kar vidiš, če sploh ne veš če je res, ker vsak piše tisto kar hoče, nekateri pa zadeve temeljito stestirajo in vejo kako se obnašajo.

Ej če ne piše ne pomeni da ni potrebno "zakaj v navodilih od PiP-a piše, da ne puščati avtomobila z napolnjeno baterijo poleti na soncu na parkirišču, Amperi pa to ni potrebno" sej pravim da nimaš pojma o akumulatorjih, vsam ki se mu malo sanja ve da akumulator bolj kot je topel hitreje se uničuje !!!!!! nekje te obvestijo, nekateri so tiho da lažje prodajo.

Prizmatične celice kot so v amperi vgrajene jih ne moreš hladit z hladilno tekočino, poglej kako je sestavljen paket in kako poteka hlajenji, prej ko trosiš gluposti ki so ti jih povedali, slabše kot so celice bolj se segrevajo zato nekaterim je dovolj zrak !!!

eno je hibrin in eno je električno vozilo, upam da ti je to jasno, ampera se prodaja kot električno vozilo ki naredi samo 80km na štrom, spada med el vozila z najkrajšim dometom na električni pogon prodaja pa se kot električno vozilo z dometom 500km!!! pravljice.
Ma kaj razumeš da stvar more imet glavo in rep in smiselno povezano.

Ne rabim brat stvari, ker pišejo take gluposti da me srat prime, sej tudi Toyota ma slabosti, samo ne zavaja kot volt/ampera

Vidim da nekateri živijo v svojem sveti in verjamejo marsikaj, sej če nebi bilo tako bi bili vsi enaki

Jaz primerjam par osnov ne koplet vozila.

Električni avto z 80km dometom, pravo jajce, če bi bil uvrščen v hibrid je super zadeva, zdaj ti je jasno kaj hočem povedat
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Čas bo pokazal svoje, sej vsak hvali svoje, samo jaz nimam Priusa !!!
za mesarja je vse uredu !

Stvar je preprosta. Izbral sem zame boljši avto. TIsti, ki pa dnevno dela 200+k, bo izbral PiP-a.

Ja če delaš 60km dnevno in ga vsakič polneš je idealno, drugače glede reklam ljudje si pričakujejo dosti več glede na kako ga reklamirajo.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Bi si lahko vzel pol citroena C-zero, naredi več km kot ampera do 70% več, cena z subvencijo je bila 16kEUR in več lahko naložiš v njega, ni mi lih jasno zakaj ti je ampera boljši avto, oblika, da zgleda lepo, da je dosti reklam, zgleda športen...... res ne vem kaj je toliko dobrega.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Tipičen moški, zbira avto kot ženske
aplauz.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Počasi te imam zadosti, ker ne upoštevaš mojih navodil, da premakneš Toyoting press material v temo od PiP, še posebej, pa ker tako vztrajno lažeš in nikdar ne odgvoriš na moja direktna vprašanja, pa še postal si žaljiv.

Toyotin press material ti bom jaz izbrisal.

Amperina baterija nima prizmatičnih celic, ampak listnate. Vsaka posebej je hlajena. Tukaj je video:


Del, ki prikazuje hlajenje je od 4:30 naprej.

Mimogrede, v ameriki stane zamenjava baterije za novo 2.900 US$:

http://www.gmpartsgiant.com/parts/gm-battery-20979876.html

Zdaj pa grem pogledat, če ti lahko zrihtam banovce.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Tisto ni noben reklamni material ampak primerjava.

Jaz ti odgovarjam ma očitno ne razumeš. Kaj ti veš da akumulatorji se delijo na prizmatične in cilindrične, kaj tistnate listnate spadajo med solato ? Kakšna je razlika med prizmatičnimi in solato, prizmatična ima dosti solate noter enako kot cilindrična, samo da na cilndrični se sile enakomerno porazdelijo, jaz še nisem videl kakšne posode ki je pod pritiskom da je prizmatična.

Ne da se mi več ubadat s tabo. ker je škoda mojega časa, ti pa se greš lahko malček ohladit z ampero če jo sploh res maš, samo ne z klimo ampak odpri okna

Na kaj ti nisem odgovoril ?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Samo poglej se. Zdaj, ko se izkaže, da tvoja trditev, da so v Amperi primzmatične baterije, ni resnična, ne da bi priznal napako, ampak začneš govoriti, da so listnate celice solata.

Tvoje izjave ti dajejo lepo kredibilnost. Na nobeno napako, ki sem ti jih naštel že nekaj, ne odgovoriš oz. popraviš svoje izjave, ampak jo nadomestiš z žalitvijo.

Moj forum bo strokoven forum in ne potrebujem spama in zabijanja mojega dragocenega časa s tabo, tvojimi neresnicami in žalitvami.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Tisto ni noben reklamni material ampak primerjava.

Še tole. To je Toyototin Press material, ki sem ga v sredo gledal na Toyotini predstavitvi na Bonaci, v PowerPoint prezentaciji direktorja Toyote Slovenija.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tole ni prav nič konstruktivna debata.
In cena PIPa je takšna, da je vsa debata tukaj preprosto odveč. Nadaljujmo raje na temo Ampere ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tip ni odnehal. Sem mu moral dati bolj trden ban.

LFP oz. LiFP, upam, da veš, da si naredil, s svojim obnašanjem, Toyoti več škode kot koristi, tvoje pisanje pa ne bom brisal, ampak ga bom pustil, da bodo vsi lahko brali tvoje nesmisle.

Drugače pa, glede na to, da si iz Kopra, se lahko popoldne oglasiš na Bonaci, kamor pridem z ekipo AvtoMagazina, pa kakšno rečemo.

Pridemo pa s Toyotami
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Čas bo pokazal svoje, sej vsak hvali svoje, samo jaz nimam Priusa !!!
za mesarja je vse uredu !

Stvar je preprosta. Izbral sem zame boljši avto. TIsti, ki pa dnevno dela 200+k, bo izbral PiP-a.

Tisti, ki dela 200+ km dnevno izbere ... dizla!
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Tisto ni noben reklamni material ampak primerjava.

Jaz ti odgovarjam ma očitno ne razumeš. Kaj ti veš da akumulatorji se delijo na prizmatične in cilindrične, kaj tistnate listnate spadajo med solato ? Kakšna je razlika med prizmatičnimi in solato, prizmatična ima dosti solate noter enako kot cilindrična, samo da na cilndrični se sile enakomerno porazdelijo, jaz še nisem videl kakšne posode ki je pod pritiskom da je prizmatična.

Ne da se mi več ubadat s tabo. ker je škoda mojega časa, ti pa se greš lahko malček ohladit z ampero če jo sploh res maš, samo ne z klimo ampak odpri okna

Na kaj ti nisem odgovoril ?

Primerjava, ki je dosegljiva na Toyotinih straneh. Saj res, ni Toyotin press material LOL LOL
smile-1.gif


Kot sta rekla ze Andy in Ogo. Toyota PIP ima svojo temo in o tem se pise tam. Tukaj je tema o Amperi. Glede na to, da verjamem, da nisi brezbriznez, ki se ne zmeni za pravila foruma in clanov, bos svoje pisanje premaknil tja, kamor jim je mesto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Čas bo pokazal svoje, sej vsak hvali svoje, samo jaz nimam Priusa !!!
za mesarja je vse uredu !

Stvar je preprosta. Izbral sem zame boljši avto. TIsti, ki pa dnevno dela 200+k, bo izbral PiP-a.

Tisti, ki dela 200+ km dnevno izbere ... dizla!
smile-1.gif

Imaš prav
wink-1.gif
Ko sem napisal tisto gor, sem imel v mislih Ampera vs. PiP.

Bi bilo pa zanimivo videti kakšen test PiP-a proti kakšnemu dizlu na razdalji 200km+, pri hitrostih 130+km/h po avtocesti. Npr. od Kopra do Maribora, pa da vozita na razdalji 100m eden za drugim. Je to tak test, ki so ga naredili Top Gearovci, ko si Priusa postavili vzporedno z BMW 3 Diesel?
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Gremo nazaj na Ampero. Tole managiranje temperature baterije mi je pri Amperi zanimivo. Za gretje ali hlajenje rabiš energijo, ki jo Ampera dobi (predvidevam) iz baterije. Zdaj pa vprašanje kaj se zgodi, če Ampera dalj časa stoji? Glede na managiranje baterije se baterija po nekem času definitivno sprazni. Ta čas je odvisen od pogojev okolja - temperatura. Zdaj pa ključni vprašanji. Kaj se zgodi pozimi? Kaj pa poleti? Ali kdaj Ampera zardi preventivnih razlogov ustavi managiranje temperature baterije?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ko/če se baterija izprazni, zažene motor na notranje izgorevanje in:
- če je potrebno greti, vzame odvečno toploto bencinskega motorja in z njo ogreje baterijo, proizvedeno elektriko pa shrani v baterijo in dokler se ta ponovno ne izprazni, greje s to shranjeno električno energijo
- če je potrebno hladiti, z generirano elektriko, preko klimatske naprave ohladi baterijo, preostanek proizvedene elektrike pa shrani v baterijo in dokler se ta ponovno ne izprazni, hladi s to shranjeno električno energijo

Zato Ampera in Volt opozarjata (tudi zvočno), če je nivo bencina prenizek v tanku za gorivo.

Edit: Bom poiskal natančo razpredelnico. Samo trenutek.

Edit2: Aha, eto našel:

http://gm-volt.com/forum/showthread.php?5243-Volt-thermal-management-system-temperature-band/page13

Torej, ko je Ampera parkirana in priključena na omrežje, stalno skrbi, da drži temperaturo baterije na 72 F .. 68 F, to je med 20°C - 22°C.

Ko je parkirana in ni priključena na omrežje, skrbi, da temperatura baterije ne gre čez 86 F , oz. 30°C. Če gre nižje, je ne greje, ampak jo začne greti ob vklopu vozila z električnim grelcem. Če je temperatura zelo nizka (-13 F = -25°C), ob vklopu takoj zažene motor na notranje izgorevanje in z njegovo toploto začne ogrevati baterijo in ko jo zagreje, jo začne uporabljati.

Ko je avto prižgan, stalno skrbi za idealno temperaturo baterije, to je med 20°C - 22°C.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kaj pa v worst case scenario; avto pustis na letaliscu,avto počiva recimo en teden. Vmes zmanjka goriva ki skrbi za srce,baterije.
Torej avto postane klinično mrtev.

Porinit ga ne mores verjetno...pri "nasih" zamenjamo akumulator in vas dalje. Kako se pri teh hitech zadevah rešuje tako zagato?